header 2

יום ראשון, 17 ביולי 2016

הודעה לעיתונות: פנטקס מדיקל מציגה מעבד וידאו בחדות גבוהה חדש לדימות אנדוסקופי של מערכת העיכול‏

מערכת DEFINA GI החדשה מציעה דימות משתלם ועתיר ביצועים של מערכת העיכול
מערכת DEFINA החדשה של פנטקס מדיקל למערכת העיכול
המבורג, גרמניה, 15 ביולי 2016, (BUSINESS WIRE):
 פנטקס מדיקל משיקה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA) מעבד וידאו בחדות גבוהה (HD) חדש לדימות אנדוסקופי מאוד מפורט של מערכת העיכול. מערכת הביצועים החדשה DEFINA GI EPK-3000 משלבת דימות HD מתקדם עם עיבוד תמונות i-scan כדי לספק באופן משתלם מצוינות באיכות התמונה. אמצעי האבחון בגוף החי האנדוסקופי המשופר הזה  מבטיח גילוי מהיר יותר ותחימה ואפיון קלים יותר של פגיעות במערכת העיכול, לתמיכה בשיפור התוצאות של המטופל.
האיכות המצוינת של תמונת ה-HD שיוצר המעבד החדש מאפשרת החזיה מצוינת של מבני הריריות במערכת העיכול. הרחבת הטווח הדינמי, שגם תורמת להחזיה הברורה ויותר מפורטת של הריריות, מספקת הארה מוגברת של שדה הרחק, והופכת אזורים רחוקים כהים יותר להרבה יותר בהירים בתמונה האנדוסקופית. זה עוזר כשמנסים לצפות ברקמות מרוחקות, או כשאי אפשר להשיג מבט קרוב.
מעבד הווידאו החדש קל לשימוש באופן יוצא דופן ולחצני ה-i-scan ממוקמים בלוח הבקרה הידידותי למשתמש כדי לאפשר גישה קלה. אפשר גם ללכוד בקלות את תמונות הסטילס הכי ברורות האפשריות בזמן ההליך באמצעות פונקציית הקפאת הסריקה - במצב זה המעבד לוכד סדרה של תמונות ומשווה אוטומטית בין החדות של כל אחת מהן כדי למצוא את תמונת הסטילס שאיכותה הטובה ביותר. בנוסף, ל-DEFINA GI יש עיצוב ארגונומי קומפקטי והיא קלת משקל כדי שתתאים בקלות לסביבה קלינית קיימת.
בהתייחסו לשימוש הקליני של מערכת הביצועים החדשה DEFINA GI, הד"ר לרפואה קרסטן פכמן, רופא פנימאי מהמבורג, גרמניה, אמר: "התמונה הרבה יותר בהירה וברורה עם פחות רעש רקע ואור מופרז. אחרי שתתרגלו לתמונות בחדות גבוהה יהיה לכם מאוד קשה לעבוד שוב עם תמונות בחדות רגילה. לדעתי פונקציית ה-i-scan ותמונת ה-HD הן היתרונות החשובים של המעבד החדש".
ריינר בוקארד, נשיא EMEA של פנטקס מדיקל, הוסיף: "תמונות ה-HD שיוצרת ה-DEFINA GI מגדירות סטנדרט חדש באנדוסקופיית וידאו לבדיקות מתקדמות, הודות להכנסה לשימוש של הטכנולוגיות הקנייניות שלנו, כגון טכנולוגיית הסופר רזולוציה והרחבת הטווח הדינמי. ההארה ואיכות התמונה שהמעבד החדש מספק באופן משתלם עולות על הדימות בחדות רגילה ומאפשרות עומק רב יותר והגדלת החזיית שדה הרחק לשיפור האבחון".
מערכת DEFINA למערכת העיכול החדשה הזאת תהיה זמינה באופן מסחרי לכל שוקי EMEA, פרט לבריטניה וסוריה.
אודות פנטקס מדיקל
פנטקס מדיקל היא חטיבה של קבוצת HOYA. המשימה שלה היא לשפר את אמות המידה של הטיפול בחולים והאיכות של מתן שירותי בריאות על ידי הספקת מוצרי ושירותי האנדוסקופיה הטובים ביותר תוך התמקדות באיכות, חדשנות רלבנטית מבחינה קלינית ופשטות. באמצעות מו"פ וייצור מתקדמים, פנטקס מדיקל מספקת מכשירי ופתרונות הדמיה אנדוסקופית לקהילה הרפואית הגלובלית. המטה של פנטקס מדיקל נמצא ביפן, ויש לה מיקוד ונוכחות כלל עולמיים עם מו"פ, מכירות אזוריות, שירות ומתקנים בתוך המדינה ברחבי העולם. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.pentaxmedical.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.