header 2

יום שלישי, 5 ביולי 2016

מסיבת הצבע הגדולה בעולם חוזרת לישראל !

כיף
Life In Color
Kingdom
לאחר ההצלחה המסחררת בקיץ שעבר,
מסיבת הצבע הגדולה בעולם חוזרת לישראל-
 גדולה יותר מסעירה יותר וכמובן  וצבעונית יותר
 
חוויה של מוסיקה וכיף שאף פעם לא נגמר!
 
25.8.16 יום ה' מגרשי אתו״ס חיפה
פסטיבל כיף Life In Color הוא מסיבת הצבע הגדולה בעולם, אטרקציה שאין שנייה לה ואחד מסיבובי ההופעות המסקרנים בעולם עם למעלה מ 100 הפקות בערים ומדינות שונות.
הפסטיבל אשר הגיע לישראל ב- 2015 ,בשיתוף נותן החסות הראשית שמפו כיף ,בפארק נחל חדרה הושק בהצלחה חסרת תקדים ומשך כ-15,000 מבלים מרחבי הארץ, ההיענות המדהימה של הקהל לחוויה הייחודית והראשונית, התגובות והשאלות שחזרו שוב ושוב : "מתי שוב ?" סימנו למפיקים כי קיץ 2016 לא יהיה מושלם בלי מסיבת הצבע הגדולה בעולם -כיף LIFE IN COLOR  2016.
 
 
 
אם בשנה שעברה נחתו כאן כוכבים כמו ניקי רומרו, קארנג׳ ובורגור הבינלאומי שלנו, השנה הפסטיבל שובר שיאים של ציפייה ויארח את ההד ליינרים הבינלאומיים הבאים:
 
DVBBS
צמד האחים הלוהט מגיע בפעם הראשונה לישראל ואם יש מישהו שמרים את במות הפסטיבלים הגדולים באוויר בשנתיים האחרונות אז זה הם. הקהל בישראל מחכה בסובלנות להגעתם וכנראה שׁ אנרגטיות שלהם מתאימה בול לפסטיבל כמו Life In Color  

ועוד שלל הרכבים ודיג׳ייז ישראלים שנבחרו בקפידה ללוות את הפסטיבל.
 
נותן החסות הראשי של הפסטיבל: שמפו כיף .
יניב דוקר, מנהל מותג "כיף":
כיף גאה להיות נותנת החסות הראשית, שנה שנייה ברציפות,
לפסטיבל כיף  LIFE IN COLOR- מסיבת הצבע הגדולה בעולם -
חוויה של מוסיקה וכיף שאף פעם לא נגמרת!
כיף, הינו מותג הטיפוח המועדף בקרב הצעירים, עם שלל מוצרי טיפוח מפנקים הפונים לקהל צעיר וטרנדי שיודע בדיוק מה הוא רוצה ומה הכי טוב עבורו.
הניחוחות המדהימים והעצמתים של כיף הופכים כל מקלחת לחוויית רחצה מפנקת, קלילה
ומלאת אנרגיה.
 
כיף  LIFE IN COLOR- מסיבת הצבע הגדולה בעולם-
כיף. שחרור. חוויה רב חושית .חופש.
 
בעקבות ההצלחה של הפסטיבל בשנה שעברה, בו רקדנו, נצבענו וחווינו כיף גדול, הבנו שהחיבור לשפה של המותג כיף - repeat  .כיף .eat. sleep  -מדויק, וחייב להימשך גם ב-2016.
 
פסטיבל Life In Color  החל את דרכו במיאמי בשנת 2006 ומתקיים זו השנה העשירית.
 Life In Color נוסד על ידי ארבעה סטודנטים בפלורידה, בילוי מקרי במסיבה באחד מבתי האחווה של אוניברסיטת מיאמי , חשף אותם לחוויה בה הסטודנטים שהגיעו עם חולצות לבנות , פשוט השליכו צבעים זה על זה במהלך המסיבה. האושר והשחרור שהחוויה הפשוטה לכאורה העניקה לכל המשתתפים במסיבה, הולידו את הרעיון הפשוט לכאורה, שהפך לאירוע ענק של מסיבות צבע מטורפות המשלבות לצד מוסיקה מצוינת פעילות אינטראקטיבית  - הפעלת קהל ועוד...
 
מסיבת הצבע הראשונה התרחשה ב 2006 ומשם הדרך לאוניברסיטאות נוספות בארה״ב, מועדונים וערים בעולם הייתה קצרה . הרעיון הפשוט והעצום גדל והתפשט במהירות לעולם כולו,לפסטיבל שנע ברחבי העולם ומתפרש על פני למעלה מ 100 אירועים ב 40 מדינות שונות.
 
אז מה זה Life In Color ?
 
בלוקיישן ענק המאכלס אלפי אנשים , מארח הפסטיבל את ה-DJs המובילים בעולם, לאורך שעות הפסטיבל נורים אל הקהל מתוך תותחי צבע ייחודיים שמובאים במיוחד מחו"ל מטחי צבע מדהימים,כמו גם פעלולנים מקצועניים המצוידים בתותחים מיוחדים המאפשרים להם להמטיר גשם של צבעים על הקהל במהלך שעות הפסטיבל. מטחי הצבע מעצימים את עוצמות החוויה לגבהים שטרם חוויתם או הכרתם .
 
 LIFE IN COLOR החל כמסיבה ספונטנית של סטודנטים והפך לאחד המותגים המדוברים בעולם מדובר בטכנולוגיית צבע ייחודית פרי פיתוח בלעדי, הצבע אקולוגי וידידותי לסביבה, ומתנדף במגע עם מים. חווית הצבע המסעירה לצד המוסיקה המותאמת אליה, יוצרת חוויה רב חושית ייחודית המבדילה באופן ברור בין Life In Color לפסטיבלי מוסיקה אחרים.
 
את הפסטיבל נוהגים לפקוד גדולי הדיג'ייאים בעולם, שמורגלים בהרקדת אלפי אנשים כדוגמת דיוויד גואטה ,אפרוג׳ק ,סטיב איוקי ,קלווין האריס, דיפלו, Nervo, בורגור ומרטין גאריקס הם רק חלק קטן מהאמנים שהופיעו בפסטיבל לאורך השנים.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.