header 2

יום ראשון, 10 ביולי 2016

הכינו גופכם לקיץ!


הקיץ מתקרב בצעדי ענק וימים של שמש קוראים לנו לתפוס ארטיק קרח ולרוץ לים. כמה דקות לפני הקפיצה למים, צוות "אופטימל ירושלים" מעניק לכם כמה טיפים איך לנצל את הימים עד הקיץ כדי להרגיש הכי טוב שאפשר:
 
1.     הסרת שיער בלייזר – ימי הקיץ תמיד מזכירים לנו את החלקים הפחות חלקים בגוף, אלו שהתחבאו תחת  הסוודר והג'ינס הארוך. סיוון אירגאס מנהלת אופטימל ירושלים מדגישה את החשיבות הרבה שבבדיקת התאמת הלקוח למכשיר ולסוג הטיפול. "להרבה קומסטיקאיות יש מכשירי הסרת שיער, חובה לשים לב שהמכשיר הוא אכן לייזר, לבדוק תעודות הכשרה של המטפל לוודא פיקוח רפואי צמוד ומתמיד, וכמובן להתאים את המכשיר לגוון העור של המטופל". עוד מוסיפה אירגאס כי "באופטימל ירושלים, קיים מגוון רחב של מכשירי לייזר מהמתקדמים בעולם, המאפשרים התאמת טיפול אישי לכל צבע עור ולכל סוגי השיער".
מטופלי הלייזר חייבים לשמור על הגנת עורם מפני קרינת השמש, במיוחד בעשרה ימים שלפני טיפול, ובעשרה ימים שלאחריו. "בימים האלו, העור רגיש במיוחד, והמטרה העיקרית היא מניעת כוויות שעלולות להיווצר על העור ואף להותיר כתמים, מעצם השילוב של קרני השמש והלייזר".
 
2.     הזעת יתר-  ימי הקיץ מביאים עימם גלי חום קיצוניים הגורמים להזעה מלווה בתחושת אי נוחות. בשנים האחרונות גברה התודעה לתופעת הזעת יתר, בקרב גברים ונשים מעל גיל 40, עם זאת, גם גודל הגוף בעל השפעה ויש לה גם אפקט תורשתי. צוות המומחים באופטימל ירושלים, בראשו עומד ד"ר ג'יימס שאול ממליץ על טיפול בתופעה על ידי הזרקת בוטוקס, מה שיביא לצמצום משמעותי של כמות הזיעה המופקת באזור, ויחזיר את תחושת הנוחות. ד"ר שאול מספר כי "מדובר בטיפול שכולו שיפור איכות החיים. הוא נעשה ללא הרדמה וללא הכנות מקדימות, והכי חשוב, עם סיום הטיפול ניתן לחזור לשגרת החיים כרגיל- רק פחות מזיעים".
 
3.     ניתוחי עפעפיים–  תחושת הקושי בפתיחת העין כשהשמש קופחת אינה בהכרח רק כתוצאה מסנוור  אלא לעיתים קרובות זוהי תוצאה של עודפי עור המכבידים ומגבילים את היכולת לפתיחה מלאה של העין. ד"ר יוחאי שושני, רופא עיניים מומחה ואוקולופלסט מומחה באופטימל ירושלים, בעל הכשרות ארוכות וייחודיות בחו"ל, מבצע טיפול הסרת עודפי עור מהעפעפיים העליונים והתחתונים והרמת גבות למראה צעיר ורענן. "זה הזמן הנכון לבצע את ניתוח עפעפיים ממש לקראת הקיץ" מציין ד"ר שושני.
 
4.     ניתוחים פלסטיים- "חודשי האביב עמוסים בתורים שנקבעו חודשים רבים מראש לניתוחים פלסטיים, ולא סתם. זו התקופה הטובה והמומלצת ביותר לביצוע ניתוחים מהסוג הזה, שהרי אחרי ניתוח העור רגיש ביותר, מזג האוויר החורפי גורם לכאבים, לעומת האביב שמאפשר תקופת החלמה נוחה". כך אומר ד"ר איציקסון, פלסטיקאי בכיר באופטימל ירושלים.
זאת ועוד, חודשי הקיץ הם הטובים ביותר עבור בני הנוער  לביצוע ניתוחים להם הם מחכים כל השנה: צעירים ומבוגרים רבים מצפים בכיליון עיניים לבצע ניתוח קטן, שהוא עבורם שינוי גדול. ניתוחי אף, הצמדת אוזניים, הגדלת/ הקטנת חזה ועוד. חופשת הקיץ הארוכה מאפשרת להחלים תחת המזגן בבית מבלי שאף אחד יראה ולהגיע לשנת הלימודים הבאה חדשים ורעננים. בנוסף מספר ד"ר איציקסון כי "לאחרונה המרכז לרפואה אסתטית אופטימל ירושלים, רכש משקפי הדמיית תלת מימד, היחידים באזור ירושלים, ובין הבודדים בארץ, המאפשרים ללקוח לראות את תוצאות הניתוח עוד בטרם נעשה, ובכך להיות בטוח בהחלטתו ולהגיע לתוצאה המושלמת עבורו.
 
5.     ניתוחים מקומיים – כדי להגיע לבגד הים המיוחל, זה הזמן לבצע טיפולי שאיבת שומן בהרדמה מקומית ללא אשפוז ובערנות מלאה, התוצאות נראות לעין תוך מספר שבועות. באופטימל ירושלים קיימים טיפולים ייחודיים המבוצעים על ידי ד"ר הלנה איגרא, מומחית בתחום האסתטיקה, מפתחת שיטת ה- SAFE LIPO לשאיבת שומן והיחידה בארץ שמבצעת טיפולים מסוג זה. הטיפול מתבצע ע"י צינורית דקה במיוחד, מה שמאפשר לבצע הליך הדרגתי וממוקד. הטיפול נמשך כשעה וחצי, וניתן לחזור לשגרה כבר באותו יום, וכך לא לבזבז אפילו רגע מהקיץ. כשבועיים לאחר ההליך נראה המקום צר בצורה משמעותית.
בנוסף, מתקיימים במקום טיפולים ייחודיים כמו: הזרקת שומן לפנים כחלק מהצערת עור הפנים, והגדלת חזה על ידי מילוי שומן עצמי, שאיבת שומן מאזור אחד בגוף והשתלתו באזור החזה, בטכנולוגיות ייחודית מהמתקדמות ביותר בעולם.
 
"אופטימל ירושלים" הינו מרכז לרפואה אסתטית ולכירורגיה פלסטית, בפיקוח רפואי מלא ובמכשור ייחודי, מהמתקדמים בארץ ובעולם, בעל אישור ה- FDA האמריקאי ומשרד הבריאות הישראלי. המרכז, בשיתוף עם כללית אסתטיקה, מציע מגוון רחב של טיפולים בתחומי הרפואה המונעת, הרפואה האסתטית ואיכות החיים. הטיפולים מבוצעים על ידי צוות המומחים של אופטימל ירושלים, רופאים בעלי שם עולמי המנהלים קשר מתמיד עם מומחים מהעולם לצורך שיתופי פעולה אקדמיים והשתלמויות בעתיד הפיתוח הרפואי.  טיפולים נוספים שעושה המרכז: שאיבת שומן, הזרקת בוטוקס, מתיחת בטן, הגדלה, הקטנה והרמת חזה, ניתוחי  אף, הצמדת אזניים, מתיחת פנים , ניתוחי עפעפיים, פילינג , ניתוחי חיטוב גוף, הצערת הפנים, העלמת קמטים, העלמת נימים ברגליים, איפור קבוע, ועוד.  אופטימל ירושלים     הגן הטכנולוגי, בניין 1 כניסה ב', קומה 3, מלחה, ירושלים      טלפון: 9179*

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.