header 2

יום שבת, 2 ביולי 2016

ICSC ממנה את ביל קיסטלר לסגן נשיא ביצועי ומנהל כללי של אירופה, המזרח התיכון ואפריקה

ניו יורק, 30 ביוני 2016, (BUSINESS WIRE):
המועצה הבינ"ל של מרכזי קניות (ICSC) הודיעה היום על המינוי של ביל קיסטלר לסגן נשיא ביצועי ומנהל כללי של אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA). קיסטלר יצטרף לצוות המוביל ויספק ייעוץ אסטרטגיי ותובנות בעניינים גלובליים כדי לתמוך בנוכחות הגלובלית של הארגון. הוא יהיה כפוף ישירות לנשיא והמנכ"ל טום מקגי.
"בתקופה שבה נדל"ן קמעונאי הוא זרז של הכלכלה הגלובלית, ההבנה העמוקה של ביל בעניינים שקשורים לענף והניסיון הקודם בארגון ULI EMEA יהוו נכס עבור ICSC", אמר טום מקגי, נשיא והמנכ"ל ICSC. "אנו מחויבים לפעול עם חברינו ב-EMEA, והשותפויות החזקות של ביל עם המדיה, שוקי ההון וארגונים ממשלתיים הופכים אותו למתאים ביותר להוביל ולהרחיב את הנוכחות שלנו שם".
קיסטלר מביא יותר משלושים שנות ניסיון בינ"ל ותפקידו האחרון היה שותף מנהל בחברה הבריטית קיסטלר ושות', שבה סיפק תמיכה בהשקעות, פיתוח ואסטרטגיה ארגונית לענף הנדל"ן הגלובלי. הוא גם הקים את רשת החדשנות העירונית ((UIN, פלטפורמה שמחברת בין ערים, אוניברסיטאות ועסקים וימשיך לשמש כיו"ר הלא פעיל שלה.
"אני שמח להצטרף ל-ICSC ומצפה לעבודה עם הצוות ברחבי EMEA כדי לקדם את האינטרסים של ענף הנדל"ן הקמעונאי", אמר קיסטלר. "חברי ICSC ממלאים תפקיד חיוני בעיצוב קהילות ובכלכלה הרחבה. לעזור ליצור לחברינו יותר הזדמנויות להתחבר, לשתף פעולה ולשתף ידע ורעיונות זאת זכות שאני מצפה לה".
קודם לכן קיסטלר היה שותף בכיר ב-Korn/Ferry International והוביל את עסקי הנדל"ן ב-EMEA. מ-2003 עד 2009 הוא היה הנשיא של Urban Land Institute–EMEA, מכון מחקר והשכלה ללא כוונת רווח שמוקדש לסביבה הבנויה. לפני התפקיד הזה הוא היה המנהל הכללי של חברת הפיתוח של דיסני, ואחראי על Val d’Europe בדיסנילנד פריז. במהלך הקריירה שלו קיסטלר גם מילא תפקידים בכירים בחברות JMB Properties בשיקאגו, Cushman & Wakefield בניו יורק ו-IBM שם ניהל את הנדל"ן של החברה בניו יורק ופריז.
אודות ICSC
ICSC, שנוסד ב-1957, הוא האיגוד המסחרי הגלובלי של ענף מרכזי הקניות. יותר מ-70,000 חבריו ביותר ממאה מדינות כוללים בעלים של מרכזי קניות, מפתחים, מנהלים, משקיעים, קמעונאים, מתווכים, אקדמאים ופקידי ציבור. ענף מרכזי הקניות חיוני להתפתחות הכלכלית ולהזדמנויות הכלכליות. הם יוצרי משרות משמעותיים, מניעי תמ"ג ומקור הכנסות קריטי עבור הקהילות שאותן הם משרתים באמצעות היצירה של מיסי מכירה והתשלום של מיסי רכוש. המיסים האלה מממנים שירותים עירוניים חשובים כמו כבאים, שוטרים, שירותים של בתי ספר ותשתיות כמו כבישים ופארקים. אבל מרכזי קניות הם לא רק מנועים פיסקליים: הם חלק אינטגרלי מהמרקם החברתי של הקהילות שלהם בכך שהם מספקים מקום מרכזי להתאסף עם חברים ובני משפחה, לדון בענייני הקהילה ולהשתתף ביוזמות פילנטרופיות ולעודד אותן. למידע נוסף על ICSC בקרו באתר www.icsc.org ואת החדשות האחרונות של ICSC והענף תמצאו כאן: www.thecenterofshopping.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.