header 2

יום ראשון, 17 ביולי 2016

רפאל'ס וסטודנטים מהמכללה האקדמית תל-חי יפתחו מוצרי מזון חדשים‏

בכנס המזון שנערך במכללה האקדמית תל-חי, הציגו סטודנטים מהחוג למדעי המזון את פרוייקטי הגמר שלהם, בהם המצאות ורעיונות חדשים חברת רפאל'ס תמשיך עם הסטודנטים כמוצרי מדף של חלק מהמוצרים בהם מנה חמה, סטייק צמחוני וחטיפי חלבון וגרנולה 
חברת רפאל'ס, היצרנית הישראלית המתמחה למוצרי מזון טבעיים, גרנולה ומוצרי דגנים, תפתח מוצרי מזון חדשים עם סטודנטים מהחוג למדעי המזון במכללה המכללה האקדמית תל-חי. רפאל'ס תשקוד על פיתוח מוצרי מזון ייחודיים, בדגש על מזון על טהרת הרכיבים הטבעיים, הקרוב ביותר לטבע, ללא חומרים משמרים וללא גלוטן. בכנס המזון שנערך בתל-חי, הציגו סטודנטים את פרויקטיי הגמר שלהם, מתוכם נבחרו הפיתוחים וההמצאות אשר יעברו לתוכנית פיתוח, ייצור ושיווק של המוצרים בארץ ובעולם. בין המוצרים הנבחרים: מנה חמה מרכיבים טבעיים בלבד, סטייק צמחוני, חטיפי חלבון וגרנולה.
לדברי רפאל ממבר, מנהל המכירות והשיווק ברפאל'ס, "לאחר שנה מאתגרת הסתיים החלק האקדמי ורפאל'ס חוברת לסטודנטים וממשיכה לתהליכי גמר, פיתוח ומיתוג לחלק מהמוצרים, כמוצרי מכירה על המדף. עולם הבריאות של רפאל'ס נולד מאהבה פשוטה לאנשים ולמזון בריא וטעים באמת. אנחנו מאמינים שכדי להכין מוצר איכותי ובריא, צריך להבין באנשים, בחומרי גלם, בערכים התזונתיים, בטעמים, במרקם ובצבע. בעקבות שיתוף הפעולה המוצלח עם מכללת תל-חי, הנחשבת למרכז של מצוינות וחדשנות, נמשיך בשיתוף הפעולה המוצלח גם בשנה הבאה עם סטודנטים נוספים, שיניב שלהערכתנו תוצאות נפלאות ומוצרים פורצי דרך לשוק המזון".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.