header 2

יום חמישי, 14 ביולי 2016

בינת תשווק ותתקין את Stratoscale Symphony כדי להביא יכולות ענן למרכזי נתונים

בינת בחרה את סטרטוסקייל כדי לשפר את פלטפורמות הענן הפרטי והציבורי שלה, ולעזור ללקוחות להגיב לצרכי זמן אמת ביתר קלות ועם יותר שליטה
הרצליה ותל אביב, 13 ביולי 2016, (BUSINESS WIRE) :
בינת תקשורת נתונים בע"מ הודיעה היום על שותפות עם סטרטוסקייל, חברת התוכנה שמחוללת מהפכה במרכז הנתונים, להספקת פתרונות ענן מקיפים, גמישים ומדרגיים למרכזי נתונים ללקוחותיה במגזר הארגוני. כחלק מההסכם, בינת תבצע את השיווק, המכירה, הקדם מכירה, ההטמעה והתחזוקה של הפתרון של סטרטוסקייל.
תוכנית השותפים 360 מעלות של סטרטוסקייל, PartnerFirst, נוצרה עם גישת הכל כלול כדי למקסם את הטכנולוגיות, המוצרים והשירותים של השותף במטרה להפיק תועלת הדדית ללקוחות ולשותפים. באמצעות השותפות עם סטרטוסקייל, בינת מביאה לשוק חדשנות חדשה ומספקת ערך ללקוחותיה על ידי הובלתם לתוך הדור הבא של מרכזי נתונים עם ענן פרטי. בינת כבר הטמיעה פתרון של סטרטוסקייל בליבה של פלטפורמת הענן שלה עצמה.
"באמצעות השותפות עם סטרטוסקייל, אנחנו מציגים ללקוחותינו פלטפורמה חדשנית של פתרונות ענן תוך יצירת יתרון תחרותי לעסק שלנו", אמר עופר ביתן, סגן נשיא להנדסה בבינת תקשורת נתונים בע"מ. "פתרון ה-SDDC הגמיש, זול וקל להתקנה של סטרטוסקייל מאפשר לנו להביא ללקוחותינו פתרונות מרכזי נתונים מהדור הבא שיענו על הדרישות שלהם, יגדלו עם העסק ויפיקו תשואות גבוהות יותר על ההשקעה".
סטרטוסקייל מאפשרת לארגונים להחזיר את השליטה לאנשי טכנולוגיית המידע על ידי הענקת יכולות ענן פרטי שאין כמותן באופן שהוא מהיר יותר ופשוט יותר, ולא מצריך מומחיות ספציפית או שירותים יקרים. פלטפורמת התוכנה הקלה לשימוש שלא תלויה בחומרה של סטרטוסקייל, Stratoscale Symphony, משלבת טכנולוגיות עדכניות, קלה להתקנה, מפחיתה עלויות עבור הלקוחות ומאפשרת גמישות בניהול והפעלת משאבי מחשוב.
"סטרטוסקייל מחויבת להציע לשותפי הערוצים שלנו הצעת ערך ייחודית באמצעות הטכנולוגיה הטובה בענף שלנו", אמר אריאל מייסלוס, מנכ"ל סטרטוסקייל. "אנחנו נלהבים להציע לבינת את הפתרון למרכזי נתונים המוגדר על ידי תוכנה (SDDC) שלנו שמספק תשתית משולבת באמת על כל חומרה זולה לצרכי העסק שלהם וכדי לענות על הדרישות של לקוחותיהם".
אודות בינת תקשורת נתונים בע"מ
בינת מספקת פתרונות מוכנים לשימוש שלמים לתקשורת וידאו, קול ונתונים מתקדמת, ראות ושליטה במצב לשירותים קהילתיים קריטיים. כחלק מקבוצת רד בינת, הפתרונות שלנו מנצלים ניסון נרחב בפיתוח, התאמה ספציפית והספקה של מוצרי ופתרונות טכנולוגיות מידע ותקשורת לארגונים ממשלתיים ואחרים בכל העולם. מהתאמה ספציפית של פתרונות, הספקה והתקנה של תשתיות, ציוד ומערכות ועד לשירות במשך כל מחזור החיים של הפתרון, בינת מספקת פתרונות טכנולוגיות מידע ותקשורת מקצה לקצה עבור צרכי תקשורת ובקרה קריטיים.
אודות סטרטוסקייל
סטרטוסקייל מחוללת מהפכה במרכז הנתונים באמצעות פתרון מאפס לענן בדקות (zero-to-cloud-in-minutes). באמצעות הפתרון למרכזי נתונים המוגדר על ידי תוכנה (SDDC) שלא תלוי בחומרה של סטרטוסקייל לאחסן כל דבר, להריץ כל דבר ולמדרג בכל מקום, אנשי טכנולוגיית הנתונים מועצמים כדי לקחת את השליטה על מרכזי הנתונים שלהם. סטרטוסקייל מציעה ענן היפר אחוד שתומך ב-OpenStack מוכן לשימוש ישר מהאריזה. סטרטוסקייל, שבראשה הנהלה מנוסה שמביאה איתה רקורד מוכח בתחום ההזנקים, זכתה לתואר Cool Vendor של גרטנר בשרתים ווירטואליזציה. סטרטוסקייל מגובה על ידי משקיעים מובילים: Battery Ventures, Bessemer Venture Partners, סיסקו, אינטל, Qualcomm Ventures וסנדיסק. למידע נוסף, בקרו באתר http://www.stratoscale.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.