header 2

יום רביעי, 28 באפריל 2021

• יוזמת ברית האומות המאוחדות של התרבויות (UNAOC) וקבוצת BMW ייסדו את פרס החדשנות הבין תרבותית, פרס המקדם את השיח הבין תרבותי במשך עשור

 

לפעול ביחד - הגישו את מועמדתכם עכשיו

·         יוזמת ברית האומות המאוחדות של התרבויות (UNAOC) וקבוצת BMW ייסדו את פרס החדשנות הבין תרבותית, פרס המקדם את השיח הבין תרבותי במשך עשור

·         לציון עשור לקיום הפרס, ארגונים מסביב לעולם מוזמנים להגיש פרויקטים חדשניים כמועמדים לפרס (תאריך אחרון: 27 במאי 2021)

·         עשרת הזוכים בפרס יקבלו סיוע כספי בסכום כולל של 200,000 דולר

·         ההתמקדות היא על פרוייקטים המיועדים לקידום מגוון, אינטגרציה ושילוב חברתי

 

מינכן וניו יורק, 27 באפריל 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

במשך העשור האחרון, UNAOC ברית האומות המאוחדות של התרבויות וקבוצת BMW הזמינו ארגונים מסביב לעולם להגיש את מועמדותם לפרס החדשנות הבין תרבותית. שני הגופים השונים השתמשו בפרס כאמצעי תמיכה בפרויקטים המקדמים הבנה בין תרבותית.

"עם ציון עשור לשותפות ביןUNAOC  לבין קבוצת BMW וכעת בתמיכת חברת Accenture נמשיך לשתף פעולה בהעצמת פעילותם של יזמים חברתיים פורצי דרך, ובקידום מגוון חברתי וחברות משתפות", אמר מיגל אנג'ל מורטינוס, נציג בכיר של UNAOC.

"השנה, שנת העשור, לא רק שאנחנו חוגגים את השותפות המשגשגת, אלא בנוסף לכך אנחנו שוב ממנפים את הפרס לחדשנות בין-תרבותית כדי לעורר את תחושת הקהילתיות של אנשים", אמרה אילקה הורסטמאייר, חברת הועד המנהל של קבוצת BMG AG האחראית למשאבי אנוש, שגם נותנת את חסותה לפרס החדשנות הבין-תרבותי. בתקופה הנוכחית שבה העולם מתמודד עם מגיפת הקורונה, יש משמעות נוספת למיזמים. כפי שאמרה הורסטמאייר, "אנחנו יכולים לנהל את האתגרים הנוספים של המגיפה רק על ידי כך שנפעל כולנו יחד".

דרושים: פרויקטים לחברה משתפת ומגוונת

השנה ההתמקדות תהיה בעיקר על פרויקטים שמקדמים שוויין מגדרי, ונלחמים בקיצוניות אלימה, בשנאה ובדעות קדומות. פרויקטים שמקדמים את האמנויות, התרבות והספורט ככלים לאחידות חברתית ולמגוון חברתי.

כדי למנף את ההשפעה החברתית של הפרויקטים שייבחרו, כל עשרה הפרויקטים הזוכים יקבלו סיוע כספי באותו סכום. אי לכך, בעזרת התמיכה מחברת Accenture, השותפים העלו את הפרס הכספי ל-200,000 דולר. בנוסף לכך, הפרויקטים הזוכים יקבלו ייעוץ מקצועי ואישי וישתתפו במגוון מפגשי הכשרה וסדנאות הכשרה.

אירגונים מעוניינים צריכים להגיש את בקשותיהם עד 17:00 ביום חמישי, 27 במאי, 2021, לפי שעון החוף המזרחי בארה"ב www.interculturalinnovation.org.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.