פלטפורמת מציאות
מדומה שמספקת מרחב גמיש ל-Mary Kay
ויועצות הביוטי העצמאיות שלה להראות את המוצרים הכי חדישים, לספר את הסיפור של
המותג ולהציג את המורשת שלו
דאלאס, 15 באפריל 2021, (BUSINESS WIRE):
מותג הביוטי הגלובלי Mary
Kay Inc. ו-Mary Kay Global Design Studio שלו
מציגים את Suite 13TM, חוויית ביוטי וירטואלית חדשנית שמנצלת את השימוש במציאות מדומה
כדי למחשב את חדר התצוגה הפופ-אפ הווירטואלי הראשון של Mary Kay. Suite
13TM החדש שתוכנן בטכנולוגיות המציאות המדומה הכי חדישות מציע ליועצות
הביוטי העצמאיות של Mary Kay וללקוחות שלהן חוויית ביוטי תלת מימדית 360
מעלות שבה המשתמשות יכולות לעיין וירטואלית במוצרי טיפוח העור של המותג וגם ללמוד
על החברה ועל ההיסטוריה של המייסדת שלה מרי קיי אש.
ההודעה לעיתונות הזאת כוללת מולטימדיה. צפו בהודעה המלאה כאן:
https://www.businesswire.com/news/home/20210415005306/en/
Suite
13TM החדש מציע ליועצות הביוטי העצמאיות של Mary Kay
וללקוחות שלהן חוויית ביוטי תלת מימדית 360 מעלות. (תמונה: Business
Wire)
Suite 13TM החדש
מזמין את המשתמשות לעבור בין "חדרים" וירטואליים. עם הכניסה
ל"מבואה", המשתמשות יכולות ללמוד על המורשת הגלובלית של החברה. החדרים
הווירטואליים האחרים כוללים את "הכיכר הוורודה" שחוקר את הערכים של
החברה ו"מרכז החדשנות" שמראה את מוצרי טיפוח העור החדשניים של Mary Kay
ומציג את היתרונות והמרכיבים החשובים של המוצרים. הפלטפורמה גם מאפשרת למשתמשות
להוסיף את מוצרי Mary Kay האהובים עליהן לרשימת בקשות שתשותף עם יועצת
הביוטי העצמאית של המשתמשת.
"ההשקה של Suite
13TM היא תוצאה של חודשים של יצירתיות, להט ומחויבות לספק ליועצות
הביוטי העצמאיות של Mary Kay את הכלים הכי טובים וחדשניים בשוק כדי לעזור
להן לנהל את העסק שלהן", אמרה שריל אטקינס-גרין, מנהל השיווק הראשי של Mary
Kay Inc.. "כיום הטכנולוגיה נמצאת במרכז של הכל, ואנשים - במיוחד הדור
הצעיר - רוצים לגלות, ללמוד ולמצוא מוצרים חדשים באינטרנט. Suite
13TM ייתן ליועצות הביוטי העצמאיות של Mary Kay את
הגמישות של עסק דיגיטלי על ידי היכולת להציג את המותג שלנו Mary
Kay בכל מקום בכל זמן ולחזק את האופן שבו הן יוצרות קשרים עם הלקוחות
שלהן על ידי שיתוף בחוויית ביוטי אופפת. כדי לנצח בסביבה החדשה הזאת שמבוססת על
דיגיטל, נמשיך למצוא דרכים חדשות שבהן אנשים יוכלו להתחבר וירטואלית לחוויות
וירטואליות דלות מגע מותאמות אישית המבוססות על חדשנות הייטק".
בעיצוב של Suite
13TM, Mary Kay שיתפה פעולה עם אובסס, פלטפורמת מסחר
אלקטרוני חווייתי מובילה שמאפשרת למותגים ליצור חוויות אינטראקטיביות מקוונות
באמצעות מציאות מדומה. אובסס שבראשה עומדת היזמית ניהה סינג עבדה עם מותגי ביוטי
ואופנה גלובליים אחרים ויצרה חוויות וירטואליות ממותגות בלתי נשכחות לצרכנים.
בהתאם למשימה שלה להעצים את חייהן של נשים, Mary Kay גם
שיתפה פעולה עם כמה צלמות כדי להפיק את התמונות שמוצגות בפלטפורמה הווירטואלית.
"המהות של Suite
13TM היא להביא את חוויית הביוטי של Mary Kay
באופן הרבה יותר נגיש ליועצות הביוטי העצמאיות וללקוחות שלהן במקום שבו הן כבר
נמצאות", אמרה ניהה סינג, מייסדת ומנכ"לית אובסס. "ב-Suite
13TM, הצוות של Mary Kay טיפל בכל פרט של הפלטפורמה, ונתן לכן את
התחושה שאתן נמצאות בחדר תצוגה וירטואלי של Mary Kay מבלי
להיות באמת נוכחות פיזית. הפלטפורמה שלנו אפשרה למותגים חוויות וירטואליות אופפות
מושכות מבחינה חזותית שמשנות את אופן המעורבות עם הלקוחות שלהם ואנחנו נרגשות
שהלקוחות של Mary Kay ימשיכו לגלות, ללמוד ולתקשר עם המותג בסביבה דיגיטלית חדשה".
ההשקה הראשונה של Suite
13TM הייתה במכסיקו מוקדם יותר ב-2021, ואחריה ברזיל, ארגנטינה, ספרד,
קולומביה ופרו. החברה מצפה להשיק את הפלטפורמה ברוב השווקים שלה עד סוף 2021. Mary
Kay היא החברה הראשונה בענף שמשיקה חוויה וירטואלית מסוג זה. Suite
13TM הוא רק החידוש הטכנולוגי האחרון של Mary Kay ו-Mary
Kay Global Design Studio שלה. Mary Kay השיקה את Mary Kay® Skin Analyzer,
יישום שמשתמש בטכנולוגיית הבינה המלאכותית להמלצות עור פנים הכי מתקדמת המבוססת על
המדע כדי לעזור ליועצות הביוטי העצמאיות לספק משטר טיפול בעור מותאם אישית של
מוצרי Mary
Kay על ידי סריקה מהירה בלבד של העור. חידוש אחר, Mary
Kay® MirrorMe™ Web, נותן ללקוחות אופן וירטואלי "לנסות לפני שאת קונה"
ישירות מאתר של יועצת ביוטי עצמאית באמצעות טכנולוגיה של מציאות מדומה. MirrorMe™ זמין
גם למכשירי iOS ואנדרואיד.
אודות
Mary Kay
מרי קיי אש,
אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני יותר
מ-60 שנים עם שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לספק מוצרים שאי אפשר
לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. החלום הזה פרח לחברה של מיליארדי
דולרים עם מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay מוקדשת להשקעה במדע שמאחורי היופי ולייצור
מוצרים לטיפוח לעור, קוסמטיקה צבעונית, תוספי תזונה ובשמים בחזית הקידמה. Mary Kay מחויבת להעצים נשים ואת המשפחות שלהן על ידי
שותפויות עם ארגונים מרחבי העולם, להתמקד בתמיכה במחקרי סרטן, להגן על שורדות של
אלימות במשפחה, ליפות את הקהילות שלנו ולעודד ילדים ללכת בעקבות החלומות שלהם. החזון המקורי של מרי קיי אש ממשיך לזהור -- שפתון אחד בכל
פעם.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.