header 2

יום ראשון, 25 באפריל 2021

מכונות הכרייה ASIC החדשות של Bitwats משבשות את שוק הקריפטו

 

ניו יורק, 23 באפריל 2021, (GLOBE NEWSWIRE):

שוק מטבעות הקריפטו הגלובלי המתפתח במהירות רוחש פעילות עכשיו עם ההצגה לאחרונה של שלוש מכונות כרייה עם תכנון יוצא דופן, BT, DBT ו-GBT מתוצרת Bitwats (www.bitwats.com). במקום להתמקד רק בתומכי כרייה מיומנים ובעלי ידע טכנולוגי, שלושת המוצרים האלה נוצרו כדי לאפשר לחובב המקרי וגם לאנשים שעוסקים בכרייה באופן חלקי להתעשר מכריית קריפטו.

DBT מציעה קצבי גיבוב של 750 TH/s, 70 GH/s, 5 GH/s ו-5 MH/s עבור ביטקוין, לייטקוין, אתריום ומונרו בהתאמה. מצד שני, עוצמת הגיבוב של מכונת הכרייה GBT באותו סדר היא 2250 TH/s, 210 GH/s, 15 GH/s ו-15 MH/s. צריכת החשמל של שתי המכונות האלה היא 900W ו-2200W בהתאמה.

 

על פי הנתונים שהוזכרו לעיל, פוטנציאל עשיית הרווח החודשי של שתי היחידות הוא כאמור להלן.

  • כורה DBT: 7,500$ (ביטקווין), 13,000$ (לייטקוין), 13,000$ (אתריום), ו- 15,000$ (מונרו)
  • כורה GBT: 22,500 (ביטקווין), 39,000$ (לייטקוין), 37,000$ (אתריום), ו- 45,000$ (מונרו)

במשך השנים היו בכריית קריפטו שיפורים רציניים. אבל בגלל האופי המאוד טכני של התחום הזה, היה בו מקום מוגבל אם בכלל לאנשים שמאותגרים טכנולוגית. Bitwats כבר שינתה את התפיסה הזאת על ידי כך שיצרה שלוש מכונות כרייה שמוגדרות מראש וצריך רק לחבר אותן לחשמל כדי לקבל חוויית כריית קריפטו לא מסובכת.

בתוך פחות מחודש בשוק, השתמשו ב-BT, DBT ו-GBT הרבה משתמשים פשוטים ללא כל רקע טכנולוגי שהרוויחו תשואות טובות על ההשקעה שלהם. זה התאפשר על ידי עוצמת הגיבוב יוצאת הדופן שמציעים המוצרים. מכונות הכרייה מתוצרת Bitwats מתאימות לשימוש בבית כי הן מפיקות כמויות קטנות של חום וגם רעש.

למידע נוסף על Bitwats, בקרו בבקשה באתר החברה: https://www.bitwats.com

 

אודות Inc Bitwats

 

Bitwats הוקמה ב-2016 על ידי צוות של מובילים בטכנולוגיה עם היסטוריה של עבודה בחברות הכי נפלאות בעולם בעבר. החברה, שעוסקת בהבאת טכנולוגיית כריית הקריפטו הכי עדכנית לציבור, הציגה לאחרונה את הקו המעולה של מכונות כרייה ASIC מתקדמות שלה. שלא כמו רוב היצרנים האחרים של חומרה לכריית קריפטו, Bitwats פועלת כל הזמן כדי להפוך את כריית הקריפטו לקלה ורווחית לכל אחד בלי קשר לניסיון והידע שלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.