הקמפיין Stay at Home של stc pay זוכה בפרס כסף ושלושה ארד
דובאי, איחוד האמירויות, 12 באפריל 2021, (BUSINESS WIRE) :
stc pay, הארנק הדיגיטלי המוביל בערב הסעודית, זכה
בארבעה פרסים ב-MMA SMARTIES MENA 2020,
כשלקח פרס כסף על קמפיין קוביד-19 של השנה ובסך הכל שלושה פרסי ארד בקטגוריות
יישום לסלולר, יצירת לידים / תגובה ישירה / המרות ומסחר סלולרי. הקמפיין Stay
at Home של stc pay היה הקמפיין היחידי ב-MMA
SMARTIES MENA שקיבל הכרה בקטגוריות מסחר סלולרי ויישום קוביד-19 ב-2020. stc
pay קיבל פרסים בקטגוריות רבות על הקמפיין שלו Stay
at Home, שבוצע במשותף על ידי UM MENA ו-InMobi, ענן השיווק העצמאי המוביל בעולם.
כדי להגביר את האימוץ של
יישום הסלולר של stc pay החל במרץ 2020, במיוחד בעיד וברמדאן, stc
pay ו-UM השתמשו בגישה תלת שלבית כשאינמובי ממטבת לאירועים ספציפיים בתוך
היישום במהלך כל שלב בנוסף למטרה הכוללת להגדיל את בסיס המשתמשים של stc pay.
השלב הראשון של קמפיין רץ במשך רוב אפריל והדגיש איך stc pay עוזר
למשתמשי היישום לעשות העברות בינ"ל כשהם נמצאים בבית. השלב השני של קמפיין רץ
במשך רוב מאי והשתמש בקריאייטיבים שונים שהדגישו את הקלות שבשימוש ב-stc
pay מהביטחון של הבית. שלב שלוש מוטב לעסקאות של קופסאות מתנה, ואיפשר
למשתמשים ברחבי ערב הסעודית לשלוח עידיה לחברים ובני משפחה.
הקמפיין עלה על הציפיות
של stc
pay וגם של UM מבחינת התוצאות, והביא יותר מ-75,000 התקנות בפרק זמן של חודשיים
תוך שמירה על נתוני העלות להתקנה (CPI) הכוללים שהיו בתוך נקודות המידוד שלהם.
אינמובי גם הפיקה יותר מ-103,000 העברות בתוך היישום עבור stc
pay בכל תקופת הקמפיין והשיגה פי 1.2 יותר העברות של קופסאות מתנה מכל
ערוצי התשלומים האחרים ביחד.
"התאמנו את הנרטיב
והתקשורת של המותג שלנו כדי שיתאימו טוב יותר למצב של המגיפה בחודש רמדאן. היופי
של הדיגיטל מאפשר ל-stc pay לפעול באופן הגמיש הזה ולתת לצרכנים את מה
שהם רוצים וצריכים. באמצעות השותפות שלנו עם UM ואינמובי הצלחנו להעביר את המסר הזה ביעילות
לצרכנים ואנחנו שמחים שהעבודה בקמפיין שלנו קיבלה הכרה של ה-MMA
SMARTIES", אמר עבדולכרים ז'ירו, מנהל השיווק הדיגיטלי ב-stc
pay, ממלכת ערב הסעודית.
"השנה שעברה הייתה
שנה מאוד לא טיפוסית עבור כולנו, שהצריכה אפילו יותר תכנון וחדשנות מבוססי נתונים
לפתרונות חדשים שיטפלו בהתנהגויות המשתנות במהירות של הצרכנים. אנחנו מודים ל-MMI וחבר
השופטים על ההכרה בעבודה הקבוצתית הקולקטיבית שלנו בארבע הקטגוריות", אמר
נדים איברהים, מנהל הדיגיטל, ממלכת ערב הסעודית ב-UM.
"202
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.