header 2

יום שלישי, 27 באפריל 2021

עידן חדש בכריית קריפטו עם Bitwats

 

ניו יורק, 26 באפריל 2021, (GLOBE NEWSWIRE):


Bitwats עולה עכשיו במהירות כשם הגדול הבא בעולם של כריית קריפטו. שלוש מכונות הכרייה הרב אלגוריתמיות של החברה BT, DBT ו-GBT כבר יצרו נישה בשוק בגלל היכולת שלהן להפיק 100% תשואה על ההשקעה תוך חודש אחד בלבד. תכונה חשובה אחרת של מכונות הכרייה האלה היא קלות ההפעלה שלהן.

 

הרווחיות יוצאת הדופן של מכונות הכרייה ASIC של Bitwats היא בגלל קצבי גיבוב המאוד גבוהים שלהן, שמתייחסים לעוצמת החישוב המשולבת הכוללת שמשתמשים בה כדי לכרות ולעבד עסקאות בבלוקצ'יין של הוכחת עבודה. אפשר להשתמש בשלוש המכונות לכריית ביטקוין, לייטקוין, אתריום ומונרו עם קצבי הגיבוב המצוינים להלן.

 

BTC (TH/s)

LTC (GH/s)

ETH (GH/s)

XMR (MH/s)

BT

360

60

3

3

DBT

750

130

7

7

GBT

2250

390

21

21


על פי הנתונים שהוזכרו לעיל, פוטנציאל עשיית הרווח החודשי של יחידות DBT  ו- CBT הוא כאמור להלן.

 

  • כורה DBT: 7,500$ (ביטקווין), 13,000$ (לייטקוין), 13,000$ (אתריום), ו- 15,000$ (מונרו)
  • כורה GBT: 22,500 (ביטקווין), 39,000$ (לייטקוין), 37,000$ (אתריום), ו- 45,000$ (מונרו)

 

כשהיא תכננה את מכונות כריית הקריפטו שלה, Bitwats רצתה לספק מוצרים שכולם יוכלו להשתמש בהם בקלות, כולל חובבים שעוסקים בכרייה באופן חלקי עם מעט ידע וניסיון בכרייה או בלי ידע וניסיון בכלל. המוצרים מסופקים כשהם מוגדרים מראש, והלקוחות צריכים רק לחבר אותן לחשמל ולהתחיל להרוויח. כדי לחסוך עוד עבור הלקוחות, Bitwats מציעה גם מאגר כרייה משלה עם 0% עמלות עבורם.

 

Bitwats מספקת את המוצרים בכל העולם פרט למדינות באזור מלחמה, עם זמן הספקה מובטח של 7 ימים. החברה מכסה את עלויות המשלוח והמכס של הלקוחות שלה. כל הקונים גם מקבלים אחריות של שנתיים על המוצר והתחייבות של 30 יום להחזיר את הכסף.

 

"היעדר ידע או ניסיון בכריית קריפטו הוא כבר לא מכשול לשאיפות שלכם כחובבי כרייה. ברוכים הבאים לעולם של Bitwats, קו מתקדם של מכונות כרייה ASIC שנוצרו במיוחד לחדשים בתחום שרוצים רווח מובטח מכריית קריפטו. ציוד הכרייה "הכנס והפעל" שלנו מקל על החיים לא רק למתחילים אלא גם למומחים בכרייה שרוצים להגדיל את הרווח שלהם", אמר מרק וויליאמס, מנכ"ל Bitwats.

 

למידע נוסף על Bitwats, בקרו בבקשה באתר החברה: https://www.bitwats.com

 

אודות Inc Bitwats

 

Bitwats הוקמה ב-2016 על ידי צוות של מובילים בטכנולוגיה עם היסטוריה של עבודה בחברות הכי נפלאות בעולם בעבר. החברה, שעוסקת בהבאת טכנולוגיית כריית הקריפטו הכי עדכנית לציבור, הציגה לאחרונה את הקו המעולה של מכונות כרייה ASIC מתקדמות שלה. שלא כמו רוב היצרנים האחרים של חומרה לכריית קריפטו, Bitwats פועלת כל הזמן כדי להפוך את כריית הקריפטו לקלה ורווחית לכל אחד בלי קשר לניסיון והידע שלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.