header 2

יום חמישי, 29 באפריל 2021

פינרג'י תשתף פעולה עם אחת מחברות מגדלי תקשורת הגדולות בעולם עם כ-180,000 אתרי תקשורת, לביצוע פיילוט בהודו

 

שיתוף הפעולה הינו לפיילוט משותף למערכות בטכנולוגיית אלומיניום-אוויר שפיתחה פינרג'י לגיבוי אנרגיה באתרי תקשורת

 

 

 

כזכור פינרג'י קיבלה הזמנה לפני כחודש של 100 מערכות גיבוי נוספות מחברת סלקום לטובת התמודדות עם הפסקות חשמל באתרי תקשורת

 

-

 

 

לדברי דיוויד מאייר, מנכ״ל פינרג׳י:  אנו רואים בשיתוף פעולה זה הישג אסטרטגי משמעותי לחברה אשר מחזק הן את המעמד הגלובלי שלנו בתחום הגיבוי והן את ההכרה בטכנולוגיית אלומיניום-אוויר הייחודית שלנו.

 

שיתוף פעולה עם אחת מחברות מגדלי התקשורת הגדולה בעולם, שלה כ-180,000 מגדלי תקשורת, עשויה לייצר לפינרג'י בסיס הכנסות מאוד משמעותי בשנים הבאות, בנוסף לחותמת מצד שחקן חשוב בשוק התקשורת שתעזור לפינרג'י לחדור לשווקים נוספים, לרבות ארצות הברית ואירופה.״

 

ישראל, תל אביב, 28 לאפריל 2021 - חברת פינרג׳י (ת״א:פנרג)  המפתחת טכנולוגיית מתכת-אוויר המאפשרת הפקת חשמל משילוב של חמצן מהאוויר החופשי עם מתכות (אלומיניום ואבץ), מדווחת היום כי חתמה על הסכם עם אחת מחברות מגדלי התקשרות הגדולות בעולם ואשר לה כ-180,000 אתרי תקשורת, לביצוע פיילוט בהודו, אשר במסגרתו, תתקין פינרג'י בשני אתרים של חברת התקשורת את מערכות הגיבוי שמייצרת ומפתחת פינרג'י העושות שימוש בטכנולוגיית אלומיניום-אוויר.

 

חברות מגדלי התקשורת מאפשרות למפעילות סלולריות שונות לחלק אתרים משותפים ובדרך זה להקטין את עלויות הנדל"ן והתפעול שלהן ולרכז את המשאבים שלהם על ניהול הרשת עצמו. קיימת מגמה עולמית של העברת אתרי תקשורת לחברות מגדלים. לפי הערכות, ביולי 2020, 70% מאתרי סלולר בעולם היו בבעלות של חברות מגדלים, לעומת 62% ב-2016.

 

אודות פינרג׳י:

פינרג'י הינה חברה ישראלית הפועלת בתחום האנרגיה הירוקה, העוסקת בפיתוח מערכות לייצור, גיבוי ואגירת אנרגיה נקייה המבוססות על טכנולוגיית מתכת-אוויר. טכנולוגיית מתכת-אוויר מאפשרת הפקת חשמל משילוב של חמצן מהאוויר החופשי עם מתכות - אלומיניום ואבץ. 

טכנולוגיית אלומיניום-אוויר הינה טכנולוגיית ייצור אנרגיה, ולה שני יישומים מרכזיים: גיבוי חשמל במתקנים חיוניים, והארכת טווח לרכבים חשמליים. טכנולוגיית אבץ-אוויר, הנמצאת כעת בשלב מחקר ופיתוח מתקדם, הינה טכנולוגיה לאגירת אנרגיה מתחדשת.
שתי הטכנולוגיית – אלומיניום-אוויר ואבץ-אוויר – מאפשרות ייצור ואגירת אנרגיה באופן נקי אשר אינו פולט מזהמים לסביבה וכן יעיל, חכם וחסכוני.

חברה פינרג׳י החלה להיסחר בפברואר 2021 בבורסת תל אביב וגייסה במסגרת ההנפקה, סכום של 200 מיליון ש״ח לפי שווי של 780 מיליון ש״ח לפני הכסף. החברה מעסיקה כיום כ-50 עובדים במשרדיה בכפר סבא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.