אתגר אליפות
העולם בחדשנות של NFTE,
חוויה חינוכית יזמית גלובלית מזמינה אנשים צעירים לפתור את האתגרים הכי גדולים
שניצבים בפני העולם שלנו ולעזור לקדם את יעדי הפיתוח בר הקיימא של האו"ם
דאלאס, 31 במרץ 2021, (BUSINESS WIRE):
Mary Kay Inc.,
חברה תומכת מובילה בהעצמה ויזמות של נשים, הודיעה היום על הזוכים בשלושת המקומות
הראשונים באתגר אליפות העולם בחדשנות (WSI) שלה בשותפות עם הרשת ללימוד יזמות (NFTE).
בשנת השותפות הראשונה שלה עם NFTE, Mary Kay נתנה
חסות לאליפות העולם בחדשנות של NFTE לשנת 2020, חוויה חינוכית גלובלית שמזמינה
אנשים צעירים בני 13-24 לתעל את החשיבה הביקורתית וכישורי פתירת הבעיות שלהם כדי
למצוא פתרונות לאתגרים הכי גדולים שניצבים בפני העולם כיום ולעזור לקדם את יעדי
הפיתוח בר הקיימא (SDGs) של האו"ם תוך עידוד הלך מחשבה יזמי.
ההודעה לעיתונות הזאת
כוללת מולטימדיה. צפו בהודעה המלאה כאן: https://www.businesswire.com/news/home/20210331005187/en/
אתגר אליפות העולם
בחדשנות של Mary Kay עודד אנשים צעירים מרחבי העולם להגיש פתרונות חדשניים כדי לתת
מענה ליעד הפיתוח בר הקיימא 12: צריכה וייצור אחראים. בכל העולם, מעריכים ש-80
אחוז מהאריגים שנזרקים מגיעים למטמנות. הנתון הזה מקנה לתעשיית הביגוד והטקסטיל את
המקום השני ברשימת התעשיות הכי מזהמות, שנייה רק לתעשייה הפטרוכימית. באתגר הזה,
התלמידים התבקשו לתכנן מוצר, שירות או יוזמה שייצרו "כלכלה מחזורית"
שמעודדת שימוש חוזר או שינוי ייעוד של מדים ו/או בגדים משומשים אחרים, מפחיתה
פסולת שמגיעה למטמנות ומקטינה פליטת גזי חממה מבדים נרקבים.
שלושת הזוכים באתגר של Mary Kay הם:
- מקום ראשון: Loop Tee Loop
- Loop Tee Loop היא לולאה מקיימת שמאחדת בתי חרושת
לאריגי ליוסל עם שירותי איסוף מדים למיחזור במטרופולין מנילה בפיליפינים.
- מקום שני: SwagSwap
- SwagSwap היא רשת חברתית בארה"ב לחסכנות,
שמאפשרת החלפת בגדים עמית לעמית לבני נוער.
- מקום שלישי: Project DBrand
- Project DBrand הוא שירות ייחודי של הסרת מיתוג ממדים
משומשים כדי שאפשר יהיה לעשות בהם שימוש חוזר בארה"ב.
"תלמידים כיום גדלים בעולם שבו קיימות
היא חלק מהשיח היומי הגלובלי והם מעורבים באופן פעיל ביצירת שינוי", אמרה
דבורה גיבינס, מנהלת תפעול ראשית של Mary Kay Inc..
"Mary
Kay גאה להיות שותפה של NFTE, ארגון
שעוזר לא רק להצית את הלך המחשבה היזמי בצעירים, אלא גם מעודד אותם לחשוב באופן
ביקורתי כדי להתמודד עם בעיות גלובליות מאתגרות. לחברות גלובליות כמו Mary
Kay יש אחריות לטפח חדשנות יזמית שיכולה לעזור לעשות את העולם למקום
טוב יותר".
NFTE הוא
ארגון חינוכי ללא כוונת רווח שמתמקד בהבאת הכוח של יזמות לצעירים בקהילות מעוטות
הכנסה. אתגר אליפות העולם בחדשנות (WSI) מזמין אתגרים בחסות חברות כדי לתת מענה
ליעדי הפיתוח בר הקיימא של האו"ם. עם היקף הגעה של 100,000 תלמידים בכל
העולם, ב-2020 NFTE קיבל קרוב ל-4,000 תלמידים משתתפים מכל רקע שהגישו רעיונות באתגר
אליפות העולם בחדשנות וקרוב ל-350 תלמידים השתתפו באתגר שבחסות Mary
Kay.
"אליפות העולם
בחדשנות מעודדת אנשים צעירים להשתמש בהלך המחשבה היזמי שלהם כדי לתת מענה לאתגרים
גלובליים", אמר ג'.ד. לרוק, נשיא ומנהל כללי של NFTE.
"כל שנה אנחנו ממשיכים לקבל השראה מהרעיונות החדשניים שהדור הבא של יזמים הוגים.
אנחנו אסירי תודה ל-Mary Kay Inc. על הצבת האתגר הגלובלי מעורר המחשבה הזה
שעודד תלמידים לחשוב על הכלכלה המחזורית של בגדים ואריגים באופן חדש לגמרי".
בנוסף על אליפות העולם
בחדשנות, Mary Kay הייתה אחת מנותני החסות הראשיים של השיח על היעדים הגלובליים של
האו"ם של NFTE לשנת 2020, אירוע שנתי של מובילי מחשבה שכולל נוער, תעשייה,
ארגונים ללא כוונת רווח ונדבנות כדי לקדם דו-שיח על פתרונות של יזמות חברתית.
הנושא של הפאנל, שנערך בשבוע היזמות הגלובלי, היה "ליצור מעורבות של יזמים
כדי לחדש ולנקוט בפעולה באמצעות טכנולוגיה ככלי לתועלת חברתית". חברי הפאנל
דנו בדרכים חדשניות להשתמש בטכנולוגיה כדי להגיח מהאתגרים שהעלתה המגיפה כמו
אבטלה, מיתון כלכלי ואי שקט חברתי גובר ולבנות חברה יותר צודקת וכלילתית בעולם
שאחרי הקורונה. את השיח על היעדים
הגלובליים של האו"ם לשנת 2020 הגישו Citi Foundation, Ernst
& Young LLP (EY) ו-Mary Kay Inc., עם תמיכה נוספת של Bank
of the West BNP Paribas.
למידע נוסף על אליפות
העולם בחדשנות וכל האתגרים, בקרו בבקשה באתר https://innovation.nfte.com.
אודות
Mary Kay
מרי קיי אש,
אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני יותר מ-60
שנים עם שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לספק מוצרים שאי אפשר לעמוד
בפניהם ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. החלום הזה פרח לחברה של מיליארדי דולרים
עם מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay מוקדשת להשקעה במדע שמאחורי היופי ולייצור
מוצרים לטיפוח לעור, קוסמטיקה צבעונית, תוספי תזונה ובשמים בחזית הקידמה. Mary Kay מחויבת להעצים נשים ואת המשפחות שלהן על ידי
שותפויות עם ארגונים מרחבי העולם, להתמקד בתמיכה במחקרי סרטן, להגן על שורדות של
אלימות במשפחה, ליפות את הקהילות שלנו ולעודד ילדים ללכת בעקבות החלומות שלהם. החזון המקורי של מרי קיי אש ממשיך לזהור -- שפתון אחד בכל פעם.
אודות NFTE
הרשת ללימוד יזמות (NFTE) היא
ארגון ללא כוונת רווח גלובלי שמספק חינוך ליזמות באיכות גבוהה לתלמידים בחטיבת
הביניים ובתיכון מקהילות עם תת משאבים, וגם תוכניות לסטודנטים באוניברסיטה
ולמבוגרים. NFTE מגיעה ליותר מ-70,000 תלמידים בכל שנה ב-25 מדינות של ארה"ב
ומציעה תוכניות ב-12 מדינות נוספות. חינכנו יותר ממיליון תלמידים באמצעות תוכניות
בתוך בית הספר, מחוץ לבית הספר, באוניברסיטה ובמחנות קיץ, שמוצעות בהשתתפות פיזית
ובאינטרנט. למידע נוסף על איך אנו מקדמים קפיטליזם כלילתי ובונים את הדור הבא של
יזמים מגוונים, בקרו בבקשה באתר www.nfte.com.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.