header 2

יום רביעי, 3 בפברואר 2021

Nyxoah ואוניברסיטת ונדבילט מתקשרות בהסכם רישוי בלעדי לגבי טכנולוגיות גירוי עצבי מהדור הבא לטיפול בדום נשימה חסימתי בשינה (OSA)

 

מון-סן-גיבר, בלגיה, 2 בפברואר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

Nyxoah SA  EBR: NYXH)) ("Nyxoah" או "החברה"), חברת טכנולוגיות בריאות שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים לטיפול בדום נשימה חסימתי בשינה (OSA), הודיעה היום שהחברה חתמה על הסכם רישוי בלעדי עם אוניברסיטת ונדבילט, נשוויל - טנסי, ארה"ב.

ההסכם מאפשר ל-Nyxoah להמשיך לפתח טכנולוגיות של גירוי עצבי לטיפול במצבי הפרעות נשימה בשינה שהומצאו על ידי ד"ר דייוויד ט. קנט. הטיפולים החדשים יתמקדו, בין היתר, בגירוי של לולאת הצוואר, הסיב המוציא של עצב או עצבי הלשון והלוע שמעצבבים את שריר ה-palatoglossus ו/או ה-palatopharyngeus. Nyxoah גם תעבוד עם אוניברסיטת ונדבילט על המשך הגשת בקשות לפטנטים, שייתנו ל-Nyxoah את הזכות הבלעדית להשתמש בטכנולוגיות החדשות האלה אחרי שהפטנטים יינתנו. Nyxoah מסכימה לשלם לאוניברסיטת ונדבילט סכום מראש וגם תשלומים על בסיס אבני דרך של רגולציה, פיתוח ומסחור. Nyxoah גם הסכימה לשלם תמלוגים על המכירות העתידיות של מוצרים.

לפי ההסכם הזה, Nyxoah תפתח פתרון מהדור הבא המבוסס על גירוי עצבי לטיפול בחולי דום נשימה חסימתי בשינה. דום נשימה חסימתי בשינה הוא מצב הפרעות הנשימה בשינה הכי נפוץ, שפוגע בכמעט מיליארד אנשים בעולם1. בעשר השנים האחרונות, טיפולים של גירוי עצבי, כמו מערכת Genio® הקניינית שפותחה ומוסחרה על ידי Nyxoah, הוכיחו את היעילות ארוכת הטווח שלהם בטיפול יעיל בחולי OSA.

אוליבייה טאלמן, המנהל הכללי של Nyxoah, אמר: "אנחנו שמחים להתחיל לשתף פעולה עם אוניברסיטת ונדבילט, אוניברסיטה אמריקנית שמוכרת בכל העולם בתחום המחקר הזה, באמצעות הסכם הרישוי הבלעדי הזה. זה יפתח אופקים חדשים בתחום של טכנולוגיות גירוי עצבי, ישפר וירחיב את פתרונות הטיפול הקיימים לחולי OSA ויחזק את צנרת הפיתוח העתידית של Nyxoah. שיתוף הפעולה שיתחיל עם ד"ר קנט במרכז הרפואי של אוניברסיטת ונדבילט, יחד עם הגישה הפורצת דרך של Nyxoah בגירוי עצבי ושיתוף הפעולה שלה עם מובילי דעות חשובים בעולם, יעזרו ל-Nyxoah לחזק את מעמדה כחדשנית שמציעה פתרונות שמתרכזים בחולה".

ד"ר דייוויד ט. קנט מאוניברסיטת ונדבילט הוסיף: "השותפות עם Nyxoah יוצרת הזדמנות לבנות טכנולוגיות חדשות על בסיס הקניין הרוחני של ונדבילט. אנחנו שותפים לאותו חזון של פיתוח פתרונות משבשים, ותמיד מתוך מחשבה שיש לשים את החולים במרכז. המשימה שלנו תהיה להוכיח את הפוטנציאל הייחודי של טכנולוגיות חדשות כאלה והתוצאה תהיה תיק רחב יותר של טיפולים ב-OSA".

אודות Nyxoah

 

Nyxoah היא חברת טכנולוגיות בריאות שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים למצבי הפרעות נשימה בשינה (OSA). הפתרון המוביל של Nyxoah הוא המערכת Genio®, טיפול על ידי גירוי של העצב התת לשוני מהדור הבא מאומת על ידי CE שמתמקד במשתמש ב-OSA, מצב הפרעות הנשימה בשינה הכי נפוץ בעולם שקשור לסכנת מוות מוגברת2 ותחלואה נלווית כולל מחלות לב וכלי דם, דיכאון ושבץ.

 

אחרי ההשלמה המוצלחת של מחקר ה-BLAST OSA בחולים עם OSA מתונה עד חמורה, המערכת Genio® קיבלה את אישור ה-CE האירופי שלה במרץ 2019. החברה עורכת עכשיו את מחקר ה-BETTER SLEEP באוסטרליה וניו זילנד כדי להרחיב את התוויית הטיפול, את המחקר הפיבוטלי DREAM IDE לקבלת אישור FDA ואת המחקר EliSA אחרי השיווק באירופה כדי לאשר את הבטיחות והיעילות בטווח הארוך של המערכת Genio®. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.nyxoah.com.

 

אודות אוניברסיטת ונדבילט

אוניברסיטת ונדבילט, שנמצאת בנשוויל - טנסי, ארה"ב היא אוניברסיטת מחקר פרטית המציעה תחום מלא של תארים ראשונים, שניים ומקצועיים.
למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר
www.vanderbilt.edu.

אזהרה - ל-Genio® יש אישור CE מאז 2019. מכשיר ניסיוני בארצות הברית. מוגבל בחוק הפדרלי לשימוש ניסיוני בארצות הברית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.