header 2

יום שני, 15 בפברואר 2021

Madison Realty Capital משלימה עסקאות ביותר מ-1.5 מיליארד דולר ב-2020

 

ניו יורק, 11 בפברואר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

Madison Realty Capita, חברת השקעות פרטיות בנדלן משולבת במלואה שמתמקדת באסטרטגיות השקעה במניות וחוב, הודיעה היום שהיא ביצעה מימון, מתן הלוואות ורכישה של הלוואות שמוחזרות ושלא מוחזרות בשווי של יותר מ-1.5 מיליארד דולר ב-2020, בסכומים שנעים בין 4.9 מיליון דולר ל-173 מיליון דולר. החברה סגרה בסך הכל 23 עסקאות בשווקים עירוניים ופרבריים חשובים בארה"ב במגוון של סוגי נכסי נדלן כולל בתי דירות, עירוב שימושים, מרפאות, משרדים, תעשייה, קונדו, מלונות וחנויות. יותר מ-70% מהשווי הכספי הכולל בוצע עם לווים חוזרים, וזה משקף את הקשרים החזקים של החברה והגישה הגמישה והמתמקדת בלקוחות להשקעות. עם נכסים מנוהלים של 5.6 מיליארד דולר ברוטו, Madison Realty Capital גם המשיכה להגדיל את הפלטפורמה שלה על ידי השקת אמצעי השקעה בחוב מוכוון הכנסה חדש של מיליארד דולר, שהיעדים שלו הם עסקאות נדלן עם פחות ערך מוסף וליבה פלוס עם שיעורי ריבית של 4% עד 7%.

 

"Madison Realty Capital רשמה פעילות רבה ב-2020, ביצעה עסקאות בשווי של יותר מ-1.5 מיליארד דולר עבור הלקוחות המוסדיים שלנו, שמרה על רמה נמוכה של מינוף והגדילה את פלטפורמת ההלוואות מהמעלה הראשונה שלנו בסביבת פעולה מאוד מאתגרת בגלל קוביד-19", אמר ג'וש זיגן, מייסד שותף ומנהל ההשקעות של Madison Realty Capital. "במשך יותר מ-16 שנים, Madison Realty Capital בידלה את עצמה על ידי מתן ודאות בביצוע, יכולות חיתום חזקות, וגם פתרונות מימון גמישים, יעילים ויצירתיים בכל מחזורי השוק. ב-2020, המשכנו לקדם את המעמד שלנו כשותפה המועדפת לתומכים מוסדיים מובילים ומפתחים עצמאיים מהרמה העליונה ואני נרגש להיבנות על התנופה החזקה שלנו ב-2021".

 

החברה משקיעה בחוב על ידי מתן הלוואות מובטחות עדיפות והלוואות ביניים שנעות בין 5-500 מיליון דולר והשקעות במניות בכורה לבנייה, רכישה ומימון מחדש של נדלן מסחרי.

 

Madison Realty Capital המשיכה להיות מלווה פעילה לכל אורך 2020, בסביבה של מגיפת קוביד-19. העסקאות הבולטות של השנה היו: הלוואת בנייה של 173 מיליון דולר ל-MAG Partners בשביל בניין מגורים עם 479 דירות להשכרה בשכונת צ'לסי של מנהטן, רכישה ב-170 מיליון דולר של תיק של הלוואות שנפרעות ולא נפרעות שמגובות על ידי בנייני דירות בניו יורק, ניו ג'רזי ולוס אנג'לס, הלוואה של 165 מיליון דולר ל-Scape North America בשביל הפיתוח של פרויקט של בניין עם 451 דירות בשכונת פנוואי בבוסטון, הלוואת שיפוצים של 150 מיליון דולר ל-WS Communities עבור פרויקט פיתוח מחדש של שישה בנייני דירות והלוואת גישור לפרויקט של עירוב שימושים בסנטה מוניקה ועמק סן פרננדו, הלוואת בנייה של 102 מיליון דולר ל-Invesca Development Group להשלמת פרויקט של בניין דירות שהיה 98% גמור בפומפנו ביץ', פלורידה והתחלת בנייה של נכס עם עירוב שימושים בפלנטיישן, פלורידה, הלוואת גישור של 50 מיליון דולר כדי לממן מחדש את הפרויקט של 214 דירות יוקרה להשכרה בפומפנו ביץ', אחרי פירעון הלוואת הבנייה הראשונה שלה בנובמבר, והלוואה של 18 מיליון דולר לחברות ביוסטון שמפתחות מרפאות עבור בניין סוג A של שש קומות של מרפאות שנמצא בשכונת הייטס של יוסטון, טקסס.

 

Madison Realty Capital מביאה את הניסיון הנרחב שלה כבעלים ומפתחת לעסקי ההלוואות שלה ומשתמשת במומחיות שלה כמלווה כדי לחזק את אסטרטגיות הבעלות והפיתוח שלה, תוך יצירת קשרים סימביוטיים בין העסקים שלה. החברה היא שותפה מוערכת לתומכים מוסדיים ולמפתחים עצמאיים מובילים, וידועה בזכות מהירות, גמישות וודאות ביצוע במצבים מורכבים.

 

 

אודות Madison Realty Capital

 

Madison Realty Capital (MRC) היא חברה להשקעות פרטיות בנדלן מניו יורק שמתמקדת באסטרטגיות השקעה במניות ואג"ח עם משרדים אזוריים בשווקים חשובים כולל לוס אנג'לס ודאלאס. MRC, שהוקמה ב-2004, סגרה עסקאות של בערך 13 מיליארד דולר במגזרי הרב משפחתיים, קמעונאות, משרדים, תעשייה ומלונות. החברה מנהלת השקעות בארצות הברית בשם בסיס משקיעים גלובלי. MRC היא חברה משולבת במלואה עם יותר מ-60 עובדים בכל התחומים של נדלן: השקעות, פיתוח וניהול נכסים. בין יתר התארים בענף, MRC נכללה ברשימה היוקרתית "Power 100" של שחקני הנדלן בעיר ניו יורק של Commercial Observer ומוזכרת בעקביות כאחת המלוות לבנייה המובילות בענף.

 

למידע נוסף, עקבו אחרינו בלינקדין או בקרו באתר www.madisonrealtycapital.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.