header 2

יום רביעי, 17 בפברואר 2021

ספוטיפיי מודיעה על תוספת למועצת המנהלים

 

ניו יורק, 16 בפברואר 2021, (BUSINESS WIRE):

 

ספוטיפיי (NYSE: SPOT) הודיעה היום שמונה סאטפן תצטרף למועצת המנהלים של ספוטיפיי באפריל 2021 בכפוף לאישור של בעלי המניות. גב' סאטפן היא יועצת השקעות פרטיות ומייסדת שותפה/ יועצת של כמה חברות הזנק טכנולוגיות, ומילאה תפקיד בכיר בבית הלבן בתקופת מימשל אובמה.

 

"מונה בנתה קריירה במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי בייעוץ למנהלים ומנהיגים על מדיניות בינ"ל ואמריקנית, טכנולוגיה, מקרו כלכלה ומסחר וזכויות אדם... וזה רק קצה הקרחון", אמר דניאל אק, המייסד, המנכ"ל ויו"ר מועצת המנהלים של ספוטיפיי. "מונה תביא נקודת מבט חדשה ובעלת ערך רב למועצת המנהלים כשאנו מתמקדים בהנעת האסטרטגיה שלנו קדימה בתקופה זאת של שינויים יוצאי דופן ברחבי העולם".

 

"אני מאוד מצפה להצטרף למועצת המנהלים של ספוטיפיי", אמרה גב' סאטפן. "ספוטיפיי היא כוח מהפכני וחדשנית מרשימה בתעשיית האודיו, שמשנה את סביבת התוכן בכל העולם. אני נרגשת להיות חלק מההתפתחות וההתרחבות המתמשכות שלה".

 

גב' סאטפן היא עכשיו יועצת בכירה ב-The Vistria Group, חברת השקעות פרטיות משיקגו, והיא יועצת הון סיכון ומייסדת משותפת של כמה חברות הזנק טכנולוגיות. קודם היא הייתה שותפה ב-Macro Advisory Partners (MAP), שם ניהלה את הפרקטיקה של החברה בארה"ב ויעצה לחברות גלובליות מובילות על סיכונים והזדמנויות עולים במגוון של מגזרים, כולל רגולציה על פלטפורמות טכנולוגיות, אסטרטגיות כניסה לשוק ודינמיקות פוליטיות וסיכוני רגולציה בארה"ב, סין ואירופה. קודם לכן גב' סאטפן הייתה מנהלת כללית ב-UBS AG, שם פיתחה כלים חדשים להערכת סיכונים פוליטיים שמשפיעים על שוקי ההון.

 

מ-2009 עד 2011 היא הייתה סגנית ראש סגל הבית הלבן למדיניות אצל הנשיא ברק אובמה, וקידמה את המדיניות וסדר היום הרגולטורי של המימשל כולל מדיניות הטכנולוגיה, והייתה חברה בוועדה המייעצת למודיעין של הנשיא מ-2013 עד 2016. גב' סאטפן היא דירקטורית בלתי תלויה של Pattern Energy וחברה בחבר הנאמנים של Putnam Mutual Funds. היא חברה בוועדה לקשרי חוץ, חברה בוועד המנהל של International Rescue Committee ו-Human Rights First, והיא חברה בחבר הנאמנים של קולג' מאונט הוליוק.

 

המינוי כפוף לאישור של בעלי המניות באסיפה הכללית בשנתית של ספוטיפיי ב-21 באפריל 2021

 

אודות Spotify Technology S.A.

 

ספוטיפיי הוא שירות המינויים להזרמת אודיו הפופולרי ביותר בעולם עם קהילה של יותר מ-345 מיליון משתמשים פעילים חודשיים, ו-155 מיליון מנויי פרימיום. עם נוכחות ב-93 שווקים, ויותר מ-70 מיליון רצועות כולל יותר מ-2.2 מיליון כותרי פודקסטים, הוא שינה את האופן שבו אנשים ניגשים למוסיקה ופודקסטים ונהנים מהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.