header 2

יום חמישי, 11 בפברואר 2021

חטיבת המשאבות של קבוצת האנרגיה הנקייה וגזים תעשייתיים שלNikkiso רוכשת קניין רוחני כדי לייצר אקטואטורים אלקטרו מכניים

 

טמקולה, קליפורניה, 9 בפברואר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

קבוצת האנרגיה הנקייה וגזים תעשייתיים (CE&IG) של Nikkiso Cryogenic Industries, חברת בת של Nikkiso Co., Ltd (יפן), מודיעה שחטיבת המשאבות שלה רכשה את הקניין הרוחני כדי לייצר ולהרכיב אקטואטורים אלקטרו מכניים (EMA) ולוחות הבקרה הקשורים.

EMA רב עוצמה שמוצמד למשאבת בוכנות קריוגנית מבטל את הצורך בתיבת תמסורת ובית גל ארכובה, ומאפשר תסדיר קומפקטי לתכנון אנכי של משאבה שקועה במים. EMA גם מאפשר בקרה מוחלטת על המהירות והמיקום של בוכנות המשאבה, וזה מאפשר תחום הפחתה רחב יותר, פעולה ללא רעידות לסידורים מרובי משאבות ואמינות מוגברת.

המשאבות המופעלות על ידי EMA של חטיבת המשאבות של CE&IG נמצאות בשלבים שונים של בדיקות בארבע השנים האחרונות כולל פעולה ממשית באב טיפוס של תחנת תדלוק מימן. משאבת הבוכנה המופעלת על ידי EMA זמינה מיידית ליישומי מימן שמצריכים לחץ ספיקה של עד 900 בארג. משאבות בלחץ גבוה להספקת דלק של גז טבעי נוזלי ליישומים תעשייתיים ימיים יהיו זמינות בעתיד הקרוב.

"הצעד הבא הזה מרגש את הקבוצה שלנו ומהווה יתרון גדול ללקוחות שלנו. CE&IG תוכל עכשיו לייצר את מכלול המשאבה השלם (מהראש הקריוגני ועד ליחידת ההינע) ולספק ללקוחות שלנו פתרון שלם שנתמך על ידי בית החרושת", אמר פיטר ווגנר, מנכ"ל Cryogenic Industries ונשיא הקבוצה.

עם רכישת הקניין הרוחני, חטיבת המשאבות של CE&IG תייצר ותרכיב את ה-EMAs בבית החרושת שלה Nikkiso ACD בסנטה אנה, קליפורניה.

אודות CRYOGENIC INDUSTRIES

חברות חברות של Cryogenic Industries, Inc. (כעת חברה ב-Nikkiso Co., Ltd.) מייצרות ציוד הנדסי לעיבוד גזים קריוגניים ומפעלי תהליכים בקנה מידה קטן לתעשיות הגז הטבעי הנוזלי (גט"נ), שירותים לבארות וגזים תעשייתיים. Cryogenic Industries שהוקמה לפני יותר מ-50 שנה הוא חברת האם של ACD, Cosmodyne ו-Cryoquip וקבוצה בשליטה משותפת של בערך גופים 20 תפעוליים.

למידע נוסף בקרו באתרים www.cryoind.com ו www.nikkiso.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.