header 2

יום שני, 8 בפברואר 2021

אקסיליון חתמה על הסכם מסגרת ארוך טווח עם חברת נתיבי איילון לתכנון, התקנה ושיפור תשתית הרמזורים בזמן אמת לטובת שיפור זרימת התנועה

 

טכנולוגיית העיר הדיגיטלית התאומה מבוססת AI שפיתחה החברה מיושמת בערים בארץ ובעולם תורמת להפחתת זיהום אוויר, חיסכון בצריכת אנרגיה, קיצור זמני הנסיעה וההמתנה ברמזורים של עד 47% ובכך משפרת את חווית השימוש בתחבורה ציבורית

 

 

הסכם זה מצרף להסכם הנוסף עליו חתמה החברה - הסכם מסגרת ל-10 שנים עם חברת נתיבי ישראל

 

 

לדברי אורן דרור, מנכ״ל ויו"ר חברת אקסיליון תחבורה חכמה:  ״הטמעת טכנולוגיית הרמזורים החכמים של אקסיליון ושילובה בתשתית הקיימת של חברת נתיבי איילון תאפשר לשפר את ההתניידות בדרכים הבינעירוניות והנגשת הפריפריה למרכזי הערים הגדולות על ידי יצירת גלים ירוקים וקיצור זמן הנסיעה בתחבורה הציבורית ולהגדיל את כמות הנוסעים בצורה משמעותית. אני שמח שנתיבי איילון, מחברות התחבורה והתשתיות מהמובילות והגדולות בארץ, מצטרפת למטרופולינים כדוגמת חיפה וירושלים על מנת לטייב את תוכנית הרמזורים הקיימת בנתיבי התחבורה הציבורית. המטרופולינים שהשקיעו בהטמעת ויישום התוכנה שפיתחה אקסיליון, דיווחו על הפחתה בפקקים ובזיהום האוויר הנוצר בעקבותיהם, הגברת  הבטיחות בקרב הולכי רגל והגדלה משמעותית של עד פי 4 בכמות נוסעי התחבורה הציבורית.

 

להסכם זה חשיבות אסטרטגית מדינית בכלל ובימים אלה בפרט. כיום, אנחנו ניצבים רגע לפני החזרה המיוחלת לשגרה, ובצער רב רגע לפני שובם של העומסים בדרכים. זוהי השליחות שלנו לפעול לשיפור האפקטיביות של מערך התחבורה הציבורית. חיבור הפריפריה למרכז באמצעות ייעול מערך התחבורה הציבורית, אינה בגדר קלישאה נכזבת, אלא מציאות ההולכת ונרקמת בימים אלו לנגד עיניינו. וכל זאת ללא צורך בהשקעת סכומי עתק לצורך סלילת נתיבים, גשרים, ומחלפים נוספים. זניחת תשתית הרמזורים האנלוגית שאבד עליה הכלח, והחלפתה בטכנולוגיה חכמה ממצבת את מדינת ישראל, הסטארט-אפ ניישן, במקום הראוי לה כמובילת טכנולוגיה עולמית.


אנחנו מברכים את חברת נתיבי איילון, שחרטו על דגלם שימוש בטכנולוגיות תחבורה מתקדמות וחתירה למציאת פתרון לבעיות המחר. אנחנו מוקירים על כך שבחרו בשותפות עם אקסיליון לטובת שדרוג מהיר של אפשרויות התנועה במרחבים העירוניים בהם היא פועלת.״

 

 

תל אביב, 7 לפברואר 2021 (ת״א: אילן) חברת אקסיליון תחבורה חכמה בע״מ המפתחת ומוכרת פתרון לעומסים במרכזי הערים בעזרת מערכת מבוססת טכנולוגיה ייחודית בשילוב עם בינה מלאכותית (AI), הודיעה כי חתמה על הסכם מסגרת עם נתיבי איילון.

 

נתיבי איילון הינה חברה ממשלתית המובילה פרויקטים תחבורתיים רחבי היקף ותקציב במרחב העירוני והמטרופוליני, אשר תכליתם הוא לייצר העדפה לתחבורה ציבורית והפחתת שימוש ברכב הפרטי. ההסכם יאפשר לחברת נתיבי איילון לרכוש את רישיונות התוכנה של החברה, שעברו את אישור הרגולציה של משרד התחבורה, וליישם ברמזורים שמנוהלים על ידה.

 

 
 

אודות אקסיליון תחבורה חכמה בע"מ:

 

חברת אקסיליון הינה חברת AI ישראלית המפתחת ובונה ערים דיגיטליות תואמות בענן Azure של חברת מיקרוסופט ומאפשרת להן להפחית זיהום אוויר, להוריד עומסי תנועה, לייעל תחבורה ציבורית ולהגביר את בטיחות הולכי רגל, רוכבי אופניים וקורקינטים Micro Mobility. החברה מספקת תשתית עירונית מבוססת תוכנה ואלגוריתמיקה למערכות רמזורים המיושנות ומעניקה להם את היכולת ״לתקשר״ על מנת לייצר גלים ירוקים בצירים בערים, העדפה ברמזורים לתחבורה ציבורית ומפתחת תשתית מבוססת AI לניהול תשתית הרמזורים כרשת דינמית, מסונכרת ומותאמת המווסתת את התנועה למגוון אמצעי התחבורה השונים בעיר, כולל רכבים מקושרים ורכבים אוטונומיים. בערים בהן פועלת החברה היום נמדדה ירידה משמעותית בזיהום אוויר וקיצור משך זמני נסיעה בעד 47%.

 

הטכנולוגיה הייחודית שפיתחה אקסיליון, כוללות טכנולוגית וידאו (Digital Twin)  בשילוב עם בינה מלאכותית (AI) המאפשרת ניטור בזמן אמת של דפוסי התנועה, וכן סימולציה והטמעה של תוכניות רמזורים בציר, שכונה ואף בכל העיר. בנוסף, החברה מפתחת פתרונות תכנון אוטומטי של תוכניות רמזור לצירים וערים שלמות באמצעות טכנולוגיית ה-AGI ולמידה באמצעות חיזוקים  (Reinforcement Learning) במימון רשות החדשנות וצוות מומחי AI.


החברה מעסיקה כ- 45 עובדים בישראל, ארה״ב, איחוד האמירויות באירופה.

 

לאתר החברה: https://axilion.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.