header 2

יום חמישי, 18 בפברואר 2021

אוגווינד מודיעה על מינויו של גבי זליגסון ליו״ר דירקטוריון פעיל של החברה

 

מינויו של זליגסון, הכפוף לאישור אסיפת בעלי המניות של החברה, הינו נדבך מהותי בתוכניתה של אוגווינד למימוש חזונה להיות חברה גלובלית מובילת שוק בעולם אגירת האנרגיה

 

 

ישראל, יקום, 17 לפברואר 2021 - (ת״א:אוגנ) חברת אוגווינד המתמחה בפיתוח והטמעת טכנולוגיית אגירת אוויר דחוס למטרת התייעלות אנרגטית (AirSmart), ולמטרת אגירת אנרגיה לטובת משק החשמל,  הודיעה היום כי דירקטוריון החברה החליט למנות את איש תעשיית ההי-טק, מר גבי זליגסון, לתפקיד יו"ר פעיל של החברה, בכפוף לאישור אסיפת בעלי מניות.

 

 

לדברי אור יוגב מנכ״ל ומייסד החברה: ״גבי זליגסון מביא איתו ניסיון עשיר ומוכח מחברות הנאסד"ק נובה מכשירי מדידה וקורנית דיגיטל, בהן כיהן כמנכ"ל. גבי, בכובעו כמנכ"ל, הוביל טרנספורמציה של החברות ואת הפיכתן לחברות גלובליות מובילות שוק בכל קנה מידה, תוך הצפת ערך אדיר למשקיעים. אני שמח שגבי זיהה באוגווינד פוטנציאל דומה ומבקש להצטרף להובלת החברה כיו״ר פעיל ולתרום בצורה משמעותית בבניית התשתית האירגונית והניהולית ובהתוויה ובהובלת האסטרטגיה של החברה".

 

איש ההייטק גבי זליגסון כיהן כמנכ"ל נובה מכשירי מדידה בין השנים 2006-2013. בין השנים  2014 -2018 כיהן כמנכ"ל קורנית דיגיטל, שם הוביל את הנפקתה המוצלחת בוול סטריט. כיום הוא מכהן כדירקטור במספר חברות טכנולוגיות הנסחרות בנאסדק. בשנת 2010 זכה בתואר מנכ"ל השנה בהייטק הישראלי. הוא בעל תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת רדינג באנגליה.״

 

לדברי גבי זליגסון, ״מצאתי באוגווינד את כל אבני היסוד מהן ניתן לבנות חברה גלובלית מצליחה, כפי שעשיתי בתפקידיי הקודמים. החברה פונה לשוק אדיר מימדים, היא מציעה פתרון ייחודי שיאפשר האצת המעבר לאנרגיה מתחדשת, יש לה קניין רוחני מבודל, מודל עסקי אטרקטיבי ופוטנציאל צמיחה אדיר בשנים הקרובות. אוגווינד מביאה מערכת אגירת אנרגיה המתגברת, באופן פשוט וייחודי, על האתגר הגדול ביותר הניצב בפני מעבר רחב היקף לאנרגיה מתחדשת. חברות האנרגיה מחפשות טכנולוגיה פורצת דרך, ירוקה,  בעלת השפעה  חיובית על כדור הארץ – וזה בדיוק מה שה – Air Battery  של אוגווינד מציעה.


השוק אליו פונה אוגווינד עצום ונמצא ממש בתחילת הדרך ולפני הפריצה הגדולה. אני משוכנע שאוגווינד, בהובלת אור יוגב, תדע לספק פתרון טכנולוגי פורץ דרך לכל חברות האנרגיה בתחום.
באתי לאוגווינד לסייע בבניית תשתית גלובלית ממוקדת שוק ולקוחות, להגדיר אסטרטגיה של צמיחה מנוהלת, ולסייע בבניית חברה גלובלית שתוביל את שוק האגירה עוד שנים רבות. אין לי ספק כי  יחד עם הנהלת החברה, העובדים וההישגים שרשמה החברה עד היום, נצליח להפוך את אוגווינד לסיפור הצלחה גלובלי."  

 

עוד הוסיף יוגב, ״אחד מהשיקולים העקריים בהחלטה לצרף את זליגסון כיו״ר דירקטוריון החברה היו ההצלחות שרשם בנובה ובקורנית. נובה בניהולו של זליגסון  הפכה למובילת שוק עולמית ומחברה שבשיא המשבר העולמי נסחרה בשווי של 8 מליון דולר בלבד, לחברה בשווי של כ- 300 מיליון דולר לפני פרישתו. הבסיס שהניחה החברה בשנות כהונתו היווה אבן יסוד משמעותית להמשך צמיחתה.


את קורנית הוביל זליגסון מחברה פרטית עם מכירות של 50 מיליון דולר בשנה להיקף מכירות של 150 מליון דולר, וזאת תוך 4 שנים בלבד. הוא הוביל את קורנית להנפקה מוצלחת בנאסד״ק, יצירת מנגנוני פיתוח ותמיכה בלקוחות ברמה הגבוהה ביותר, בניית הנהלה חזקה וחתימה על הסכמים עם ענקיות כמו אמזון. בתקופתו הונחה תשתית להמשך הצלחת החברה שכיום כבר נסחרת בשווי של למעלה מ-4 מיליארד דולר. לצד הצלחות אלו זליגסון מביא איתו היכרות עמוקה ורבת שנים עם הקרנות ובנקי ההשקעות המובילים בוול סטריט, ויתרום רבות לחברה בהתנהלות שלה בארה"ב.

 

גבי עתיד לקחת חלק חשוב בהליך הנפקה ראשונית של מניות החברה בארה"ב. אנחנו רואים במהלך זה אבן דרך משמעותית עבור אוגווינד. מהלך זה יאפשר לאוגווינד ליצור נוכחות משמעותית בשוק האמריקאי, שהינו שוק יעד משמעותי למוצרי החברה,שקיפות כלפי השוק האמריקאי, (כחברה מדווחת באנגלית על פי הסטנדרטים והוראות הדיווח בארה"ב), ובעיקר נגישות למקורות הון וחוב נוספים, הנדרשים לאוגווינד כחברה הפונה לשווקים גלובאליים בתחום התשתיות.״

 

אודות אוגווינד:

אוגווינד הוקמה בנובמבר 2012 על ידי יוגב אור. החברה מתמחה בפיתוח והטמעת טכנולוגיית אגירה אוויר דחוס למטרת התייעלות אנרגטית (AirSmart) ולמטרת אגירת אנרגיה לטובת משק החשמל ובין היתר ממקורות ייצור חשמל מאנרגיות מתחדשות כגון PV או רוח הכוללים בתוכם את מערכת האגירה שפיתחה אוגווינד (AirBattery).

אוגווינד פועלת בשתי חזיתות: שוק אגירת האנרגיה ושוק מדחסי האוויר. בשניהם היא פועלת באמצעות טכנולוגיה של מערכת דחיסת אוויר תת קרקעית, המאפשרת חיסכון של עד 40% בצריכת האנרגיה הדרושה לדחיסת האוויר בלחץ גבוה. בין לקוחות החברה ניתן למצוא את פפסיקו העולמית,תנובה, שטראוס,ישקר, יטבתה, Rapac, תעשייה אווירית, נשר מפעלי מלט, תעשיות פלסטיק, NILIT, כתר פלסטיק, אלידן פלסטיקה, וקבוצת שלם פאקג'ינג .

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.