header 2

יום שני, 15 בפברואר 2021

AST Private Company Solutions מודיעה על הפתיחה של שני משרדי מכירות בחו"ל

 

מנלו פארק, קליפורניה, 11 בפברואר 2021, (BUSINESS WIRE):

 

 AST Private Company Solutions, Inc. (AST PCS) מודיעה על שני משרדי מכירות בדבלין, אירלנד ותל אביב, ישראל. בשני המקרים אנשי מקצוע מנוסים מהענף ממלאים תפקיד ניהולי. אביבית בן-אבי, שעבדה בעבר עם חברות עורכי דין בישראל ומנהלת קשרי לקוחות ב-Nasdaq Private Market, מנהלת את המשרד בישראל. Maoiliosa O’Culachain, לשעבר יועצת לשווקים האיריים בנסד"ק ודירקטורית לא ביצועית בחברות הזנק אירופיות שונות, מנהלת את משרד המכירות האירופי שנמצא בדבלין.

 

AST PCS היא היחידה שנמצאת בעמק הסיליקון של המובילה בניהול נתוני בעלות AST. Astrella היא פלטפורמת תוכנה כשירות מבוססת ענן גלובלית שמפגישה טכנולוגיית בלוקצ'יין פרטי חדשנית, בינה מלאכותית וניתוחים מנבאים. אסטרלה בנויה עם סביבה מבוססת API פתוחים להתקשרות מהירה עם חברות השקעות פרטיות מובילות, ספקי הערכות שווי, שירותי תשלום במניות, קרנות פתרונות נזילות ומנהלי עושר.

 

מנהל העסקים החדשים והשותפויות של אסטרלה, Paul Arens, אומר: אסטרלה תומכת בחברות גלובליות שנתמכות על ידי הון סיכון ובבעלות הון פרטי המשתמשות בכל מטבע. בנינו את הפלטפורמה מתוך כוונה לתמוך בחברות בכל העולם. כמערכת המעקב אחרי בעלות על חברות פרטיות גלובליות האמיתית הראשונה, אנחנו שמחים ששתי מנהלות בענף מצטרפות לצוות הגדל שלנו ומייצגות אותנו בשני האזורים שצומחים הכי מהר. אני מצפה לתמוך בבסיס הלקוחות הבינ"ל הגדל שלנו, עכשיו עם חברות ב-11 מדינות".

 

אביבית בן-אבי מוסיפה: "אסטרלה מיועדת לחברות הזנק בכל גודל שרוצות לגדול ולנהל את השינויים במבנה ההון שלהן. אני מאמינה שהמערכת תתקבל יפה כאן בישראל ובעבודה קרובה עם Maoiliosa ופול, תתמוך גם בחברות אירופיות".

 

אודות AST Private Company Solutions, Inc.

 

AST PCS שהוקמה ב-2019 היא חברה מסונפת של AST ומתמקדת במתן שירות לחברות פרטיות בכל העולם. אסטרלה, פתרון תוכנה כשירות מבוסס ענן, מאפשר לחברות פרטיות לנהל את נתוני הבעלות שלהן, כולל טבלת ההון ותוכניות של מניות לעובדים, מתחבר ישירות עם ספקים של שירותים קשורים כדי לתמוך בזרימת עבודה יעילה ולספק גישה למשקיעים, יועצים ועובדים. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר astrella.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.