header 2

יום רביעי, 17 בפברואר 2021

אנדרסן גלובל נכנסת לאיי בהאמה; מרחיבה את הפלטפורמה הקריבית

 

סן פרנסיסקו, 16 בפברואר 2021, (BUSINESS WIRE):

 

אנדרסן גלובל נכנסת לאיי בהאמה באמצעות הסכם לשיתוף פעולה עם חברת עורכי הדין עם מלוא השירותים Higgs & Johnson, ומרחיבה את הכיסוי הג"ג של הארגון באזור הקריביים המזרחיים.

 

Higgs & Johnson שהוקמה ב-1948 ומוכרת בעקביות על ידי Chambers & Partners, Legal 500 ו-IFLR 1000, מנוהלת על ידי השותף הבכיר פיליפ סי. דנקלי, QC. החברה פועלת עם 19 עורכי דין ו-80 אנשי מקצוע, ומספקת שירותים משפטיים, תאגידיים ונאמנות למגוון של לקוחות כולל חברות עורכי דין ורואי חשבון גלובליות, מוסדות פיננסיים, חברות נאמנות, חברות רב לאומיות ואנשים מאוד עשירים. עם משרדים בניו פרובידנס, גרנד בהאמה ואבקו, החברה עובדת בכל הענפים עם יכולות במסחר, פיננסים, קניין רוחני, ליטיגציה, שירותים ללקוחות פרטיים, חדלות פירעון ושינוי מבנה תאגידי, נדלן, ניירות ערך וקרנות השקעות, ספנות ותעופה.

 

"אנחנו באמת מאמינים שללקוחות שלנו מגיעה הרמה הגבוהה ביותר של שירות", אמר פיליפ. "כדי לעלות על הציפיות שלהם, אנחנו מקדמים אחריות ושומרים על שקיפות כשאנו מטפלים בעניינים של הלקוחות. במשך יותר מ-70 שנה, יש לנו מוניטין על מתן שירות מאוד איכותי ואמין ללקוחות שלנו. שיתוף הפעולה הזה מחזק את המחויבות שלנו לצרכים של הלקוחות שלנו ומצייד אותנו טוב יותר כדי לספק פתרונות הטובים מסוגם בכל העולם".

 

"Higgs & Johnson היא לא רק אחת מהחברות הכי גדולות באיי בהאמה, הם גם הוכרו כמובילים ומומחים כבר הרבה שנים", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של אנדרסן. "הגישה שלהם שמתמקדת בלקוח והמחויבות למצוינות עולות בקנה אחד עם הערכים והתרבות של הארגון שלנו. אני בטוח שהסינרגיה שלנו תביא פתרונות יעילים ללקוחות שלנו באיי בהאמה וברחבי העולם".

 

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-7,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-251 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.