header 2

יום רביעי, 10 בפברואר 2021

אוגווינד מעדכנת על הסרת התנגדות לפטנט שהוגשה על ידי חברת סוואפ

 

ישראל, יקום, 09 לפברואר 2021 - (ת״א:אוגנ) חברת אוגווינד  המתמחה בפיתוח והטמעת טכנולוגיית אגירה אוויר דחוס למטרת התייעלות אנרגטית (AirSmart) ולמטרת אגירת אנרגיה לטובת משק החשמל ובין היתר ממקורות ייצור חשמל מאנרגיות מתחדשות כגון PV או רוח הכוללים בתוכם את מערכת האגירה שפיתחה אוגווינד (AirBattery).

 

אוגווינד הודיעה היום כי הגיעה להסכמה על הסרת התנגדות לפטנט שהוגשה על ידי חברת סוואפ בחודש אוגוסט השנה, כפי שדווחה בדו"ח החציוני של החברה לחציון הראשון לשנת 2020. במסגרת ההסכמה בין אוגווינד וסוואפ, ההתנגדות תסולק ללא כל תשלום מצד אוגווינד לסוואפ.


בנוסף, השלים מר יוגב הליך גישור מול בעלי המניות בסוואפ. בתומו, הגיעו הצדדים להסכמות, במסגרתן ישלם מר יוגב לבעלי מניות סוואפ סכומים, אשר חלקם יקבע באופן סופי על ידי המגשר כבורר מכריע, וזאת עד לתקרה מוסכמת. הסכומים ישולמו על ידי מר יוגב במזומן, או באמצעות העברת מניות החברה המוחזקות על ידו, וזאת לפי שיקול דעתו. עם השלמת התחייבויות הצדדים במסגרת הסכם הפשרה, מר יוגב לא יחזיק עוד במניות סוואפ.

 

ככל שהבורר יקבע כי אור יוגב נדרש לשלם את הסכום המקסימאלי שקבוע כתקרה, וככל שאור יבחר לסלק את התשלום כולו במניות אשר ברשותו, אזי שכמות המניות לא תעלה על שיעור מוערך של כ- 5% מסך החזקותיו בחברה (מניות ואופציות) ומהוות כ- 0.6% מהון החברה בדילול מלא.


יודגש שוב כי אוגווינד לא שילמה דבר במסגרת הסכם זה, ואינן צד להסכמות בין מר יוגב ובעלי מניות סוואפ ואינן מחויבות לפיהן.

 

אודות אוגווינד:

אוגווינד הוקמה בנובמבר 2012 על ידי יוגב אור. החברה  מתמחה בפיתוח והטמעת טכנולוגיית אגירה אוויר דחוס למטרת התייעלות אנרגטית (AirSmart) ולמטרת אגירת אנרגיה לטובת משק החשמל ובין היתר ממקורות ייצור חשמל מאנרגיות מתחדשות כגון PV או רוח הכוללים בתוכם את מערכת האגירה שפיתחה אוגווינד (AirBattery).

אוגווינד פועלת בשתי חזיתות: שוק אגירת האנרגיה ושוק מדחסי האוויר. בשניהם היא פועלת באמצעות טכנולוגיה של מערכת דחיסת אוויר תת קרקעית, המאפשרת חיסכון של עד 40% בצריכת האנרגיה הדרושה לדחיסת האוויר בלחץ גבוה. בין לקוחות החברה ניתן למצוא את פפסיקו העולמית,תנובה, שטראוס,ישקר, יטבתה, Rapac, תעשייה אווירית, נשר מפעלי מלט, תעשיות פלסטיק, NILIT, כתר פלסטיק, אלידן פלסטיקה, וקבוצת שלם פאקג'ינג .

 

 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.