header 2

יום רביעי, 10 בפברואר 2021

פסיפיק פריים רוכשת את תיווך הביטוח של CXA Group ותהיה מתווכת הטבות העובדים השלישית בגודלה בהונג קונג וסינגפור

 

סינגפור, 9 בפברואר 2021, (BUSINESS WIRE):

מתווכת הביטוח הגלובלית Pacific Prime חיזקה את הנוכחות שלה באסיה פסיפיק על ידי רכישת זרועות התיווך בהונג קונג וסינגפור של CXA Group, חברת אינשורטק שיצאה מהמגזר הזה כדי להתמקד בעסקי התוכנה כשירות הארגוניים מבוססי הענן שלה. עסקת הרכישה התרחשה ב-4 בפברואר 2021.

עסקי האינשורטק של CXA נתמכים על ידי HSBC, Singtel Innov8, זרוע השקעות של המועצה לפיתוח כלכלי של סינגפור EDBI ו-B Capital Group, חברת הון הסיכון של המייסד השותף של פייסבוק אדוארדו סייברין.

 הרכישה של זרועות התיווך בהונג קונג וסינגפור של CXA Group היא פריצת דרך, כשפסיפיק פריים מבקשת להתרחב כל הזמן באזור אסיה פסיפיק ובעולם. הרכישה נותנת לפסיפיק פריים את הטכנולוגיה כדי להציע פתרונות של גמישות מלאה וגמישות מפושטת לכל הלקוחות שלה ברחבי העולם.

ניל ריימונד, מנכ"ל פסיפיק פריים, מברך על המהלך הזה: "ל-CXA Group יש מומחיות שאנחנו יכולים להרוויח ממנה, במיוחד בשימוש בטכנולוגיה כדי לשנות את הסביבה של הטבות לעובדים. אני סבור שאחרי הרכישה אנחנו מתווכי הטבות העובדים השלישיים בגודלם בהונג קונג וסינגפור אחרי המיזוגים של Aon-WTW ו-Mercer-JLT. הרכישה הזאת מניעה אותנו אל היעד ארוך הטווח שלנו להיות המומחים הגלובליים המובילים בהטבות לעובדים".

רוזלין צ'או קו, המנכ"לית של CXA Group, אמרה: "אנחנו מרגישים בטוחים להשאיר את זרועות התיווך שלנו בהונג קונג וסינגפור אצל פסיפיק פריים, כי אנו שותפים לאותה מחויבות להיות מבוססי טכנולוגיה".

היסטורית, פסיפיק פריים בנתה את כל האינשורטק שלה בתוך החברה, 15% מ-600 העובדים שלה מתמקדים במחשוב. גישת האינשורטק הזאת אחראית במידה רבה לצמיחה של פסיפיק פריים בעשר השנים האחרונות. הטכנולוגיה שהיא רוכשת כחלק מעסקת CXA מאוד משלימה את הטכנולוגיה הפנימית של פסיפיק פריים, ותאפשר לפסיפיק פריים להציע פתרונות גמישים של הטבות לעובדים לחברות רב לאומיות גדולות, וגם לעסקים קטנים ובינוניים.

הרכישה תחזק את טכנולוגיית ההטבות והפיצויים לעובדים של פסיפיק פריים, ותאפשר לצוותי משאבי אנוש גלובליים לפשט את ניהול התוכניות בתחומי שיפוט מרובים ולנצל תובנות רבות ערך מנתונים, וגם לייעל את הניהול הכולל של תגמולים.

אודות פסיפיק פריים

פסיפיק פריים היא מובילה גלובלית בתחום הביטוחים התאגידיים וההטבות לעובדים, שפועלת מעשרה סניפים ברחבי העולם. למתווכת הביטוח יש גישה ייחודית לתיווך הטבות לעובדים, כשהיא בונה טכנולוגיה לתמיכה בלקוחות שלה. למידע נוסף על פסיפיק פריים, בקרו בבקשה באתר https://www.pacificprime.com/corporate.

אודות CXA Group

CXA Group היא פלטפורמת הניבוי ובינת הנתונים הכל במקום אחד של אסיה. עם מטה בסינגפור, חברת הזנק האינשורטק עוסקת בקידום בחירות בריאות, עושר ושלומות טובות יותר. למידע נוסף על CXA, בקרו בבקשה באתר https://www.cxagroup.com/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.