header 2

יום שני, 5 במרץ 2018

פסקל גרקן הוא יו"ר YPO לשנים 2018-19


דאלאס, 5 במרץ 2018, (GLOBE NEWSWIRE):

YPO, ארגון המנהיגות הראשון בחשיבותו בעולם של מנכ"לים, הודיע היום על בחירתו של  פסקל גרקן לתפקיד הנבחר הכי בכיר ב-YPO, יו"ר מועצת המנהלים של YPO לשנים 2018-19. גרקן, החבר ה-67 שממלא את התפקיד הזה, יחליף את היו"ר הנוכחי של YPO  ג'. רנדל  ווטרפילד, ויתחיל את תקופת כהונתו ב-1 ביולי 2018.

גרקן, חבר בסניפים YPO בריסל ו-YPO ינגון, הוא המנכ"ל של קבוצת גרקן, קבוצה מובילה בטכנולוגיות פחמן וגרפיט. החברה עם 275 עובדים נוסדה על ידי סבו ב-1936 והיא עכשיו חלק מוובטק קורפוריישן מאז 2016.

הוא גם מייסד שותף של GRAGER SA, קבוצת נדלן עם נכסים בברלין, גרמניה ובריסל, בלגיה וגם המייסד של קורל גרין מיאנמר, חברת אירוח שעוסקת בבניית אתרי נופש בני קיימא בשווקים מתפתחים.

"פסקל הוא אזרח גלובלי אמיתי שמהווה דוגמה לאידיאלים של YPO", אמר ווטרפילד. "הוא מנהיג מהלב ויהיה שגריר נלהב של יותר מ-25,000 החברים שלנו".

גרקן למד במכון האירופי הגבוה לתיירות בלוביין-לה-נב, בלגיה.

לאחר מכן הוא הצטרף לאקדמיה לקציני פרשים בבורג-לאופולד בפרובינציה הבלגית לימבורג ושירת במשך שנתיים כסגן בגדוד הרמחים הראשון לפני שנקרא בחזרה לעסק המשפחתי.

"בשתיים עשרה השנים האחרונות, YPO היה במידה רבה חלק אינטגרלי וחיוני ממסע המנהיגות שלי", אמר גרקן. "לכבוד רב הוא לי להיבחר לתפקיד היוקרתי הזה ואני להוט לעזור לתמוך ב-YPO ובמשימה שלו ליצור מנהיגים טובים יותר באמצעות לימוד כל החיים והחלפת רעיונות".

יו"ר YPO נבחר על ידי העמיתים חברי מועצת המנהלים. גרקן ממשיך את המורשת של המייסד והנשיא הראשון של YPO, ריי היקוק, שקבע את הסטנדרט של הנהגה של עמיתים. כיום יותר מ-30 יושבי ראש לשעבר מעורבים באופן פעיל בארגון.

גרקן הוא חבר נבחר במועצת המנהלים של YPO ומשמש כיום כיו"ר מועצת החברות של YPO וחבר בוועדת הסניפים והאזורים ובוועדת האסטרטגיה. הוא הצטרף ל-YPO ב-2006 ושימוש בתפקידים רבים בארגון, כולל היו"ר האזורי של אירופה, היו"ר של רשת עשיית העסקים הגלובלית ויו"ר הסניף YPO בריסל.

בנוסף, גרקן קידם ותמך באופן פעיל בהתרחבות של YPO ברחבי העולם, והקים את הסניפים YPO מיאנמר, YPO אלקטרז ו-YPO יורו סטאר.

אודות YPO - ארגון המנהיגות הראשון במעלה בעולם של מנכ"לים.



YPO הוא הפלטפורמה הגלובלית עבור מנכ"לים להיות מעורבים, ללמוד ולהתפתח. חברי YPO רותמים את הידע, ההשפעה והאמון של המנהיגים העסקיים הכי משפיעים וחדשניים בעולם כדי לתת השראה להשפעה עסקית, אישית, משפחתית וקהילתית.

כיום YPO מעצים יותר מ-25,000 חברים ביותר מ-130 מדינות, שמגוונים מבחינת ענפים וסוגי עסקים. בסך הכל, חברות שמנוהלות על ידי חברי YPO מעסיקות יותר מ-16 מיליון אנשים ברחבי העולם ומפיקות הכנסות שנתיות בסך 6 טריליון דולר.

מנהיגות. לימוד. כל החיים. למידע נוסף, בקרו באתר YPO.org.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.