header 2

יום חמישי, 22 במרץ 2018

ארוחה בצבעים - הכרומטיקה של חוש הטעם בניצוחו של השף נדב מלין

יום שני, 26 במרץ בשעה 19:30
'המתפרה' - בית לאירועי תרבות, אבו גוש

נדב מלין מקייטרינג 'לואיזה', חוקר אוכל ושף יוצר מציג סדרת ארוחות יוצאות דופן המאתגרות את המוכר והקיים. במסגרת 'ארוחה בצבעים' (יום שני, 26 במרץ) מלין מפתיע את אורחיו בארוחה בת שבע מנות, בה כל מנה היא בצבע אחד בלבד. 

צבעוניות המנה המוגשת, היא הדבר הראשון שנתפש בחושים ושולח שלל רמזים לעומק התודעה לגבי מה שהולכים לאכול. נטרול הצבעוניות מעורר תחושות חדשות כלפי האוכל. שבע מנות, שכל אחת מייצגת צבע שונה, מרכיבות את הארוחה הזו שמייצרת חוויה של התבוננות מעבר לצבעים - אל הצורות, הריחות, המרקמים והטעמים.

ארוחה בצבעים היא מסע למעמקי התודעה הקולינרית המאתגרת את מרחבי התפיסה והאסתטיקה של חוש הטעם. זו חוויה באור שונה, שלוקחת את הסועדים למקומות חדשים ואל זיכרונות נושנים לאורך ספקטרום של רגשות.

שף נדב מלין - החל את דרכו הקולינרית מגיל צעיר עם המון סקרנות למטבח, מה שהוביל אותו ללמוד בשתי האוניברסיטאות היחידות בעולם למדעי הגסטרונומיה. אחרי שהשלים לימודי תואר ראשון באוניברסיטה למדעי הגסטרונומיה מטעם סלואו פוד באיטליה וקורס מאסטר ב 
center culinary Basque בסאן סבסטיאן ספרד. ואחרי שלל השתלמויות במסעדות הטובות בעולם כמו מוגריצ ובחוות שונות חזר ארצה לנהל את המטבח בעסק המשפחתי ׳קייטרינג לואיזה׳.
המטבח של שף נדב מלין עובד על פי העיקרון שמנחה אותו לאורך השנים והוא בישול מודע -בישול שבא מהיכרות מעמיקה עם חומרי הגלם, הביולוגיה וההיסטוריה שלהם, הפיזיקה של טכניקות הבישול והכימיה בהרכבת טעמים.
במטבחו נדב מגשים את האידאולוגיה שלו לאוכל טוב, טעים ונקי הכולל שימוש בתוצרת הנרכשת ישירות מהיצרנים והמגדלים, ועיבוד עצמי של כל חומרי הגלם הבסיסיים ליצירת המנות. 
באירועים מיוחדים נדב מגשים בארוחות יוצאות דופן את האהבה שלו לאוכל מעניין, בעל ערך מוסף ומנות המאתגרות את המוכר והקיים.

הארוחה כשרה. 

ארוחה בצבעים - הכרומטיקה של הטעם 
יום שני, 26 במרץ בשעה 19:30 
המתפרה - בית לאירועי תרבות, רח' האלה 2 אבו גוש.
מחיר: 350 ₪ לסועד כולל יין, קפה ושירות.
טלפון להזמנות: 03-5337120 או בנייד 052-2633918

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.