header 2

יום ראשון, 4 במרץ 2018

אדג'ווטר נטוורקס מודיעה על ההשקה של הקצה החכם של חשמל על גבי אתרנט EdgeMarc 2900e


סן חוזה, קליפורניה, 2 במרץ 2018, (BUSINESS WIRE):

אדג'ווטר, Edgewater Networks, Inc., מובילת השוק בתיאום קצוות רשת, הודיעה על הזמינות של הקצה החכם של חשמל על גבי אתרנט EdgeMarc 2900e. התקני הקצה החכם של חשמל על גבי אתרנט EdgeMarc 2900e של אדג'ווטר נטוורקס מתאימים באופן אידיאלי ליישומי PBX מתארח שמצריכים חשמל על גבי אתרנט כדי להפעיל נקודות קצה של IP. הפתרון הזה מאפשר לספקי שירות לתמוך בקלות באתרים עם פחות מ-12 טלפונים באמצעות התקן אחד (בהתקנות גדולות יותר אפשר להשתמש במתגי חשמל על גבי אתרנט חיצוניים). הקצוות החכמים EdgeMarc גדלים לפי דרישות המשתמש, ומאפשרים לספקי השירות לספק פתרונות קול על גבי IP באיכות גבוהה ללקוחות בכל גודל ותצורת רשת.

החשמל על גבי אתרנט EdgeMarc 2900e מציע 12 יציאות חשמל על גבי אתרנט מנוהלות במלואן וגם  חיבורים כפולים לרשת מרחבית אתרנט ואופטית כדי להרחיב את היכולות של פלטפורמת תיאום קצוות הרשת של אדג'ווטר נטוורקס. החשמל על גבי אתרנט EdgeMarc 2900e תומך בשני חיבורים לרשת מרחבית עד 1 Gbps ואפשר להשתמש בו ליישומים של עסקים קטנים ובינוניים. "אנחנו נרגשים להודיע על הזמינות של החשמל על גבי אתרנט EdgeMarc 2900e  שמאפשר לספקי שירות לספק פתרון הכל באחד להתקנות במשרדים קטנים", אמר כריס קוסטלנד, סגן נשיא לניהול מוצרים באדג'ווטר נטוורקס.

הפלטפורמה EdgeMarc 2900 זמינה גם כחלק ממודל הספקת השירותים המבוסס על תוכנה כשירות Cloud2Edge Complete של אדג'ווטר נטוורקס. Cloud2Edge Complete מספק את הפונקציות המלאות של EdgeView Service Control Center, רישיונות תוכנה מאוגדים לשיחות בו-זמניות, ותמיכה טכנית ותחזוקה. הוא מנמיך את חסמי הכניסה ללקוחות רבים, כי הוצאת ההון מראש מוחלפת בהצעה למינוי חודשי. Cloud2Edge Complete הוא דרך משתלמת ויעילה לצרוך את המוצרים והשירותים של אדג'ווטר נטוורקס.

אודות אדג'ווטר נטוורקס

אדג'ווטר נטוורקס, שהוקמה באוקטובר 2002, היא מובילת שוק באיפשור שירותי קול, וידאו ונתונים מבוססי IP. ספקי שירות וארגונים בכל הגדלים משתמשים בפתרונות של אדג'ווטר נטוורקס כדי לפשט את ההגדרות באתר הלקוח להתקנה מהירה וחלקה, קיצור זמן ההגעה לשוק וקבלת תשואה מהירה על ההון המושקע. החברה עוזרת ללקוחות לספק בינה בקצה הרשת באמצעות הפלטפורמה שלה Network Edge Orchestration שכוללת את EdgeView Service Control Center, EdgeMarc Intelligent Edges ו-QuickConnect Interoperability Lab. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.edgewaternetworks.com או עיקבו אחרינו בטוויטר בכתובת @ewn_inc.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.