header 2

יום שני, 5 במרץ 2018

מג'יק: האנליסטים בויליאם בלייר מעניקים למניה המלצת קנייה ומעלים את רווח היעד ל-63 סנט למניה

בויליאם בלייר מציינים כי מג'יק הציגה עלייה של 19.9% בהכנסות הרבעון הרביעי 2017 לסכום של 66.1 מיליון דולר, אשר עקף הן את תחזיותינו להכנסות של 62.5 מיליון דולר עם עלייה של 13.3%, והן את ממוצע תחזיות השוק לעלייה של 15.7%. גם הרווח התפעולי במונחי Non-GAAP, עקף במעט את צפי השוק, כאשר החברה דיווחה על רווח של 8.7 מיליון דולר עם צמיחה של 13.2% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, ואילו ממוצע תחזיות השוק היה לצמיחה של 12.7% עם רווח של 8.1 מיליון דולר. מאידך, הרווח למניה על בסיס Non-GAAP שדיווחה החברה הסתכם ב-11 סנט למניה, והיה נמוך ב-2 סנט מממוצע תחזיות השוק.

"להערכתנו, הביצועים החזקים במהלך הרבעון הרביעי 2017 נבעו בעיקר מצמיחה שהגיעה מלקוחות חדשים והתרחבות בקרב לקוחות קיימים", אומרים האנליסטים. "אנו סבורים כי סביבת הביקוש הכולל עבור פתרונות מג'יק היא חזקה בכל הוורטיקלים העסקיים, אך עם זאת מזהים התחזקות משמעותית בעיקר בוורטיקל השירותים הפיננסיים והבריאות, וכן הטלקום. אנחנו מאמינים כי האימוץ המתמשך של פתרונות מג'יק לצורך מעבר למחשוב ענן וביצוע פרויקטי אינטגרציה יוסיף לספק צמיחה יציבה גם בשנת 2018.

"כמו כן", מציינים בויליאם בלייר, "אנו סבורים כי החברה מתקדמת בביצוע פרוייקטי אינטגרציית ענן, לאור מומנטום בתחום, זאת באמצעות מינוף פתרון ה-iPAAS, ה-Magic xpc, אשר מסייע בחסכון בזמן ביצוע פרויקטים מסוג זה. אנו סבורים כי פתרון זה מניע צמיחה מהצטרפות לקוחות חדשים. בנוסף, אנחנו סבורים כי החברה ממשיכה להשקיע בהרחבת הפלטפורמה הקיימת שלה, ופועלת להשקת פלטפורמה חדשה שתתמוך בצרכי ארגונים גדולים יותר."

במבט קדימה, מעלים האנליסטים את תחזית ההכנסות עבור הרבעון הראשון של 2018 ל-67.1 מיליון דולר, המשקפים צמיחה של 10.5%, וחוזרים על תחזיתם לרווח של 15 סנט למניה. "למרות שאיננו צופים שינויים מרחיקי לכת בתמהיל ההכנסות בטווח הקרוב, אנו סבורים כי ההנהלה ממוקדת בפעילות התוכנה, אשר צפויה לסייע בשיפור הרווח הגולמי בטווח הארוך.תזרים מזומנים מפעילות שוטפת הסתכם ל- 26.5 מיליון דולר. לחברה קופת מזומנים של כ- 76.6 מיליון דולר ואנו מאמינים כי החברה תעשה בקופת המזומנים להמשך אסטרטגיית מיזוגים ורכישות. עבור שנת 2018 כולה, אנו מעלים את תחזית ההכנסות שלהם עבור מג'יק ל-287.8 מיליון דולר, המשקפים צמיחה של 11.6% - מעל צפי הנהלת מג'יק להכנסות בטווח של 283-293 מיליון דולר, המשקפים צמיחה שבין 10%-14%. אנו מעלים גם את תחזית הרווח התפעולי שלנו על בסיס Non-GAAP, לסכום של 37.9 מיליון דולר, המשקפים צמיחה של 13.2%. לבסוף, מעלים בויליאם בלייר גם את תחזית הרווח עבור החברה, לסכום של 63 סנט למניה ב-2018."

האנליסטים מציינים, כי מאחר ותחום השירותים המקצועיים תופס נתח נכבד בפעילות ההכנסות של מג'יק, בנוסף על רישוי מערכות אינטגרציה עסקית ופיתוח אפליקציות עסקיות לארגונים, הם משווים את החברה מבחינת קבוצת התייחסות, הן לחברות אחרות המספקות שירותים מקצועיים, דוגמת אקסנצ'ר והאקט, והן ליצרניות וספקיות תוכנה ורישוי תוכנה. "מניית מג'יק נסחרת בחסר, עם מכפיל EV/EBITDA של 5.9 על רקע הפעילות והרווחים הצפויים לשנת 2018, ובהשוואה לחברות שירותי IT ולקבוצת ההתייחסות המעורבת" (מכפיל 11.4 לחציון קבוצת שירותי ה-IT, מכפיל 13.6 לחציון קבוצת תוכנות התשתית, ומכפיל 13.8 לחציון הקבוצה המעורבת).
"בהינתן שיעור הצמיחה היציב, ברף העליון של תחזית החברה, ואפסייד הנובע מפעילות רישוי התוכנה, אנחנו ממליצים לקנות את המניה. מניית מג'יק נסחרת במכפיל 1.0 על צפי ההכנסות שלנו ל-2018, ובמכפיל 12.9 על תזרים מזומנים חופשישלנו עבורה – שני מכפילים נמוכים בהשוואה לחברות אחרות בקבוצת ההתייחסות, העומדים על 2.7 ו-19.8, בהתאמה."

"בקופת החברה", מציינים האנליסטים, "כ-76.6 מיליון דולר במזומן ושווי מזומנים, ואנו סבורים כי היא תמשיך ביישום אסטרטגיית הרכישות שלה, בדגש על פתרונות טכנולוגיים סינרגטים לפעילותה, ובמשאבים שיתמכו ביכולות השירותים המקצועיים שלה. זאת, בעוד אנו צופים שוק תחרותי מבחינת רכישות."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.