header 2

יום רביעי, 14 במרץ 2018

שף אסף גרניט ובר ״אימפריאל״ חוברים לשלומי שבן לפסטיבל Majesta fest במלון אלמא

יובילו את האירועים הקולינריים במהלך 3 ימי הפסטיבל שיארח את:
 יוני רכטר, אסף אבידן, ערן צור, ברי סחרוף, קרן-אן, שרון אייל, תם אהרון, שולי רנד , אבישי כהן ועוד!
16-18 במאי 2018

שף אסף גרניט ובר ״אימפריאל״ חוברים לשלומי שבן לפסטיבל Majesta fest, שיתקיים במאי הקרוב בין 16-18 לחודש במלון ומרכז אמנויות אלמא בזכרון יעקב.

לשבן, מהמוזיקאים המוערכים בישראל, זהו פסטיבל ראשון בניהולו האמנותי, בו יציג אוסף חריג של אמנים ויוצרים מובילים. כולם נתבקשו על ידו ליצור הפקה מיוחדת לפסטיבל. למשך שלושה ימים ולילות יהפוך מרכז האמנויות אלמא- מן האולמות, דרך שטחי המלון השונים ועד לחדרים עצמם - לגוף פועם ונושם של אמנות מקורית.
מופעים מוזיקליים, מופעי מחול, סטנד אפ, מייצגי פרפורמנס מודרני וכיתות אמן.

גם באגף הקולינריה מביא הפסטיבל בשורה משובחת עם תפריט מיוחד של שף אסף גרניט, שיוגש במסעדת "אורטוריו" במלון ובדוכני אוכל שיפוזרו במתחם בשיתוף בר אימפריאל, שיציעו מבחר עצום של משקאות אלכוהוליים וקוקטיילים  שיהפכו את ימי הפסטיבל לשמחים במיוחד.

ועוד – במהלך ימי הפסטיבל יקיים שף אסף גרניט סדנה קולינרית מיוחדת למספר מצומצם של נרשמים, בו ילמד מעט מרזי המטבח שלו. כרטיסים והרשמה באתר אלמא. (מספר המקומות מוגבל).

שף אסף גרניט: "אני נרגש לקחת חלק בפסטיבל שהוא ראשון מסוגו ושכולו מתפוצץ מכישרון ומקוריות, עם אמנים שאני אוהב  עם שלומי שבן חברי הטוב. אין לי ספק שהלוקשיין והאנרגיות שיהיו באלמא, ישאבו אליהם אוהבי אמנות וקולינריה מכל הארץ ולכבוד הוא לי לקחת חלק ולתרום לחוויה תרבותית שתעורר את כל החושים. יהיה שמח".


הפסטיבל כולו בנוי על מופעי בכורה שיעלו במיוחד בפסטיבל ויציגו בחלקם חיבורים מסקרנים בין אמנים: את החגיגות יפתחו קרן-אן והכוראוגרפית שרון אייל, שיחברו לראשונה לבמה אחת. אבישי כהן, מהחצוצרנים המובילים בעולם יארח את ברי סחרוף. אחד משיאי הפסטיבל ירשם, ללא ספק, עם חזרתו של יוני רכטר לאלבום הבכורה שלו "התכוונות" - שיצא לפני 40 שנה.  אסף אבידן יחנוך לוקשיין הופעות חדש באלמא - אמפי אלמא- אל מול נוף עוצר נשימה של מורדות זכרון יעקב.  שולי רנד, חוזר לבמה עם אלבום חדש שיוצא לאחר עשור.
ערן צור יעלה מופע של  זמרות ישראליות בלבד ותום אהרון יציג סטנד אפ מושחז כהרגלו.

אלמא הנו קומפלקס ייחודי המשלב בין אמנות לאירוח באופן מופלא. המקום הוא פרי חזונה של לילי אלשטיין והנו יחיד מסוגו בישראל ובעולם, בהציעו לאורחיו מרכז לאמנות מהשורה הראשונה, בו מוצגת אמנות רב תחומית בשני אולמות מרהיבים, בגלריות ובחללי המבנה וכן מלון המעניק לאורחיו אירוח יוקרתי, מסעדת שף, ספא, אספרסו בר ומתקני אירוח נוספים.

מחירי כרטיסים להופעות:  החל ב- 110 ש"ח ועד 180 ש"ח
קופת זאפה: https://www.zappa-club.co.il

חבילות לינה במלון + כרטיסים להופעות הפסטיבל בקופת אלמא:


בקרו אותנו בעמוד הפייסבוק ובאתר אלמא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.