אם עד לפני שנים לא רבות רק מספר קטן יחסית של ישראלים בחר לעשות שימוש באינטרנט כדי לקנות מוצרים מחו"ל ומהארץ, בחמש השנים האחרונות עבר תחום האופנה מהפכה והפך לעסק עצום שגורם לסגירתם של אלפי חנויות קמעוניות מדי שנה.
אם נדמה לכם שכל מי שאתם מכירים מזמין מחנויות בחו"ל נעליים ובגדים של המותגים הכי גדולים, זה לא רק בראש שלכם, כבר לפני שנתיים קמעונאית האינטרנט eBay הכריזה על הפיכתה של ישראל למעצמת קניות אונליין.
דובר רבות על הרדמותם של העסקים הישראליים אל מול העולם וחנויות האונליין, אך היו כאלו שגם זיהו את הפוטנציאל האדיר ברשת ומיהרו להמציאם מחדש.
מותג המגפיים הוותיק, ברונקס, שכבש את הארץ שמשך יותר מ 20 שנים, עם מגפי נוחות איכותיות, אבד מהמדפים, חזר לפני 3 שנים עם אתר אינטרנט שהחזיר עטרה ליושנה ובמקביל מפתח יום יום קהילה מורחבת של מכורות המותג ברונקס בפייסבוק ומספרם רק גדל וגדל מדי יום.הדגמים הקלאסיים, שהלקוחותרצו לקנות מכל הארץ נראו ברשת והקונות שהפכובמשך השנים לצרכניות מכורות של המותג חזרו וקנו בהמוניהם מהאינטרנט.
המותג הוותיק מוכר בזכות הייצור הישראלי כחול לבן המקפיד על איכות ללא פשרה, נוחות הדגמים המותאמת לכף הרגל וייחודם של החומרים האיכותיים שמהם מיוצרים המגפיים.לקולקציה הקלאסית של המגפיים הצטרפו לאחרונה כפכפים ונעלי נוחות לתקופת האביב.
המגפיים מיוצרות במיוחד ללקוחות השבויות, שיכולות לבחור במספר צבעים וגובה פלטפורמה כרצונם.
על פי נתוני החברה נמצא כי ישנו גידול מתמיד ברכישות באתר החברה מאמצעי המדיה השונים, בשנה האחרונה נמצא נתון מדהים של 40% עלייה במכירות לעומת השנה אשתקד.
מחברת ברונקס נמסר: "לפני שנים חשבנו שהשיא מאחורינו, אך לשמחתינו הרבה,השכלנולזהות בזמן את המתרחשבאינטרנט וכך מינפנו את המותג בכל אמצעי הדיגיטל שעמדו לרשותינו,עם קולקצייה חדשה לצד הדגמים הקלסיים האהובים. בהתחלה חששנו שהלקוחות לא תקבלנה את העובדה שכעת הן צריכות לרכושבאינטרנט את הנעליים האהובות עליהןאפילו בלי למדוד, אך נוכחנו לגלות שטעינו, הלקוחות קונות באהבה ושמחות על השינוי המבורך.״
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.