header 2

יום ראשון, 4 במרץ 2018

כלי הטיס המוטס מרחוק Predator XP/RQ-1Eהיה חלק ממטס ב-UMEX


אבו דאבי, איחוד האמירויות, 3 במרץ 2018, (BUSINESS WIRE):

כלי הטיס המוטס מרחוק (כטמ"מ) Predator XP/RQ-1E טס מעל המסלול של שדה התעופה אל איין באיחוד האמירויות כחלק מאירוע של מטס. המטס נערך ב-27 בפברואר והתמקד בכלי טיס בלתי מאוישים שתומכים במגזרי ההגנה והביטחון. האירוע היה חלק מתערוכת המערכות הבלתי מאוישות (UMEX) שנערכה באבו דאבי. המשתתפים ב-UMEX קיבלו גישה למטס כחלק מההרשמה שלהם.

"אנחנו מאוד מרוצים שהצבא של איחוד האמירויות החליט להטיס את ה-RQ-1E שלו במטס", אמר דייוויד ר. אלכסנדר, נשיא, מערכות כלי טיס, GA-ASI. "כלי הטיס שלנו בדרך כלל נמצאים גבוה בשמים ומספקים מידע מודיעין, מעקב וסיור [ISR] לממשלות וגורמים צבאיים. כך שזה נהדר שלקהל שהגיע לאל איין הייתה אפשרות לראות את הביצועים של כלי הטיס RQ-1E".

עם שהייה שעולה על 35 שעות רצופות ויכולת לטפס לגובה של עד 25,000 רגל, Predator XP (שנקרא באיחוד האמירויות RQ-1E) תוכנן עם הטכנולוגיות הכי חדישות כולל יכולת המראה ונחיתה אוטומטית, משטחי בקרת טיסה יתירים, אוויוניקה משופרת, מחשבי בקרת טיסה עם יתירות משולשת, חיישן מצלמה אלקטרו אופטי/ אינפרא אדום (EO/IR) עם הפרדה גבוהה, ומערכת מכ"מ לחיפוש באזור רחב למעקב מעל היבשה ומעל הים. כלי הטיס גם מצויד במערכות קישור נתונים בקו הראייה (LOS) ומעבר לקו הראייה (BLOS) לפעילות מעבר לאופק.

תמונות ברזולוציה גבוהה של Predator XP/RQ-1E זמינות לאמצעי מדיה מוסמכים מאנשי הקשר למדיה הרשומים של GA-ASI.

אודות GA-ASI

General Atomics Aeronautical Systems, Inc. (GA-ASI), חברה מסונפת של General Atomics, היא מתכננת ויצרנית מובילה של מערכות כלי טיס בלתי מאוישים (UAS) אמינות ומוכחות, מכ"ם ומערכות משימה אלקטרו אופטיות וקשורות, כולל תוכניות ה-UAS הרשמיות Predator®, Reaper® ו-Gray Eagle והמכ"ם הרב מצבי Lynx®. GA-ASI, שמציינת יותר מ-25 שנות חידושים בתעופה, מספקת כלי טיס עם שהייה ארוכה שמסוגלים לבצע משימות מרובות עם מערכות משולבות של קישור נתונים וחיישנים שנחוצות כדי לספק טיסה מתמשכת, לאפשר מודעות למצב ותקיפה מהירה. החברה גם מייצרת מגוון של תחנות בקרה קרקעיות ותוכנה לבקרת חיישנים/ ניתוח תמונות, מציעה הכשרת טייסים ושירותי תמיכה ומפתחת אנטנות מטה-חומר. למידע נוסף, בקרו באתר www.ga-asi.com.

Predator, Reaper ו-Lynx הם שמות מסחר רשומים של General Atomics Aeronautical Systems, Inc..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.