header 2

יום שני, 12 במרץ 2018

מועדון הדאנג'ן עובר לכתובת חדשה

עדכנו לכם בוייז ובגוגל מפות – הכתובת החדשה: רחוב הארבעה 10, בתל אביב

מועדון הדאנג'ן – מוסד ישראלי חשוב וותיק בחיי הלילה בתל אביב בפרט ובישראל בכלל, המועדון שחגג זה עתה 15 שנות פעילות ממשיך בכל המרץ וכעת עובר לרחבה חדשה ואיכותית יותר.
 
ביום חמישי ה-29.3.18 נחשוף את המועדון המחודש במסיבת פתיחה חגיגית וסוערת. לאורכו של הלילה, האלכוהול יזרום, הלבוש יהיה חושפני ונועז והקהל יהיה משולהב וקינקי.

בתוכנית האומנותית:
22:00 אירוע לעיתונות – חשיפת המועדון החדש, כולל הרצאה של בוקי נאה, סיור במועדון ומשקאות עלינו.
23:00 האירוע המרכזי – פתיחת קהל
לאורך הלילה תוכלו להנות מסטים מוזיקליים של 5 תקליטנים:
DJ | שחר שפירו | DJ שרית ברוך | DJ נדב דב | DJ קובי סקה | DJ  רונן נקש |
מהופעות פטיש בלייב של מיטב אמני הפטיש המקומיים.
 

תזכורת לגבי חוקי המועדון:
אנו מצפים מחברי המועדון והאורחים להתנהג בצורה אחראית, נימוסית וסובלנית באופן בוגר ובכבוד הדדי בכל אירועי המקום. חשיפת זהותם של באי המועדון הינה אסורה בהחלט, כמו כן כל המתרחש והנאמר במסגרת אירועי המועדון והמסיבות חייב להישאר חסוי. חובה על חברי המועדון והאורחים לציית לכל חוקי המועדון על אירועיו השונים, אי ציות לחוקים ילווה בסילוק מהמועדון לצמיתות.
חובה על באי המועדון והאורחים לכבד את ההגבלות וההגבלות של משתתפים אחרים. השימוש הסמים אסור בהחלט, כמו כן אין לשתות בצורה מוגזמת שתגרום להתנהגות בלתי הולמת במועדון. אין לגעת או לשוחח עם המשתתפים ללא הסכמה מוחלטת מכל הצדדים.
צילום ללא אישור בעלי המועדון ואורחיו אסור בהחלט!
חובה על באי המועדון ואורחיו לכבד את טבעו המיני של המועדון - אנו ממליצים שבאי המועדון ואורחיו יגיעו בלבוש התואם את הסצנה, הדרישה המינימלית היא לבוש שחור.

למי שמשחק  - להיות בטוח, שפוי ובהסכמה הדדית כמוגדר על ידי כל המשתתפים המעורבים במשחק "לא" פירושו "לא", נא להשתמש בהיגיון פשוט במשחק, בתוך גבולות היכולות הרגשיות, מנטליות ופיזיות האישיים שלכם.
 

מועדון הדאנג'ן – מסיבת פתיחה
יום חמישי ה-29.3.18 החל מ- 23:00
רח' הארבעה 10, תל אביב
מחיר הכניסה: 70 ש"ח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.