זהות
מותג חדשה, ארכיטקטורת מותגים גלובלית חדשה ושם חדש כדי לעזור לקשר הטבות לחברים
עם מותגים שפונים לצרכן
5 במרץ 2018, GLOBE NEWSWIRE:
Radisson Hotel
GroupTM שמותגה מחדש לאחרונה מציגה תוכנית נאמנות מרועננת, Radisson
RewardsTM,
שמחליפה את Club
Carlson SM. Radisson
Rewards תתאים לזהות התאגידית החדשה של קבוצת המלונות ותקל על החברים לקשר
את ההטבות שלהם עם כל המותגים והיוזמות. התוכנית המעודכנת מגיעה עם כמה שיפורים
מלהיבים כולל הפיכת הסטטוס ליותר נגיש לחברים. כל מספרי החשבונות ויתרות הנקודות
הקיימים של החברים נשארים ללא שינוי.
"שיבוץ השם
רדיסון בלב התוכנית שלנו יעזור לנו להגדיל מיידית את המודעות הגלובלית למותג של
תוכנית הנאמנות שלנו. רדיסון הוא שם שמזהים מיידית ומעריכים והוא מייצג אירוח
חדשני שזכה בפרסים", אמר אריק דה נף, סגן נשיא ביצועי ומנהל מסחרי
ראשי גלובלי, Radisson
Hotel Group. "התוכנית המרועננת שלנו תשמש גורם מניע חזק באסטרטגיה
המסחרית והמודעות למותג שלנו, ותבנה קשרים חזקים יותר עם החברים שלנו. ההשתייכות
לרדיסון בכל תיק המותגים הגלובלי ובכל השווקים תבטיח שהחברים שלנו בכל העולם יוכלו
לקשר בקלות את ההטבות שלהם עם המלונות בהם צברו את הנקודות היקרות שלהם".
עם יותר מ-1,100
מלונות שפועלים בעולם, החברים בתוכנית Radisson Rewards נהנים ממחירים לחברים בלבד, גישה להטבות
בלעדיות כולל שדרוג חדרים, כניסה מוקדמת לחדרים ופינוי מאוחר ונקודות לקבלת לילות
חינם במלונות האלה של Radisson Hotel Group: Radisson Collection(TM), Radisson Blu®, Radisson®, Radisson RED®, Park Plaza®, Park Inn®
by Radisson, Country
Inn & Suites® by Radisson ו-prizeotel.
התוכנית Radisson
Rewards כוללת שמות חדשים לרמות כדי שאפשר יהיה להבין בקלות את מבנה הרמות
ואת ערכי הסף החדשים למסלול יותר מהיר ונגיש לסטטוס עילית.
Club Carlson (ישן)
|
Radisson
Rewards (חדש)
|
Club Carlson
Red
|
Radisson
Rewards Club
|
Club Carlson
Silver
|
Radisson
Rewards Silver
|
Club Carlson
Gold
|
Radisson
Rewards Gold
|
Club Carlson
Concierge
|
Radisson
Rewards Platinum
|
רמה
|
סף קודם
|
סף חדש
|
% פחות לילות
|
Club
|
לא קיים
|
לא קיים
|
|
Silver
|
15
לילות / 10 שהיות
|
9
לילות
/ 6 שהיות
|
40%
|
Gold
|
35
לילות / 20 שהיות
|
30
לילות
/ 20 שהיות
|
~15%
|
Platinum
|
75
לילות / 30 שהיות
|
60
לילות
/ 30 שהיות
|
20%
|
"ערכי
הסף החדשים יחולו ב-2018 על סמך הפעילות ב-2017, כך שרבים מאורחינו הנאמנים ישמחו
למצוא את עצמם ברמה גבוהה יותר משציפו", אמר דה נף.
ל-Radisson
Rewards יש גם בית דיגיטלי חדש. החברים יכולים להזמין ישירות ולגשת לנתוני
החברות שלהם באתר https://www.radissonrewards.com/ ובאמצעות אפליקציית הסלולר של Radisson Rewards
(זמינה למכשירי אפל וגוגל). לאורחי Radisson Rewards Platinum תהיה גם גישה ייעודית 24/7 לסוכנים במרכזי
שירות.
מחזיקי כרטיסי Radisson
Rewards Visa אמריקנים יכולים עכשיו לצבור עד שלושה לילות חינם עם החידוש, בנוסף לנקודות שכבר צברו על הוצאה.
העדכון גם מכנס
את שלוש התוכניות עסק לעסק של Radisson Hotel Group (Look to Book SM, Club Carlson
for Planner ו-Club Carlson for Travel Arrangers) בתוכנית גג אחת, Radisson RewardsTM for
Business. השם החדש מאפשר מסר פשוט יותר שקרוב לתוכנית הצרכנית כדי שמתכנני
מפגשים ואירועים, סוכני נסיעות ועוזרים למנהלים יממשו את מלוא ההטבות של התוכנית
כאשר הם מבצעים הזמנות אצל Radisson Hotel Group. החברים בתוכנית Radisson Rewards for
Business ימשיכו לצבור נקודות כבעבר, כי אין שינוי במבנה הנוכחי.
###
קשר למדיה:
communication@radissonhotels.com
communication@radissonhotels.com
אודות Radisson
Rewards
Radisson RewardsTM
(לשעבר Club
Carlson SM) היא תוכנית הנאמנות הגלובלית של Radisson Hotel Group
שמציעה הטבות גדולות לאורחים בכל אחד מיותר מ-1,100 מלונות שפועלים בעולם. החברים
נהנים ממחירים לחברים בלבד, מקבלים גישה להטבות בלעדיות וצוברים לקבלת לילות חינם
במלונות האלה שבתיק של Radisson Hotel Group: Radisson Collection(TM), Radisson Blu®, Radisson®, Radisson RED®, Park Plaza®, Park Inn®
by Radisson, Country
Inn & Suites® by Radisson ו-prizeotel. כחלק מהתוכנית Radisson RewardsTM
for Business, השותפים המקצועיים שלנו כולל מתכנני מפגשים ואירועים, סוכני
נסיעות או עוזרים למנהלים יכולים לצבור נקודות יקרות כשהם מבצעים הזמנות בכל
המותגים של Radisson
Hotel Group. למידע נוסף, בקרו באתר www.radissonhotels.com/rewards.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.