header 2

יום ראשון, 5 בפברואר 2017

Transcontinental Realty Investors, Inc. דורגה בין 150 החברות הציבוריות הגדולות באזור המטרופוליטני של דאלאס- פורט וורת


דאלאס, 3 בפברואר 2017, (BUSINESS WIRE):

Transcontinental Realty Investors, Inc (TCI) הוכללה לאחרונה ברשימת 150 החברות הציבוריות הגדולות בדאלאס- פורט וורת של Dallas Morning News. הרשימה הזאת מדורגת לפי ההכנסות הכוללות בשנת הכספים 2015.

ההודעה לעיתונות הזאת כוללת מולטימדיה. ראו את ההודעה המלאה כאן: http://www.businesswire.com/news/home/20170203005109/en/


המנכ"ל והנשיא של Transcontinental Realty Investors, Inc. דניאל ג'. מוס (תמונה: Business Wire)

"אני מרוצה מההכללה של Transcontinental Realty Investors ברשימת 150 החברות הציבוריות הגדולות של Dallas Morning News", אמר המנכ"ל והנשיא דניאל ג'. מוס. "אני מייחס את הכבוד הזה לעבודה הקשה והמסירות של עובדינו, הנכסים האיכותיים שבתיק שלנו והספקים החיצוניים והשותפים העסקיים המצוינים שלנו".

מוס המשיך: "הדירוג שלנו מחזק את החזון האסטרטגי של TCI -- צמיחה ומחויבות להגדיל ערך לבעלי המניות, כפי שמציינים המדדים של רשימת 150 הגדולות. אנחנו גם להוטים להמשיך לבנות את החברה הבת של TCI, Abode Properties, עם אותם חוזק נכסים והתמקדות אסטרטגית כמו TCI".

Transcontinental Realty Investors מדגישה מאוד יצירת ערך גדול יותר לבעלי המניות באמצעות רכישה, מימון, הפעלה, פיתוח ומכירה של נדלן בכל אזור ג"ג בארצות הברית. טרנסקונטיננטל נסחרת בבורסה של ניו יורק בסימול TCI. טרנסקונטיננטל  מפיקה הכנסות באמצעות ניהול מקצועי של דירות, בנייני משרדים, מחסנים ומרכזי קניות שהערך או הביצועים שלהם נמוכים מדי בזמן הרכישה. טרנסקונטיננטל מוסיפה ערך במסגרת הבעלות שלה, והנכסים ממוצבים מחדש בסיווגים גבוהים יותר באמצעות שיפורים פיזיים וניהול משופר. טרנסקונטיננטל גם מפתחת נכסים חדשים, כמו בתי דירות יוקרתיים בעיקר על קרקע שבבעלותה או שהיא רוכשת.

Abode Properties היא חברת בת של Transcontinental Realty Investors Inc., (NYSE: TCI), חברת השקעות בנדלן מדאלאס. ההתמקדות האסטרטגית ובהשקעות של Abode היא לרכוש, לפתח ולהפעיל תיק של נכסי מגורים רב משפחתיים מושכים, תוך ניצול יכולתנו להשיג מבני חוב ארוכי טווח וסטטיים. התיק ירוויח מפרקטיקות תפעוליות מוכחות, מצליחות ומבוססות מבחינה היסטורית, מנהלים מנוסים באתרים וצוות הנהלה מנוסה עם יכולת לחשוב קדימה כדי לממש תזרימי מזומנים מירביים ותשואות עקביות, תוך שמירה על שירות שאין שני לו לדיירים וללקוחות. אנחנו מקצים הון באופן ממושמע ושקול ונמשיך להגדיל את התיק המגוון ג"ג שלנו מדרום מערב לדרום מזרח. השווקים האלה ממוקמים ג"ג באזורים של ארה"ב שתואמים לפעילות של צמיחה כלכלית בת קיימא. 

צפו בגרסת המקור באתר www.businesswire.com: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.