header 2

יום רביעי, 22 בפברואר 2017

חברת ASUS מכריזה על לוח אם גיימינג המותאם לחובבי overclocking ומשחקי ראווה

ענקית המחשוב והטכנולוגיה, חברתASUS  הכריזה על לוח האם MAXIMUS IX APEX בסדרת ROG. MAXIMUS IX APEX פורץ דרך בכל משפחת מוצרי ROG של אסוס ומתאים במיוחד עבור קהילת הגיימרים המקצועיים. MAXIMUS IX APEX מתוכנן לספק חוויות overclocking מהטובות ביותר ביחד עם אסתטיקה ברמה גבוהה. MAXIMUS IX APEX מגיע עם שקע LGA1151 עבור מעבדי אינטל מדור 6 ו7 למחשבים שולחנים, בעל תכנון הנדסי מוקפד לשיפור הביצועים וחיתוכים מיוחדים המאפשרים לתאורת  Aura Sync להאיר את המחשב בצבעים מרהיבים.

ה- MAXIMUS IX APEX מגדיר מחדש את מגבלות ביצועי לוח האם ובנוי עם הרכיבים האיכותיים ביותר הקיימים, בעזרתכם כבר שבר 8 שיאי עולם.  הלוח מחולק ל 3 חלקים נפרדים- המעבד, DRAM, ו PCIE ומתריע מראש ברגע שאזור כזה יכול להיות בסיכון של קצר. לוח אם זה מספק חווית גיימינג בהתאמה אישית, ביצועי משחק חזקים, ביצועי אודיו מותאמי גיימינג ועיצוב ייחודי. ניתן למצוא בו מערכת קירור מבוססת מים, אפשרות להדפסת תלת מימד ידידותית ועוד. זמין בחנויות. מחיר לצרכן 1319 ש"ח כולל מע"מ.

חברת ASUS מדורגת כיצרנית לוחות האם מס' 1 בעולם מזה 10 שנים רצופות ומכרה יותר מ- 500 מיליון לוחות אם מאז שנת 1989, אשר ידועים באמינותם ופשטות השימוש בהם.  חברת ASUS מדורגת גם כיצרנית כרטיסי המסך מס' 1 בעולם, כאשר כל כרטיסי המסך שלה מיוצרים בתהליך 100% אוטומטי והייחודי בתעשייה, המבטיח איכות ואמינות מרביות. החברה משווקת גם מבחר מוצרים המשלבים בתוכם את טכנולוגיית Aura Syncהבלעדית, המציבה רף חדש לביצועי תאורת RGB ומאפשרת להתאים ולסנכרן בהרמוניה מושלמת את תאורת המחשב. חברתASUS  מונה מעל 17,000 עובדים בכל העולם כולל צוות מחקר ופיתוח המורכב מלמעלה מ- 5,500  מהנדסים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.