header 2

יום שישי, 3 בפברואר 2017

מראה ולנטיינ'ס 2017 של מותג האיפור והטיפוח ג'ייד

אוסף מפתה של פריטי איפור למראה מאוהב !

האישה של ג'ייד ל 2017 Valentine Day קורנת כל כולה בהילה שובת לב ומציגה מראה איפור מאוהב, חושני ומפתה כאחד.
יום האהבה הבינלאומי הוא יום המסמל רומנטיקה נצחית, אהבה מתמסרת ואין דבר המתקשר עם אהבה יותר מחתימת שפתיים מודגשות בגוון אדום תוסס המחמיא לכל אישה ואישה.
מראה האיפור מבוסס על אוסף של פריטים בגוונים המעוררים לחיים את תמימותו של העידן הרומנטי ובמקביל חוגגים נשיות מלאת חן ויופי. עור הפנים מציג גימור טבעי ובוהק, הלחיים סמוקות ומפוסלות בגוון של פיתוי אדמדם ומתמזג עם העור בטבעיות מושלמת, העיניים מודגשות בריסים מעוגלים ומלאי נפח למבט כובש והשפתיים משוחות באדום בוהק ועל זמני. 

הפריטים בקולקציה:
IDYLIC SOFT SATIN LIPSTICK NO. 557 - RED SIN
שפתון קלאסי בעל מרקם קרמי עשיר בלחות, המעניק ממד חדש של צבע אינטנסיבי בשילוב ברק לעיצוב השפתיים. מבוסס על נוסחה ייחודית המכילה כדוריות חומצה היאלורונית וחומר מילוי טבעי רב עוצמה מעניקות לחות מתמשכת ומסייעות להחלקת הקמטוטים בשפתיים.
מועשר בשמן רימונים להגנה מפני נזקי הסביבה. מרקמו הרך והקרמי מקנה כיסוי מוחלט במשיחה אחת בלבד עם אפקט צבע מואר, גימור משיי ונוחות מקסימלית.
מחיר לצרכן: 64.90 ₪

IDYLLIC SOFT SATIN BLUSH NO.81 - NECTAR LACE
סומק בעיצוב מהודר המעניק לעור זוהר טבעי וצבע מושלם.  מרקמו הייחודי כולל שילוב של פיגמנטים ואבקת משי המסייעים במריחה נוחה ואחידה ומעניקים לעור גוון סמוק ועדין הלוכד את האור. מיועד לתיחום ולהארה של הלחיים ומאפשר להשיג את האפקט הרצוי, ממראה טבעי עד דרמטי, באמצעות כיסוי המדגיש באופן מושלם את קו הלחיים.
קיים בשלושה גוונים של תחרה, ורוד בהיר ופיתוי אדמדם ומעניק מראה זוהר עם צבע מרהיב ומרקם משיי עדין.
מחיר לצרכן: 69.90 ₪

PRECISIONIST EXTREME VOLUME MASCARA - BLACK
מסקרה ייחודית בעלת מברשת חדשנית וגמישה ה מעגלת את הריסים תוך כדי סירוקם ומעניקה להם נפח עוצמתי והפרדה מדויקת.  מיועדת לעיצוב נוח ושליטה מושלמת בקימורי המריחה, יוצרת אפקט מתמשך של ריסים מעוגלים ומעוצבים מהשורש עד הקצה
המסקרה מכילה תערובת שעוות עדינה עם רכיבים טבעיים של ג'ל ממקור צמחי ורכיבים מעצבי שכבות, המאפשרים להחליק בקלות על הריסים, להפרידם ולעגלם באופן יציב ולהקנות להם נפח אחיד ומושלם
מחיר לצרכן: 79.90 ₪

בואו לבקר אותנו באתר האינטרנט: www.gadecosmetics.com

www.facebook.com/gadeisrael
www.instagram.com/gade_israel

את מוצרי מותג "ג'ייד" ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי הכלבו ובפרפומריות הנבחרות ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.