header 2

יום ראשון, 5 בפברואר 2017

קוקה-קולה צריכה לדאוג? סודהסטרים בפיילוט לכניסה לעולם המסעדנות MK

האם חברת סודהסטרים הישראלית, מותג הסודה המוביל בעולם המתמקד במכירת ברי משקאות ביתיים ומשרדיים, שמה לעצמה אתגר חדש ומכוונת להיכנס לעולם המסעדנות? החברה השיקה פיילוט לשיתוף פעולה עם מסעדת הטבעונות החדשה 416 בתל אביב, בה כל המשקאות המוגזים שיוגשו ללקוחות יהיו מוכנים באמצעות ברי המשקאות של החברה, בבקבוקים רב פעמיים שעוצבו במיוחד עבורה.

אחרי שקמפיין F**K PLASTIC BOTTELS של חברת סודהסטרים בכיכובו של תור ביורנסון ("ההר") ממשחקי הכס שבר שיאי ויראליות, לוקחת החברה את המסר הסביבתי והבריאותי הנוגע למעבר לשימוש בבקבוקים רב פעמיים לשלב הבא, ומציגה פיילוט חדשני המשתף פעולה עם המסעדה הטבעונית 416, הממוקמת ברחוב הארבעה בתל אביב.

המסעדה חברה לחברת סודהסטרים ותגיש ללקוחותיה גרסאות טבעוניות ובריאות של משקאות מוגזים שיוכנו על ידם מחומרים טבעיים. הבר העשיר במסעדה יכלול גם קוקטיילים שירקחו במקום, ויוגזו גם הם באמצעות בר משקאות מיוחד של החברה.

על פי תמיר מלמוד, מנכ"ל סודהסטרים ישראל, הכניסה לעולם המסעדנות היא דרך נוספת של החברה לקדם את האג'נדה הבריאה בה היא אוחזת: "מדובר בפיילוט מעניין ומבורך שמטרתו לקדם את הערכים הטבעיים והבריאים שסודהסטרים מגשימה מידי יום. מסעדת 416 המבקשת להגיש ללקוחותיה משקאות טריים ובריאים, המשלבים בתוכם פירות טריים וטעמים טבעיים המוכנים במקום, היא פלטפורמה נהדרת לחברת סודהסטרים. פלטפורמה זו מתכתבת גם עם המסר הסביבתי הרב פעמי, שכן בקבוק אחד של סודהסטרים מחליף אלפי בקבוקים חד פעמיים שהיו נצרכים במסעדה, לאורך שנים".

הבקבוקים המעוצבים של סודהסטרים למסעדת 416. קרדיט צילום: יח"צ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.