header 2

יום שישי, 3 בפברואר 2017

בית החולים קינגז קולג' לונדון בוחר את המערכת לניהול קליני ופיננסי של סרנר


בית החולים קינגז העתידי בדובאי יתקין את פלטפורמת מערכת המידע הרפואית המשולבת של סרנר


איחוד האמירויות, דובאי, 31 בינואר 2017, (GLOBE NEWSWIRE) :

King’s College Hospital NHS Foundation Trust, אחד מבתי החולים האוניברסיטאיים הכי גדולים ועמוסים בלונדון, בחר בסרנר, מובילה גלובלית בטכנולוגיות לשירותי בריאות, לשילוב מערכת מידע רפואי כלל רשתית בבית החולים העתידי שלו בדובאי, בית החולים קינגז קולג' דובאי. בית החולים הזה הוא מיזם משותף של Al Tayer Group, Dubai Investments ו-Ashmore Group Plc הבריטית. ההודעה נמסרה בתערוכת וכנס הבריאות הערביים, התערוכה המקצועית הגדולה ביותר במזרח התיכון בתחום שירותי הבריאות.

בעקבות ההודעה, ד"ר סיימון פרייזר, מנהל רפואי, בית החולים קינגז קולג' לונדון, דובאי הסביר: "באיחוד האמירויות גרה אוכלוסייה מאוד מגוונת, ואנחנו מאמצים גישה הוליסטית לכל המטופלים, בלי קשר לרקע ולאורח החיים. ניהול ומניעה של מחלות הם כבר לא משניים לאבחון וטיפול".

התקנת הטכנולוגיה של סרנר תעזור לקינגז דובאי באוטומציה של אמצעי הטיפול ובהתקדמות לסביבה ללא נייר, יוזמות שתומכות באג'נדה הלאומית חזון 2021 של איחוד האמירויות, תוכנית לאומית שפותחה כדי לקדם עדיפויות לאומיות ולהגיע למערכת בריאות ברמה עולמית.

התיק הרפואי האלקטרוני ®Cerner Millennium יותקן בכל קינגז דובאי, בית חולים רב-תחומי עם 100 מיטות שמתוכנן להיפתח ב-2018 בלב קהילת הפרימיום דובאי הילז אסטייט, ובשתי מרפאות רב תחומיות. התיק הרפואי האלקטרוני מיועד לתמוך במסע הטיפול הרפואי של אדם לאורך כל רצף הטיפול, מהמרפאה של הרופא עד לבית החולים ומרפאות חוץ, באמצעות פורטל מטופלים מקוון.

סיימון הוסיף: באמצעות Cerner Millennium, תהיה לרופאים בקינגז גישה לחקור את גורמי הרגישות של המטופל בתחומים הקליניים שלהם. זה יעזור לרופאים לטפל בכל מטופל ולעקוב אחריו באופן ייחודי, ויאפשר רפואה מונעת".

גם Millennium Revenue Cycle, תיק פתרונות הניהול הפיננסי של סרנר שמיועד למטב את זרימת העבודה של ספקים ומשתמשים, יותקן עם התיק הרפואי האלקטרוני הכלל ארגוני. התוצאה של השילוב הזה תהיה מחזור הכנסות ממקור קליני, שמיועד לספק לקלינאים ולעובדים את המשאבים לעדכן את תהליך החיוב לכל אורך הביקור של המטופל, לשפר את התיעוד הקליני כדי לעזור לשפר את השיפוי ולהגביל טעויות בתביעות. בקינגז דובאי יהיה מקור אמת אחד לחבויות הכספיות של המטופלים, שירוויחו מחוויה יעילה.

"חזון 2021 של איחוד האמירויות מעודד את אוכלוסייתה לנהל חיים בריאים יותר על ידי יצירת תרבות של ניהול בריאות פרואקטיבי. התיק הרפואי האלקטרוני הכלל רשתי יעזור לקינגז דובאי ליצור מערכת מתן טיפול רפואי שמתמקדת במטופל ואנשים מכל האזור יהיו מעורבים בו", אמר עלי סלימני, מנהל כללי, סרנר המזרח התיכון. "לכבוד הוא לנו שקינגז דובאי הפגין ביטחון כזה בסרנר ואנחנו גאים לקבל את פניהם למשפחת סרנר כבית החולים הפרטי הראשון באיחוד האמירויות".

קינגז דובאי יהיה אחד מבתי החולים הראשונים באיחוד האמירויות שיציע השתלות כבד. הוא יפתח את שעריו ב-2018, אבל המרפאות שלו בדובאי ייפתחו ב-2017. ההתרחבות של קינגז דובאי באה בעקבות הפתיחה של המרכז הרפואי והכירורגי שלו באבו דאבי ב-2014.

אודות בית החולים קינגז קולג' באיחוד האמירויות

בית החולים האוניברסיטאי הבריטי בעל השם העולמי בית החולים קינגז קולג' לונדון מספק עכשיו טיפול רפואי אמין באיחוד האמירויות אחרי מיזם משותף של Al Tayer Group, Dubai Investments ו-Ashmore Group Plc הבריטית. כמה מרפאות של בית החולים קינגז קולג' מתוכננות להיפתח ב-2016-17 בדובאי, וזמן קצר אחריהם צפוי להיפתח בית החולים קינגז קולג' דובאי עם 100 מיטות במהלך 2018. בית החולים יתמקד בארבעה תחומי התמחות עיקריים: רפואת ילדים, אנדוקרינולוגיה, אורתופדיה וגינקולוגיה ומיילדות. כיום פועלת בהצלחה מרפאת בית החולים קינגז קולג' אבו דאבי, שפועלת מאז 2014. אתר אינטרנט: http://www.kchclinics.com/

אודות סרנר



טכנולוגיות המידע הרפואי של סרנר מחברות אנשים, מידע ומערכות ביותר מ-25,000 אתרי ספקים ברחבי העולם. הפתרונות של סרנר, שידועים בחדשנות שלהם, עוזרים לקלינאים לקבל החלטות לגבי טיפולים, ומאפשרים לארגונים לנהל את הבריאות של אוכלוסיות. החברה מציעה גם מערכת קלינית ופיננסית משולבת שעוזרת לארגונים לנהל את ההכנסות, וגם מגוון רחב של שירותים לתמיכה בצרכים הקליניים, הפיננסיים והתפעוליים של הלקוחות. המשימה של סרנר היא לתרום לשיפור שיטתי של הספקת טיפול רפואי ושל בריאותן של קהילות. נסד"ק: CERN. למידע נוסף על סרנר, בקרו בקשה באתר cerner.com, תקראו את הבלוג שלנו בכתובת blogs.cerner.com, התקשרו איתנו בטוויטר בכתובת twitter.com/cerner ובפייסבוק בכתובת facebook.com/cerner. אתר האינטרנט, הבלוג, חשבון הטוויטר ועמוד הפייסבוק שלנו מכילים מידע רב מאוד על סרנר, כולל מידע פיננסי ומידע אחר עבור משקיעים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.