header 2

יום שישי, 3 בפברואר 2017

נורת'פורג' אינוביישנס מרחיבה את שירותי פיתוח התוכנה לתשתיות רשתות שלה באמצעות הוספת חברת בת חדשה בישראל


אוטווה, אונטריו, 30 בינואר 2017, (BUSINESS WIRE):

Northforge Innovations, Inc., נורת'פורג' אינוביישנס חברה שמתמחה בייעוץ ופיתוח תוכנה, הודיעה היום על הקמת חברת בת חדשה, נורת'פורג' אינוביישנס ישראל בע"מ, שתרחיב ותגדיל את פעילות החברה לקידום האבטחה, המהירות והבינה של תשתית התקשורת.

חברת הבת, שנמצאת ליד תל אביב, תעניק לנורת'פורג' יותר גישה לאנשי טכנולוגיה עם מומחיות מיוחדת בתשתיות של רשתות, במיוחד באבטחת סייבר. נורת'פורג' אינוביישנס ישראל בע"מ היא קבוצה מתפתחת של מהנדסים ואנשי טכנולוגיה שמספקים שירות ייעוץ ופיתוח תוכנה ללקוחות של נורת'פורג'.

"חברת הבת הזאת תביא הון רוחני נוסף להתמקדות הגדלה שלנו בתשתיות רשתות ואבטחת רשתות. לצוות הישראלי שלנו יש את תכונות ההון הרוחני שלנו - להט לגבי כל פרויקט וגישה לפתרון בעיות באמצעות ביצועים מוגברים", אמרה ברנדה פסטורק, נשיאה ומנהלת תפעול ראשית של נורת'פורג' אינוביישנס. "ובנוסף עם התוספת של נוכחות בישראל למשרדים שלנו בקנדה, אנחנו יכולים לשרת את לקוחותינו ביעילות רבה יותר על בסיס כלל עולמי. כשנמצאים באזורי זמן תואמים קל יותר לתקשר ולעבוד יחד על פיתוח תוכנה באיכות גבוהה".

אודות נורת'פורג' אינוביישנס

נורת'פורג' אינוביישנס היא חברה שמתמחה בייעוץ ופיתוח תוכנה ומתמקדת בקידום האבטחה, המהירות והבינה של תשתית התקשורת. אנחנו עוזרים ללקוחות להביא חדשנות ואיכות לתשתית הרשתות, אבטחת הרשתות ומוצרי שירותי מערכות המולטימדיה שלהם. למידע נוסף, בקרו באתר www.gonorthforge.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.