header 2

יום רביעי, 15 בפברואר 2017

שנה לרכישת SolidFire על ידי חברת NetApp: חברת נטאפ מגדירה מחדש את תשתית הדטה סנטר

פני שנה חתמה חברת NetApp על רכישת חברת SolidFire ובכך קידמה את הפיתוח של מרכז נתונים מהדור החדש, שמשנה את ה-IT בארגונים ואצל ספקי שירותים. הפתרונות של NetApp SolidFire מספקים למרכז הנתונים תשתית שפועלת בגמישות ובמהירות בענן. בזכות הפתרון יכולים הלקוחות להפחית עלויות ומורכבות על ידי חיזוק יישומים במערכת אחסון אחת. החדשנות בתוכנה מאפשרת סקלביליות ללא הפרעה ומבטיחה ביצועים לכל יישום.
כעת יכולים לקוחות גם להרוויח ממודל הרישיונות של SolidFire של NetApp. זהו מודל גמיש, מתמשך וצפוי, כך שהלקוחות יכולים לרכוש חומרה ותוכנה בנפרד בכדי לענות על דרישותיהם בזמן הנחוץ. הרישיונות ניתנים להעברה ולא מיועדים לחומרה מסוימת, מה שמאפשר למשתמשים לשדרג או להחליף חומרה בכל זמן.
"רוב עבודת האינטגרציה כבר מאחורינו וצוות המומחים של NetApp SolidFire מתמקד כרגע באספקת הדור הבא של ניהול הנתונים בטווח הרחב של צריכת התשתית", מסר דייב רייט, מנכ"ל וסגן נשיא SolidFire. "בשל הגיבוי של המשאבים שלNetApp, אני ממליץ לכם לעקוב אחרי SolidFire בשנה הקרובה מאחר ואנו מספקים פתרונות שמאפשרים ללקוחות שלנו לשנות את תפקוד מרכז הנתונים, לספק שירותי IT ביעילות ובצורה חסכונית ולהרוויח מהזדמנויות חדשות בשוק".
בזכות SolidFire יכולים ארגונים לשמור על עלויות התפעול נמוכות, תוך אספקה של סביבה אידיאלית ל-Openstack, VMware, VDI, DevOps וליישומים של ספקי שירות אחרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.