header 2

יום ראשון, 5 בפברואר 2017

לשכת המאמנים הישראלית: ביה"ס לאימון של מכון אדלר המקצועי ביותר

מבחן לשכת המאמנים השנתי אשר בודק את מקצועיות בתי הספר לאימון ואופן ההסמכה בהם מצא, כי מבין ארבעה עשר בתי הספר במדינה, בית הספר לאימון של מכון אדלר הוא המקצועי ביותר

מכון אדלר, המרכז הגדול בישראל להורות ומשפחה, טיפול, אימון ופסיכותרפיה, עבר גם השנה (לקראת 2017) ללא דופי, את המבחן השנתי של לשכת המאמנים הישראלית שהתקיים ביום ראשון 18.12.16 ואשר מסמיך את בתי הספר לאימון בישראל.

כמו כן, מצאה לשכת המאמנים אשר הינה ארגון בלתי תלוי ובלתי קשור, בין במישרין ובין בעקיפין, לכל בית ספר לאימון או ארגון מסחרי אחר ובראשה יו"ר הוועדה אילן רובינשטיין וחברת הוועדה נורית לוי, את בית הספר לאימון של מכון אדלר כמקצועי, בעל אופן ההסמכה ושיטת הלימוד הטובים ביותר מבין ארבעה עשר בתי הספר לאימון במדינה אשר נבדקים ומוסמכים בכל שנה מחדש על ידי הלשכה.

מנכ"לית מכון אדלר, אסנת הראל: מכון אדלר ציין לאחרונה חמישים שנה בכנס גדול בנושא היחסים בעידן הטכנולוגי. חמישים שנות עשייה, לימוד וסיוע לתא המשפחתי ולחברה כולה. עם זאת, גם אחרי יובל מכון אדלר לא מתפשר ולא יתפשר על ערכיו ובעיקר על מקצועיותו וממשיך לחתור כל העת לשיפור ולמידה – זאת ניתן לראות שוב בתוצאות מבדק לשכת המאמנים .

בין בדיקותיהם של הבוחנים: דוחות מעקב על הדרכות של סופרוויזרים לסטודנטים במהלך 100 שעות התמחות, רשומות נוכחות סטודנטים במהלך הקורס, חוברת פרקטיקום שסטודנטים מגישים בתום 100 שעות התמחות, תיעוד ראיון אישי של מועמדים, עבודות באתיקה של סטודנטים ועוד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.