header 2

יום ראשון, 22 בינואר 2017

דנה לוקחת את Spicer®, Victor Reinz® ו-GWB® לתערוכות אוטומכניקה 2017 בג'דה ודובאי


פרנקפורט, גרמניה, 19 בינואר 2017, (BUSINESS WIRE):

דנה, מובילה גלובלית בטכנולוגיות עתירות הנדסה של קווי תמסורת, איטום וניהול תרמי, ערוכה להבאת מערך חזק של מוצרי חלקי החילוף שלה לתערוכות המקצועיות אוטומכניקה 2017 ג'דה ודובאי.

אוטומכניקה ג'דה, התערוכה המקצועית האזורית המובילה בערב הסעודית של ענף חלקי החילוף לרכב, תיערך בין ה-31 בינואר ל-2 בפברואר במרכז הפורומים והאירועים של ג'דה. אוטומכניקה דובאי, התערוכה המקצועית הגדולה ביותר של חלקי חילוף לרכב במזרח התיכון ואפריקה, תיערך בין ה-7 במאי ל-9 במאי במרכז הכנסים והתערוכות הבינ"ל של דובאי.

בכל אחת מהתערוכות האלה, דנה תאפשר לאורחים בביתן שלה גישה למוצרי קווי התמסורת Spicer® ולמוצרי האיטום המובחרים Victor Reinz® לרכב קל, מסחרי ורכבי שטח. דנה גם תציג בביתנים שלה את מוצרי גלי ההינע התעשייתיים שלה GWB®, שפותחו עבור השוק המזרח תיכוני. החברה הציגה בעבר את מוצרי Spicer שלה בתערוכות האלה, אבל זאת תהיה הפעם הראשונה שדנה תציג את המוצרים כחבילת קו תמסורת שלמה, עם יישומי סרנים, תמסורת וגל הינע. הבאת מוצרי Spicer, Victor Reinz ו-GWB לתערוכה אחת תאפשר לדנה להציג טוב יותר את תיק המוצרים המגוון שלה.

ללקוחות קיימים ופוטנציאליים מרחבי העולם שיבקרו בביתנים של דנה בתערוכות תהיה גם הזדמנות לדבר ישירות עם המומחים הטכניים ומומחי המוצרים של דנה על היצע המוצרים שדנה מציעה, לשאול שאלות וליצור קשים אישיים עם מומחי המוצרים והחלפים של דנה.

השנה תהיה השנה התשיעית שדנה מציגה באוטומכניקה דובאי והפעם השנייה באוטומכניקה ג'דה. הנוכחות הרציפה של החברה בתערוכות אוטומכניקה האלה ובאחרות היא עדות למחויבות של דנה להציע ללקוחותיה הגלובליים טכנולוגיות מתקדמות ופתרונות ציוד מקורי באיכות גבוהה שעומדים באמות מידה גבוהות של ביצועים.

אודות חלקי החילוף של דנה

באמצעות מותגים ידועים כמו Dana®, Spicer®, Victor Reinz®, Glaser®, Magnum®, GWB®, Thompson®, TruCool®, SVL® ו-Transejes®, דנה מספקת מגוון רחב של פתרונות חלפים - מקוריים, לכל היצרנים וזולים - ומשרתת מכוניות נוסעים, רכב מסחרי ורכבי שטח בכל העולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.