header 2

יום שני, 30 בינואר 2017

סומוטו תחל בחלוקת דיבידנד של 50% מהרווח הנקי מידי רבעון: עד 4.5 מיליון דולר עבור 2017

בשנת 2016 חילקה החברה דיבידנד בהיקף של 2 מיליון דולר. מדיניות חלוקת הדיבידנד עליה הכריזה סומוטו כעת תהיה עד 4.5 מיליון דולר בגין 2017

"על פי התוצאות המקדמיות שפרסמנו לאחרונה עבור הרבעון הרביעי של 2016, כ-65% מהכנסות החברה נובעות מתחום הוידיאו, תחום שעתיד לצמוח בקצב גבוה גם בשנים הקרובות. לצד חלוקת דיבידנד בכוונתנו לבצע רכישות נוספות על מנת לחזק את תזרים המזומנים השוטף של החברה", אמר בן גירון, מנכ"ל סומוטו.

סומוטו - חברת תוכנה ישראלית גלובלית, המתמחה בשיווק באינטרנט, פרסום בווידאו, פרסום במובייל ובאספקת שירותי הפצה של תוכנות ואפליקציות בסביבת PC Win, PC Mac, Mobile Android ו-Mobile iOS, מכריזה על מדיניות דיבידנד לחלוקה של 50% מהרווח הנקי לבעלי המניות של החברה אך לא יותר מ-4.5 מיליון דולר בגין 2017.

סומוטו פועלת ליישם מדיניות של חברה טכנולוגית צומחת תוך הגדלת חלוקת דיבידנד לבעלי מניותיה. הדיבידנד יחולק מידי רבעון.

בן גירון, מנכ"ל סומוטו: "ההכרזה על מדיניות הדיבידנד הינה על רקע צמיחת החברה, האיתנות הפיננסית ותזרים המזומנים החזק של החברה. בשנה האחרונה יישמנו את אסטרטגיית הצמיחה המהירה ורכשנו שתי חברות בתחום הוידיאו תוך גיוון מקורות ההכנסה. רכישות אלו האיצו את הצמיחה שלנו והגדילו באופן משמעותי את הכנסותינו מתחום זה. על פי התוצאות המקדמיות שפרסמנו לאחרונה עבור הרבעון הרביעי של 2016, כ-65% מהכנסות החברה נובעות מתחום הוידיאו, תחום שעתיד לצמוח בקצב גבוה גם בשנים הקרובות. לצד חלוקת דיבידנד בכוונתנו לבצע רכישות נוספות על מנת לחזק את תזרים המזומנים השוטף של החברה ולייצר ערך רב לבעלי המניות שלנו."
סומוטו היא חברה ישראלית בעלת פעילות גלובלית, המספקת טכנולוגיות, פתרונות ושירותים לשיווק ופרסום דיגיטלי באינטרנט, במובייל ובוידאו, ולהפצה ומוניטיזציית אפליקציות ותוכנות PC ומובייל - ישירות מול ספקי שטחי פרסום באינטרנט וחברות צד שלישי, עבור סביבות PC Win, PC Mac, Mobile Android ו-Mobile iOS. בהתאם לאסטרטגיה שלה למיקוד בתחום הפרסום בוידאו ובמובייל, אותו זיהתה כבעל קצב צמיחה מהיר לשנים הקרובות, פועלת החברה לרכישות חברות רווחיות בעלות סינרגיה לתחום זה. החברה רכשה בשנת 2014 את ג'ניו, המפתחת טכנולוגיות מותאמות משתמש למוניטיזציה ופרסום בסביבת Mac, ואת טאבאטו - הפועלת בתחום הפרסום במובייל. במהלך 2016 רכשה החברה את טרסר טיוד, המספקת פתרונות מוניטיזציה למובייל המבוססים על פרסום בוידאו, ואת meme video - ספקית פתרונות טכנולוגיים לפרסום בוידאו. סומוטו נוסדה בשנת 2009 ומשרדיה נמצאים בתל אביב.http://www.somotoinc.com/ 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.