header 2

יום ראשון, 22 בינואר 2017

AlertEnterprise מרחיבה את הפעילות במזרח התיכון, בתגובה לגידול בעסקים לקראת אינטרסק 2017 בדובאי


ממנה את ותיק הענף אמיד אל-שנטיר לעמוד בראש המשרד האזורי בדובאי שמכסה את המזרח התיכון וצפון אפריקה

פרמונט, קליפורניה, 19 בינואר 2017, (BUSINESS WIRE):

בתגובה לגידול בעסקים במזרח התיכון וצפון אפריקה, AlertEnterprise, הספקית המובילה מעמק הסיליקון של תוכנת אבטחה משולבת, מינתה את אמיד אל-שנטיר לסגן נשיא למכירות לשוק של המזרח התיכון וצפון אפריקה, בתוקף מה-16 בינואר 2017.

באזור שדומיננטיים בו תעשיות וענפים קריטיים כמו נפט וגז, פטרוכימיה, שירותי בריאות ושירותים פיננסיים, אבטחה משולבת היא החיבור שמשלב בין אבטחת סייבר ואבטחה פיזית כדי לסגור פערי אבטחה חיוניים ולספק הגנה על תשתיות קריטיות.

לדברי ג'זביר גיל, מייסד ומנכ"ל AlertEnterprise, "אמין מביא מומחיות וידע מעמיקים בתחום באזור, וגם קשרים עם אינטגרטורים חשובים בעסק. המינוי שלו הוא תוספת חשובה במימוש האסטרטגיה שלנו להתרחב באזור". לדברי אמיד אל-שנטיר, "AlertEnterprise גדלה במהירות ומספקת מבחר רחב בהרבה של פתרונות בהשוואה לספקים אחרים בשוק. לקוחות ארגוניים במזרח התיכון ומפעילים של תשתיות קריטיות צריכים לא רק ניהול זהויות והגנה על נכסים, הם צריכים גם הגנה מפני איומים מבפנים ופתרון אחד עם ניהול אירועים ותגובות כדי לשפר את פעילות האבטחה הגלובלית שלהם. הצטרפתי ל-AlertEnterprise כי היא החברה היחידה שמספקת את שני הדברים".

אמיד אל-שנטיר וג'זביר גיל ייצגו את AlertEnterprise בכנס האבטחה אינטרסק 2017, שייערך בין ה-21 וה-24 בינואר 2017 במרכז הכנסים והתערוכות הבינ"ל של דובאי באיחוד האמירויות. שאלות אפשר להפנות דרך הדואל לכתובת info@alertenterprise.com.

אמיד אל שנטיר הצטרף ל-AlertEnterprise מ-Quantum Secure, שם ניהל את פעילות המכירות באזור כסגן נשיא אזורי למזרח התיכון. לפני כן היה סגן נשיא למזרח התיכון ב-AMAG Technologies, כיום חלק מ-G4S. עם שנים רבות של מכירות ושירות של טכנולוגיות אבטחה פיזית, אמיד גם מילא תפקידים ב-Lenel Systems International (חברה של UTC), ותפקידים של הנדסת מערכות באמירויות ובבריטניה. לאמיד יש תואר ראשון בהנדסה (BEng), הנדסת חשמל ומדעי המחשב מהאוניברסיטה של ווסטמינסטר בבריטניה.

אודות AlertEnterprise

התוכנה של AlertEnterprise מספקת הגנה אמיתית מפני הונאות, גניבה, חבלה, פעולות טרור ואיומים מבפנים על ידי התגברות על נקודות תורפה ואיומים משולבים בטכנולוגיית המידע, טכנולוגיית התפעול (OT), מערכות גישה פיזית ומערכות בקרה תעשייתית. הפתרונות הייעודיים של AlertEnterprise, שנבנו באופן ייעוד כדי להגן על תשתיות קריטיות במגזרי מפתח כגון חברות שירותים ציבוריים, נפט וגז, שדות תעופה, סוכנויות פדרליות, פיננסים, תרופות ובריאות, מספקים מודעות למצב ספציפית לענף עם ניטור רציף וניהול אירועים. בקרו בבקשה באתר www.alertenterprise.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.