header 2

יום רביעי, 25 בינואר 2017

Meggitt Training Systems משיקה מערכת אימון וירטואלי מתקדמת במזרח התיכון


סובאני, ג'ורג'יה, 24 בינואר 2017, (BUSINESS WIRE):

 Meggitt Training Systems הודיעה שההשקה במזרח התיכון של מערכת האימון הווירטואלי שלה FATS® 100e תהיה ב‑23‑19 בפברואר ב-IDEX 2017 באבו דאבי. נציגים של מגיט יהיו זמינים להדגמות של FATS 100e ומוצרים אחרים בתערוכה בביתן 03-A22.

"המזרח התיכון ממשיך להיות שוק חשוב עבור מגיט ו-IDEX היא תערוכת התעשיות הביטחוניות הראשונה במעלה באזור", אמר פרנק סוקולוב, מנהל כללי, המזרח התיכון וצפון אפריקה. מערכת FATS 100e המשופרת והצוותים הייעודיים המקומיים שלנו מהווים פתרון חזק ללקוחות".

מערכת FATS 100e, שהושקה בסוף 2015, היא הרחבה גדולה של יכולות האימון בנשק, עם צלפות תלת מימדית, הדרכה אוטומטית ואימון קולקטיבי מבוסס VBS3. הצלפות התלת מימדית מספקת פני קרקע ומטרות מציאותיים מבחינה חזותית ומאוד מפורטים, כולל מזג אוויר, ואפקטים חזותיים מרשימים כולל סביבות עם רוח נושבת, ציפורים עפות, התזות אבק ופיצוצים. מערכת FATS 100e כוללת גם אימון אוטומטי -- שלא היה זמין מעולם קודם בשוק האימון בנשק קל -- ואימון קולקטיבי מבוסס VBS3.

פתרונות אחרים של מגיט שיוצגו:

·        מדמי הנשק האלחוטיים BlueFire® מספקים את הרמה הגבוהה ביותר של ריאליזם וירטואלי תוך שמירה על אותן הצורה, ההתאמה והפונקציה של כלי הנשק האמיתיים המקבילים. כלי הנשק BlueFire הם בחירות מצוינות לאימון קולקטיבי ועם שיקול דעת, והם פועלים באמצעות טכנולוגיית בלוטות' אלחוטית בלי כבלים או פעולות חיבור שמפריעות לפעילות. מדמי הנשק ב-IDEX כוללים את רובה הסער G36, אקדח גלוק ומטול הרימונים M32.

·        מטרת חי"ר נייחת רב שימושית מציעה תצורה של מטרת ראש קבועה שיכולה להגיב לפגיעה, הדקים אוטומטיים שמופעלים על ידי התנועה של החייל או תרחיש מתוכנת מראש, שמבטיח שהמתאמן לא יצפה את פעולות המטרה. היא מספקת סביבה מציאותית לפעילות אורבנית ואימונים מיוחדים. אמצעי הבקרה של המערכת מופעלים באמצעות רדיו, כבלים או אתרנט, וזה מאפשר גמישות רבה בתכנון המטווח ובשימוש בו.

·        מלכודות הכדורים מפלדה מסדרה 5000 מציעות פתרון זול עם מעט תחזוקה למטווחים בתוך מבנים ובחוץ שמשתמשים בקווי יורים קבועים. העיצוב של לוחות ההולם מפנה את הכדורים אל תא סחרור בראש המלכודת להאטה סופית. הרסיסים המשומשים נאספים במגש לניקוי קל של מלכודת הכדורים.

·        נושא המטרות האלחוטי XWT GEN3 קיים בגרסאות לשימוש בתוך מבנים ובחוץ, והוא עמיד בפני מזג האוויר לסביבות קיצוניות. הוא נע לאורך מערכת מסילות, מונע על ידי מערכת של שני מנועים עם הינע ישיר, עם גלגלים אנטי סטטיים לפעולה שקטה וחלקה יותר. סוללה נטענת נטענת אוטומטית באמצעות תחנה עם עגינה עצמית.

הדגמות יבוצעו במשך כל היום ב-IDEX 2017 בביתן 03-A22 או על ידי הזמנה בכתובת https://meggitttrainingsystems.com/About-Meggitt/Trade-show-schedule/IDEX-2017/e/1.

Meggitt Training Systems



Meggitt Training Systems, יצרנית הטכנולוגיות  FATS® ו-Caswell , היא יחידה עסקית של מגיט. מגיט היא הספקית המובילה הגלובלית של מערכות אימונים משולבות אש חיה ונשק וירטואלי, ומעל 13,000 מטווחי אש חיה ו-5,100 מערכות וירטואליות שלה פרוסים ברחבי העולם, ומספקים אימוני שיקול דעת, מודעות למצב וצלפות לכוחות המזוינים, לארגוני אכיפת החוק וביטחון.



Meggitt Training Systems מעסיקה יותר מ-400 אנשים במטה שלה באטלנטה ובמתקנים באורלנדו, קנדה, בריטניה, הולנד, איחוד האמירויות הערביות, אוסטרליה וסינגפור. החברה מסוגלת לשלוח אנשי שירות לכל מקום בעולם לשם הדרכה, התקנת מערכות ותחזוקה. www.meggitttrainingsystems.com



Meggitt PLC


Meggitt PLC, שהמטה שלה נמצא בבריטניה, היא קבוצה בינלאומית הפועלת בצפון אמריקה, באירופה ובאסיה. מגיט, שידועה כמומחית בהנדסה בסביבה קיצונית, היא מובילה עולמית בתעשיית התעופה והחלל, הביטחון והאנרגיה. מגיט מעסיקה קרוב ל-11,000 אנשים ביותר מ-40 מתקני ייצור ומשרדים אזוריים ברחבי העולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.