header 2

יום רביעי, 25 בינואר 2017

IMImobile מוסיפה יכולות חדשות של רובוט צ'טים, דחיפת הודעות ומעורבות לקוחות דיגיטלית


לונדון, 4 בינואר 2017, (GLOBE NEWSWIRE):

IMImobile, ספקית של תוכנת ופתרונות תקשורת ענן שעוזרים לחברות להשתמש בטכנולוגיות סלולריות ודיגיטליות למעורבות לקוחות, הודיעה היום שהוסיפה יכולות דיגיטליות חדשות של מעורבות לקוחות ל-IMIdigital, הפלטפורמה לניהול תוכן והספקת שירותים שלה.

הסיבה היא החוזה הרב שנתי שלה שחודש לאחרונה עם MTN, חברת התקשורת הסלולרית המובילה באפריקה, לתמיכה בשירותי סגנון החיים הדיגיטלי שלה. במסגרת ההסכם IMImobile מספקת את חבילת תוכנת מעורבות הלקוחות הדיגיטלית בענן שלה כדי לעזור ל-MTN לנצל מגמות טכנולוגיות דיגיטליות חדשות, כדי למטב את חוויית הלקוח בשירותי תוכן דיגיטלי עשיר.

יכולות המוצרים החדשות שהוספו ל-IMIdigital כוללות הוספת ערוצים חברתיים כמו פייסבוק מסנג'ר, דחיפת הודעות ופתרון רובוט הצ'טים של IMImobile, כדי לשפר ולהפוך לאוטומטית את חוויית גילוי שירותי התוכן הסלולריים עבור הלקוחות.

הרמן סינג, מנהל הדיגיטל הראשי של קבוצת MTN, אמר: "MTN שמחה לחדש את החוזה עם IMImobile ומצפה להאצת הצמיחה של תיק שירותי סגנון החיים הדיגיטלי שלה שכבר מצליח באמצעות יכולות, מוצרים ושירותים חדשים שיסופקו במסגרת הסכם זה".

ג'יי פאטל, מנהל העסקים הראשי של IMImobile, הוסיף: "אנחנו שמחים להמשיך לעזור ל-MTN להגדיל את השירותים הדיגיטליים שלה ומצפים לפתח את הדור הבא של שירותים דיגיטליים עבור הצרכן האפריקני".

IMImobile היא שותפה של קבוצת MTN מאז 2009, ותומכת בחברת הסלולר בהפעלת יותר מ-4,000 שירותי סגנון חיים דיגיטלי בעשרים מדינות. גם קבוצות סלולר מובילות אחרות ברחבי העולם משתמשות בפתרונות מעורבות הלקוחות הדיגיטליים של IMImobile כדי לחזק את אסטרטגיית חוויית הלקוח שלהן.

הערכה לעורכים

IMImobile היא ספקית של תוכנת ופתרונות תקשורת ענן שמאפשרים לחברות להשתמש בטכנולוגיות סלולריות ודיגיטליות לתקשורת ומעורבות עם הלקוחות שלהן.

הארגונים שסומכים עלינו שנספק להם פתרונות דיגיטליים חכמים יותר של מעורבות לקוחות כוללים את קבוצת וודאפון, O2, טלפוניקה, איירסל, איירטל, EE, AT&T, MTN, קבוצת אורנג', סנטריקה, יוניברסל מוזיק, טאטא, AA, BBC ומוסדות פיננסיים גדולים.

המטה של IMImobile נמצא בלונדון עם משרדים בהיידראבד, אטלנטה, דובאי ויוהנסבורג ויש לה יותר מ-800 עובדים בכל העולם. IMImobile נסחרת בשוק AIM של הבורסה של לונדון בקוד TIDM IMO.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.