header 2

יום שני, 30 בינואר 2017

סיילספורס מכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם פייסבוק

חברת סיילפורס (Salesforce) הכריזה על שתוף פעולה אסטרטגי עם חברת פייסבוק בתחום הפרסום הדיגיטלי. צעד זה יאפשר לחברת סיילספורס להוביל את הטרנד בעולם הCRM של שילוב מידע מהרשתות החברתיות בכלי הניהול, המכירות והשירות של לקוחות החברה.
שיתוף הפעולה יאפשר ללקוחות סיילספורס ליהנות מקהל יעד עצום - 1.1 מיליארד משתמשים פעילים ומעורבים של פייסבוק ברחבי העולם, המבקרים ברשת החברתית מדי יום. מצד שני יאפשר ההסכם ללקוחות פייסבוק ואינסטגרם ליהנות ממינוף רחב יותר של המותגים, המפורסמים ברשת החברתית, באמצעות אספקת מידע רלוונטי על המוצר ללקוחות והנעה לאינטראקציה עמם.

השילוב הייחודי של פתרונות שתי החברות - פתרון Commerce Cloud של סיילספורס עם פתרוןDynamic Ads  מבית פייסבוק, מחבר את קטלוג המוצרים של המותג לפלטפורמות השונות וממקם את המעקב אחר הפעילות ברשת החברתית גם באתר המותג. היתרון הבולט הוא בפרסום פשוט ומהיר, ממקום אחד, לעומת העלות הכספית והזמן על פיתוח קשרי לקוחות בדרכים אחרות. 
פתרון Dynamic Ads של פייסבוק יציג תוכן רלוונטי לאנשים שהביעו עניין באתר של הקמעונאי, באפליקציה שלו או בכל מקום אחר ברשת. המידע מגיע לגולשים בכל מכשיר, בלי קשר לנקודת ההשקה המקורית שלהם עם המותג. כאשר משתמש מקליק על המודעה, היא מכוונת אותו לאתר של הקמעונאי לביצוע הקנייה. כך, הקמעונאי יכול לשמור על קשר ישיר אל מול הלקוח.

אוליביה אלבז, סגן נשיא מכירות Salesforce ישראל: "חווית הקנייה ברשת הופכת דינאמית יותר ויותר וממשיכה לשנות את עולם הקמעונאות. כיום, האינטראקציה עם המותגים כוללת נקודות השקה ברשת, במכשירים הניידים, בחנויות המקוונות, בפרסומות ברשת וכמובן במדיה החברתית. לקוחות משתמשים יותר ויותר בנקודות השקה אלו לא רק כדי לאסוף נתונים, אלא גם כדי לבצע  רכישות. לקוחות מעוניינים באינטראקציות רלוונטיות, המתואמות לחוויית הקנייה ברשת. אחת מהדרכים החשובות ביותר לספק רלוונטיות היא פרסום דיגיטלי. סיילספורס מזוהה כמובילה בתחום ה- CRM, אולם פועלת כל העת בהרחבת פעילותה בתחום הענן לדיספלינות נוספות".


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.