header 2

יום חמישי, 26 בינואר 2017

קרן ההשקעות Adar Macro זוכה בשני פרסים ומשיגה תשואה של 33.5% ב-2016

 
"קרן השווקים המתעוררים אמריקה הלטינית 3 שנים הטובה ביותר" לפי Acquisition International, וגם "המשקיעה החדשנית ביותר בקרנות גידור של שנת 2016" לפי Wealth & Finance

ירושלים, 25 בינואר 2017,  (BUSINESS WIRE) :

קרן ההשקעות Adar Macro של Adar Capital Partners (ACP) השיגה תשואה של 33.5% ב-2016 ומתחילה את 2017 עם שני פרסים בינ"ל חדשים: "קרן השווקים המתעוררים אמריקה הלטינית 3 שנים הטובה ביותר" לפי כתב העת Acquisition International, וגם "המשקיעה החדשנית ביותר בקרנות גידור של שנת 2016" לפי כתב העת Wealth & Finance.

הקרן Adar Macro, שמנוהלת על ידי Adar Capital Partners, גם השיגה תשואה מצטברת של 54.04% מאז השקתה באוגוסט 2013, ומחזקת את המסלול שלה כאחת מהקרנות הרווחיות ביותר בעולם. השנה Adar Macro מצפה להרחיב את תיק המשקיעים שלה ולגדול מ-850 מיליון דולר כעת למיליארד דולר.

לדעת זאב מרינברג, הנשיא ומנהל ההשקעות הראשי של Adar Capital Partners, "אחד מגורמי המפתח להצלחה שלנו הוא העדיפות שאנחנו נותנים לניתוח היסודי של כל השקעה בפוזיציות מאוד סלקטיביות, וגם סבלנות. האסטרטגיה שלנו היא לשלב הכנסה קבועה, מניות, נגזרים, מטבע חוץ וחוב ציבורי, וגם להיות קשובים לתנודתיות של זרימות ההון, האינפלציה, הנזילות של המערכת ושל ההשקעות שלנו".

עם ניסיון של יותר מ-25 שנים בשווקים, Adar Capital Partners ממקדת כעת 70% מתיק ההשקעות שלה באמריקה הלטינית ו-30% באירופה. ACP עוקבת מקרוב אחרי ההתפתחויות הכלכליות באמריקה הלטינית, אזור בלי הרבה מינוף שבו רוב בעלי המניות הם מחברות ממשלתיות, וקבוצת החברות שלו מהווה 40% מהתיק הנוכחי.

אודות Adar Capital Partners



Adar Capital Partners Ltd, הוקמה ב-2011, מספקת ייעוץ השקעות למוסדות, משרדים משפחתיים וקרנות של השקעות פרטיות בעיקר באמריקה הלטינית ואירופה. היא מנהלת כעת נכסים בסך של 1.3 מיליארד דולר וקרן Adar Macro שלה הגיעה ל-850 מיליון דולר. סימול בלומברג: ADARMAA KY



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.