header 2

יום חמישי, 29 ביוני 2017

שיבושים בפעילות של TNT Express כל השירותים האחרים של פדקס פועלים כרגיל

ממפיס, טנסי , 28 ביוני 2017,(BUSINESS WIRE):
חברת פדקס (NYSE: FDX) הודיעה היום שהפעילות ברחבי העולם של חברת הבת שלה TNT Express נפגעה משמעותית בגלל החדירה של וירוס למערכות המידע. למרות שהפעילות והתקשורת של TNT Express שובשו, לא ידוע על התרחשות של דליפת נתונים. הפעילות של כל החברות האחרות של פדקס לא נפגעה והשירותים מסופקים בהתאם לתנאים והתניות הרגילים.
פעולות תיקון ותוכניות חירום מיושמות במהירות האפשרית. שירותי הרשתות המקומיות, הארציות והאזוריות של TNT Express ברובם פועלים, אבל באיטיות. יש גם עיכובים בשירותים הבין יבשתיים של TNT Express כעת. אנחנו מציעים מגוון שלם של שירותי פדקס אקספרס כחלופה.
עדכונים על הזמינות של שירותים יסופקו מעת לעת עם תיקון המערכות. לקוחות שמבקשים מידע מעודכן על הזמינות של שירותים יתקשרו לשירות הלקוחות של TNT Express או יבקרו באתר של TNT Express בכתובת tnt.com.
אנחנו לא יכולים למדוד את ההשפעה הכספית של השיבושים האלה בשירותים כעת, אבל היא יכולה להיות מהותית.
אודות פדקס
חברת פדקס (NYSE: FDX) מספקת ללקוחות ועסקים בכל העולם תיק רחב של שירותי הובלה, מסחר אלקטרוני ושירותים עסקיים. עם הכנסות שנתיות של 60 מיליארד דולר, החברה מציעה יישומים עסקיים משולבים באמצעות חברות תפעוליות שמתחרות ביחד ומנוהלות ביחד, במסגרת המותג המכובד של פדקס. פדקס, שמדורגת בעקביות בין המעסיקים הכי מכובדים ואמינים בעולם, נותנת השראה ליותר מ-400,000 עובדיה להישאר "בהחלט ולחלוטין" ממוקדים בבטיחות, באמות המידה המוסריות והמקצועיות הגבוהות ביותר ובצרכים של הלקוחות והקהילות שלהם. כדי לדעת יותר איך פדקס מחברת אנשים ואפשרויות ברחבי העולם, בבקרו בבקשה באתר about.fedex.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.