header 2

יום ראשון, 4 ביוני 2017

מנות חדשות בג'ירף, בהשראת המטבח ההודי

חידושים מרעננים בתפריט של רשת מסעדות ג'ירף, המסעדות משיקות ארבע מנות חדשות - ראשונות בסדרה של מנות, שייכנסו בחודשים הקרובים לתפריט. חלק מהמנות החדשות נוצרו בהשראת המטבח ההודי, וחלקן - שדרוג של מנות ותיקות ואהובות.
במנות החדשות אפשר למצוא שתי ראשונות הודיות:
סלט הודי ירוק - סלט מרענן, חצוף וכייפי. יש בו פפאיה ירוקה, מלפפון, כוסברה, כמה סוגי חסות, תערובת עשבי תיבול, בצל אדום ועוף קצוץ ומתובל בתבלינים הודים. על הכל מזלפים רוטב יוגורט, שמזכיר את רוטב הראיטה ההודי. הרוטב משלב כמה סוגים של עשבי תיבול כמו בזיליקום, כוסברה ומנטה, ויחד נוצרת קומבינציה מרעננת מאוד, שעושה שמח בפה. מעל הסלט זורים שקדים מתובלים, המוסיפים מרקם פריך לכל העסק.
ניתן להזמין את הסלט בגרסה צמחונית, בתוספת שקדים מתובלים.
המחיר: 30 שקלים.
כרובית קריספית הודית - הכוכבת החדשה של המנות הראשונות. פרחי כרובית בציפוי טמפורה, מטוגנים ומתובלים ברוטב שחום של תבלינים הודיים ארומטיים ומעט חריפים. כדי לצנן את הפה מהחריפות, הכרובית מוגשת על שלולית יוגורט, המעניק למנה תחושה מרעננת.
המחיר: 25 שקלים.
בעיקריות יש שתי מנות קארי חדשות:
קארי תאילנדי ירוק – הקארי החדש חריף ובועט, והוא מבוסס על מחית קארי ירוק תוצרת בית, שמכינים בג'ירף. יש בו ניחוחות לימוניים, בשל שימוש בקפיר ליים ולמון גראס, וגם חלב קוקוס, רצועות חזה עוף, באק צ'וי, אפונה ובצל. צמחונים יכולים לקבל את המנה עם טופו במקום עם עוף.  
המחיר: 62 שקלים.
קארי דלעת  - גם מחית הקארי הזאת היא תוצרת בית, שמכינים בג'ירף מדלעת מאודה ותערובת תבלינים. את המחית מוסיפים לרוטב מעודן וקטיפתי על בסיס ריוויון וחמאה, יחד עם קוביות דלעת, בצל אדום, כמה סוגי בזיליקום ושקדים מתובלים. המנה מתבשלת עם נתחי עוף, שרימפס, או טופו לבחירה. 
המחיר: 63 שקלים.
בינתיים אפשר למצוא את המנות החדשות בג'ירף אבן גבירול, הרצליה ופתח תקווה, ובשבועות הקרובים הן יגיעו לכל שאר מסעדות הרשת.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.