header 2

יום שישי, 30 ביוני 2017

מג'יק: פתרון האינטגרציה של החברה נבחר לשמש את Aisei, רשת רוקחים ורופאים גדולה ביפן, לחיבור בין מערכות החברה

חברת Aisei, המפעילה מעל ל-300 סניפי בית-מרקחת ברחבי המדינה, נעזרה בשירותי האינטגרציה של מג'יק לחיבור בין מערכת Marketo למערכת ה- CRM הארגונית כחלק מפרויקט חדש שבמסגרתו תספק ללקוחותיה שירותי רוקחים בענן, הכוללים ניטור רפואי אחר זמני נטילת תרופות מרשם ומניעת כפילות מרשמים
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

אור יהודה, 29 ביוני 2017 – מג'יק תעשיות תוכנה, ספקית גלובלית של פלטפורמות לפיתוח במובייל, יישומי ענן ואינטגרציית תוכנה בארגונים, הודיעה כי הטמיעה את פתרון האינטגרציה Magic xpi עבור Aisei, רשת יפנית המפעילה מעל ל-300 סניפי בתי-מרקחת ברחבי המדינה ומספקת שירותי מרפאות, סיטונאות תרופות גנריות, סיעוד ומרכזי טיפול.
רשת Aisei תשתמש בפתרון האינטגרציה של מג'יק לסנכרון המידע בין מערכת אוטומציית השיווק  Marketo בענן, לבין מערכת CRM ייעודית לשוק הרוקחות. במסגרת הפרויקט, כל נתוני החולים לרבות היסטוריה רפואית, תרופות במרשם, מחלות קודמות ובדיקות מעקב, עברו דיגיטציה וקושרו למערכת השיווק Marketo באמצעות  Magic xpi. כעת יכולה Aisei לנהל את התקשורת עם לקוחותיה על בסיס "אחד-על-אחד", לרבות שימוש במתן התראות והמלצות אוטומטיות.
Magic xpi תקנה ל-Aisei את הגמישות הדרושה לנהל פעילויות ללא צורך בעבודת תכנות ארוכה, מורכבת ויקרה. כמו כן Magic xpi היווה פתרון יעיל ומשתלם במיוחד מאחר והוא כולל גם מתאם מובנה, המשמש לאיסוף מידע ונתונים על משיכות מחשבונות בנק ולקבלת עדכון על מצב גביית התשלומים בכל סניף. כמו-כן, הודות לבחירה ב- Magic xpi מתכננת הרשת במסגרת שיפור השירות ללקוח, להציע מבצעים והמלצות בהתאם לפרופיל האישי של כל אחד מלקוחותיה.
סצ'ירו לימורה, סגן מנהל מחלקת תקשורת ארגונית, Aisei: "הגמישות הרבה של פתרון האינטגרציה היוותה מבחינתנו גורם משמעותי בעת קבלת ההחלטה. בעתיד, ככל שמספר מערכות ה-CRM והמשתמשים בארגון יגדלו וכך גם היקף הנתונים, נוכל לסמוך על תמיכת פתרון האינטגרציה Magic xpi וכל זאת בקלות ובאפקטיביות."
אריק מיפנו, מנהל מג'יק ישראל: "דיגיטציית חוויית הלקוח מהווה כיום גורם מרכזי בבידול העסקי בשוק הקמעונאות. אנו גאים על חלקנו המהותי בהקניית האפשרות לרשת Aisei להשתמש בעושר המידע על נתוני הלקוחות לשם אספקת חוויה יוצאת דופן, המספקת לחברה יתרון תחרותי משמעותי."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.